Ohhhh spannend. En 20 februari testen zie ik? Ik mag 17-2 naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Ben benieuwd. Wel balen dat jullie geen cryo's hebben zeg!
1 februari terugplaatsing van een cryo 3 dagen oud en 8 cellig. Ik kon het niet laten en heb vandaag al getest en natuurlijk negatief. Ik weet het veel te vroeg zucht.... Zit vandaag op wachtdag 8 na terugplaatsing.
De spanning is soms toch ook ondragelijk. Balen dat het negatief is maar het kan nog gewoon goed gaan komen. Zal voor je duimen!
Dat is inderdaad erg vroeg. Ik heb ook al testje gedaan, maar dat was om te checken de pregnyl al helemaal uit m'n lijf was. Test was afgelopen zaterdag mooi wit, dus hopelijk over 1,5 week een ander resultaat. Wanneer mag je officieel testen?
Voor de tweede keer geen cryo's komt voor groot deel door die extra PGD stap waarbij embryo's worden onderzocht op erfelijke ziekte. Maar jullie hebben ook al heel traject doorlopen lees ik, ook weer erg spannend, hopelijk de 17e een positieve uitslag!
Betekend dat, dat er van de 8 embryo's 7 zijn gevonden met een afwijking in de chromosomen? Of waren er ook een aantal niet geschikt voor invriezen? Wel heel heftig zeg, maar fijn dat ze dat kunnen uitsluiten. Bij mij gaat het qua cryo's goed en ik word hartstikke makkelijk zwanger (van de terugplaatsingen, op natuurlijke wijze gaat bijna niet ivm slechte zaadkwaliteit) maar mijn lichaam stoot het vruchtje daarna af, vermoedelijk vanwege mijn SLE. Nu spuit ik dus ook bloedverdunners vanaf de terugplaatsing en gebruik ik een sloot hormonen. Vorige maand weer de eerste tp na een jaar want vorig jaar had ik een voorstadium van baarmoederhalskanker wat moest worden weggehaald. Nu eindelijk weer wat actie dus
Ik mag 15 februari testen, dat is dan 14 dagen na de terugplaatsing maar al 18 dagen na de eisprong. Wij hebben 2 verse tp-en gehad en dit is onze 2e cryo. Nog 4 in de vriezer. Bij ons gaat alles van een leien dakkie maar gaat het dus mis bij de innesteling.
Wat heftig zeg! Lijkt me echt verschrikkelijk om je vruchtje te verliezen.... Is je baarmoederslijmvlies wel steeds dik genoeg? Ik denk zelf wel eens over kinderasprine na wat de innesteling zou kunnen bevorderen maar durf dat eigenlijk niet zonder voorschrift van een arts te doen....
Is het ook wel. Het klinkt stom maar op den duur houd je er wel rekening mee, het is nu inmiddels 10 keer gebeurt. Maar al weet je dat de kans groot is dat het weer gebeurt, toch doet het pijn. Alles is onderzocht, mijn bm-slijmvlies is heel mooi dik dus daar ligt het niet aan. 1001 onderzoeken gehad en ze denken dat de SLE (een auto immuunziekte die lichaamseigen cellen aanvalt, diagnose is afgelopen juni gesteld) de boosdoener is. Daarom spuit ik nu dagelijks vanaf de terugplaatsing tot, als het goed gaat, einde zwangerschap Fraxiparine (een bloedverdunner, kinderaspirine werkt ook licht bloedverdunnend) en dan die extra hormonen welke ik, bij doorgaande zwangerschap, tot week 12 gebruik (Progynova en Utrogestan) en vanaf hartactie krijg ik ook Acal (oftwel Aspirine) erbij. Maar dan moet ik wel zo ver komen
Hoi dames Fijn te lezen dat er meerdere zijn ik ook 5 feb tp gehad van Cryo van 5 dgn oud..zelfde als ons eerste wondertje spannend die wachtweken. .en ja de neiging tot testen is er..maar t is nog veels te vroeg natuurlijk. .kans dat de test wit ziet is aanwezig natuurlijk. .spannend zeg weer allemaal
Wij op 7 februari 2 blastyo cryo's van 5 dagen oud. Ik moet utrogestan 3x per dag 1 indoen, en s' morgens na ontbijt ascal oftewel kinderaspirine(bloedverdunner) om de innesteling te bevorderen. Wij mogen op 19 februari bloedtest doen dat is dan 17 dagen na ovulatie. Bij de vorige to had ik na 10 á 11 dagen mijn menstruatie. Spannend voor iedereen heel veel succes dames xxxx
Ik gebruik ook Utrogestan maar dan 3x2..en 4x progynova per dag..maar die Ascal ken ik niet. .nooit gebruikt ook..maar das overal weer anders
Ik heb op dag 8 na tp Positief getest Dat was 12 dagen na pregnyl zetten De dagen erna liep hij op En op officiële test dag had ik een knaller Dus het had wel gekund hoor Maar indd het zegt niets Ieder lichaam is anders Suc6 allemaal
Ik denk dat het ook nog wel uit maakt hoe oud het embryo was. Ik heb een cryo tp gehad van 3 dagen oud, deze zou dus niet direct met de tp innestelen maar eerst nog verder delen.