Er waren 4 embryo's met een afwijking, 2 waarvan niet met zekerheid gezegd kon worden af ze afwijking hadden (die vallen daarmee ook af) en dan was er nog 1 niet goed genoeg voor invriezen. Ik doe af en toe een theelepeltje tarwekiemolie bij de yoghurt, schijnt ook te helpen bij innesteling.
Hoi meiden, 5 februari tp gehad van 2 cryo's... eentje was 4 cellig de andere een morula. De eerste week goed doorgekomen, maar nu belanden we in de tweede week, help! Voor ons de allerlaatste poging. Dit is ICSI 3 en dit waren de laatste cryo's. We hebben in 2013 al een zoontje gekregen via ICSI waar we lekker van willen genieten. Bij de poging voor de tweede bij ICSI 1 en ICSI 3 vervroegde miskramen gehad helaas. Dus het is heel spannend nu... terwijl ik bij alle vorige pogingen nu al met een test naar de wc toe ging... durf ik het nu niet.. Bang dat we de witte test gaan zien... of bij een positieve test bang om het weer snel te verliezen... Heb geen bijwerkingen tot op heden, maar dat zegt ook niks natuurlijk! Succes allemaal!
Ik denk niet dat testen nodig is voel al alle menstruatie klachten. Hoofdpijn, rug en buikpijn en heel veel acne op mijn voorhoofd/haargrens. Ik moet vandaag ongesteld worden. Hou jullie op de hoogte!
@ Lieke, ik heb vanochtend getest, omowit, nu 11DPO en 7 dagen TP van 7-cellige embryo. Heb jij nog getest? Heb met mezelf afgesproken dat ik nu 1 keer per twee dagen ga testen, anders maak ik mezelf helemaal gek. Wel last van lichte buikkrampen. @ Annemar, spannende dagen voor je! Hopelijk blijft ongesteldheid uit. @ Doortje, ook voor jou spannende tijden. Testte je eerder dan al een week na TP positief? Ik ga er voor mezelf nog vanuit dat het te vroeg is om te testen, ik denk dat pas geloof verlies als ik halverwege volgende week nog steeds witte testen heb.
Ik heb ook alles wat jij beschrijft Annemar. . Tabbey: ja k heb positief getest vanochtend. .licht plusje te zien..spannend!
O echt? Ik heb nu diarree en ben misselijk pfff (Nog steeds geen bloed) toch maar testen dan morgenochtend. Voorzichtig gefeliciteerd trouwens.
@ tabbey bij mijn zoontje testte ik op wd 9 positief... Bij de andere 2 'zwangerschappen' (ging kort daarna fout) op wd 8/9... Gaan morgen denk een poging wagen.. Dan weer wd 9.
Hallo allemaal, Hier ook een cryo terugplaatsing gehad op 6 februari... 18/2 bloedprikken in t zh! Ik kan niet wachten! Zouden jullie al n testje wagen??
Hallo meiden, Ik meld me ook op het Wacht bankje. Vandaag wachtdag 6. Heb de 9e de terugplaatsing gehad. Wat een verschrikking dat wachten. Pfff... inbo, het is het proberen waard... wat heb je voor behandeling gehad? Vinden jullie het ook lastig om hoop te houden?
Hallo dames, Ik heb ook een Cryo terugplaatsing op 5 februari gehad! Ik heb op 12 februari licht positief getest(kdv 2voor5) daarna op 14februari weer hetzelfde ik ben zo onzeker ik mag pas 19 testen van het ziekenhuis! Behalve licht misselijk voel ik niks... Oh ja de test op 12 februari heb ik gedaan omdat op 11februiari in de avond een slijm verloor met wat oud bloed.. Ik dacht dat ik ongesteld werd maar daarna niks meer ! Ik wens jullie allemaal een mooie positief test xx
Ik ook 5 feb cryo terugplaatsing gehad en vandaag goeie positieve test wachtdag 10 vandaag. .vorige zwangerschap ook op wachtdag 10 positief getest was ook cryo Suc6 meiden die nog wachten!