Hoihoi meiden. Ik ben 7 november voor het laatst ongi geweest en sla een hele cycles over. Ik dacht ik Yes overtijd maar na 2 zw testen geen postief resultaat, Huisarts gebeld en deze zegt dat je zo maar een cycles over kan slaan. Het maakt mij wel een beetje onzeker of dat alles het dan nog wel doet. Mijn buik rommelt en doet nu al een ruime maand lang, krampjes en steekjes. Wie herkent dit????????????????????? Groetjes
Hoe lang ben je gestopt met de pil? Je kan namelijk gewoon een erg lange cyclus hebben... Mijn langste was tot nu toe 64 dagen... maar ik heb wel vaker gehoord van nog veel langer (over de 100 dagen). Ik ga igg duimen vor je
Mijn cyclus is ook niet wat het geweest is. Mijn langste tot nu toe is 53 dagen. En ja of je noemt het een lange cyclus of je noemt het een cyclus overslaan. Het is maar net hoe dat je het ziet. Die krampjes en steekjes herken ik wel hoor. Je lichaam is gewoon bezig om zichzelf op gang te krijgen. Eerder deed de pil dat en nu moet je het zelf weer doen. Het is echt balen, maar helaas weinig aan te doen. Het enige wat je kunt doen is gewoon heel gezond leven, sporten ed. (altijd goed natuurlijk) X Linda
Inderdaad wat de bovenstaande dames al zeggen. Waarschijnlijk moet je lichaam er aan wennen dat de pil het werk niet meer doet en dat je lichaam dit nu zelf moet doen. Waarschijnlijk heb je daarom zo'n lange cyclus..