Hai, ik ben meer een stille lezer op deze site maar wilde dit toch wel even delen. Ik slik dsinds vorige week de pil niet meer omdat we graag een kindje willen. nu ben ik echt iemand die als ze ergens mee bezig is er helemaal voor gaat, en voor dit dus helemaal. veel gelezen, krijg er veel angsten van (weet bijv niet hoelang mijn cyclus eruit gaat zien en schrik me kapot als ik hoor dat het normaal is om maanden niet ongesteld te worden) ben nogal ongeduldig denk ik, maar ja wie niet hier als ik het zo lees..... op mijn zoek naar nog meer informatie ben ik het volgende tegen gekomen: Videos : Human Body: An Everyday Miracle super interessant, je ziet wat voor een wonder het is om een kindje te krijgen je ziet de eisprong plaats vindt en hoe de een baby groeit maar ook dat het niet vanzelfsprekend is om snel een baby te krijgen, en hoe klein de kans eigenlijk is.... liefs kallie
Erg interessant idd Zo zie je maar weer dat het zwanger worden, zwanger zijn en bevallen niet zomaar een gegeven is. Complex, maar uiteindelijk de moeite waard (dit laatste heb ik van anderen gehoord, ikzelf moet nog even wachten)
Hmm ik had het graag willen zien maar toen ze het hart van een baby lieten zien heb ik hem weer uit gezet. Ik kan er absoluut niet tegen, helaas..
Zo dat was echt interessant! Kreeg op het laatst bijna een brok in mn keel. Het blijft toch echt een wonder inderdaad!
owjaaaa... kan me die nog herinneren van vroeger. Heb toen de hele serie gezien (10 jaar geleden ofzo??), vond ik toen al onwijs indrukwekkend. Maar nu ik zelf zwanger probeer te worden krijgt het toch een hele andere lading Dank voor deze tip, kallie!
'k Ga vanavond eens kijken! Bedankt voor de tip! Hoop dat je snel een regelmatige cyclus mag hebben! Bij mij is het nog steeds niet zo... Groetjes!