roze afscheiding is dit slecht nieuws

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Trotsemama1, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hoi dames
    zoals jullie zien ben ik 4 weken en 4 dagen zwanger
    en heb roze afscheiding betekent dit slecht nieuws of niet ?
    ben eigenlijk toch wel een beetje onzeker erover:$
    hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.231
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dat ook gehad. Dat werd uiteindelijk meer en werd een miskraam...

Nu heb ik het weer gehad, rond dezelfde termijn, maar nu hebben we dus al een mooie echo gehad!

Je kan er gewoon niets over zeggen, het kan 2 kanten op gaan. Ik hoop voor jou dat het goed blijft gaan! Slopend hè, die onzekerheid...

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

het is ook niet dat ik het constant heb
    gister middag even
    en net weer
    en nu weer helemaal niks
    grrr onzekerheid

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik heb 't ook gehad in 't begin van mijn zwangerschap, af en toe zelfs rood bloedverlies gehad... :( Continu heen en weer rennen naar de wc en er zijn meters wc-papier doorheen gegaan in die tijd...

Uiteindelijk een echo gehad met 6,5 weken en daar was 'n mooi intact vruchtje met 'n mooie hartslag te zien; ben nu bijna 22 weken zwanger...

Het bruin/roze/rood verlies heeft bij mij ongeveer anderhalve week aangehouden en later heb ik 't nog één keertje gehad. Ws. was 't bij mij een gesprongen bloedvaatje, dat slecht heelde...

Het hóeft dus niet gelijk 't ergste te betekenen, maar de onzekerheid is gekmakend, dus heel veel sterkte ermee en ik hoop natuurlijk dat 't bij jou ook gewoon een gesprongen adertje is!!!

5. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    volgens mij is dat normaal. heb het bij beide zwangerschappen gehad en had met innesteling te maken dacht ik. juist daaraan wist ik dat ik zwanger was. het is wat anders als het helder rood wordt en wat meer met stolsels enzo.

Deel Deze Pagina