Hoi dames Lieke86 gefeliciteerd😍 ik wens je een gezonde zwangerschap! Hier gaat niet zo goed ik heb gisteren ochtend weer bruin afscheiding gehad ik denk dat het mis gaat!ik wacht donderdag(test dag) om het ziekenhuis te bellen ! Succes meiden die nog moeten wachten xx
Dag lieke, Ik heb niet mee gekletst in dit topic, want mijn tp is al even geleden, maar ik las mee en zie dat je zwanger bent. Dus ik wilde je even feliciteren: van harte!!!!
Helaas vanmorgen zag ik al wat roze nu echt roder aan het worden heel veel succes aan alle andere meiden en voor wie zwanger is GEFELICITEERD EN GENIET ER VAN!!!!!!!!!!
Hier op wachtdag 12 nog steeds negatieve test... Wacht dus menstruatie af, lijkt me sterk dat er nog iets gaat gebeuren. Gefeliciteerd dames met positieve testen! En dikke knuffel voor de meiden waarbij het weer niet gelukt is... Zucht.
Donderdag 5 februari verse tp gehad. Nog geen tekenen van menstruatie of zwangerschap. Zou het liefst morgen willen testen, manlief wil donderdag of vrijdag afwachten. Mijn verstand zegt dat dat ook slimmer is (ook omdat we de vorige cyclus iui hebben gehad en toen ook pas 2 dagen later dan testdatum bruinverlies kreeg). Maar m'n gevoel... Morgen, woensdag, wachtdag 13 dus.
Hallo allemaal, als eerst wil ik de meiden sterkte wensen die een teleurstelling hebben te verwerken, hopelijk lukt het gauwen zeker niet opgeven! Ook wil ik alle andere feliciteren die positief hebben getest!! Ik wens jullie een voorspoedig zwangerschap!! Zelf zit ik in onze wachtweek wat im erg moeilijk vindt, dit is onze eerste IVF ... ik heb 11 februari een punctie gehad, ik had 9 eicellen wat niet slecht is voor iemand met 1 eierstok. Van de 9 eitjes zijn er 5 overgebleven en bevrucht. ik heb afgelopen maandag 16 februari pas een terugplaatsing gehad van een vers eitje....(zezeiden een prachtig embryo) dus 5 dagen na punctie en door mijn zenuwen ben ik de maandag vergeten te vragen hoeveel cellen de embryo bevat, maar ze hadden dus wel verteld at er 2 toppertjes waren en nog 1 met ook een mooie celdeling en de andere 2 twijfelachtig. nu is dit allemaal nieuw voor mij en ik weet niet nu precies wanneer ik mag testen, ik kreeg de instructie om 12 dgn na terugplaatsing te testen maar heb ook veel gelezen dat met terugplaatsing dag 5 je al eerder kan testen :/ Ik heb net een uur geleden al getest ennatuurlijk negatief, nu weet ik in ieder geval dat de pregnyl uit mijn lichaam is, en als ik vanaf dag van punctie mag tellen dan zit ik nu volgens mij op dag 7 ik ben benieuwd, liefs nor
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, we zijn zwanger. Vanmorgen een overduidelijke test! Nog 1 dagje werken. Maar dit is een super begin van de vakantie!!!
als k het goed begrijp is je embryo 5 dagen oud toen het teruggeplaatst werd? 14-5=9 dus je kan op dag 9 testen..zo wordt er gerekend
Ik heb even mee gelezen voor alle meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd!! Heb zelf gisteren een cryo tp gehad, van een 7 cellig embryo. Als ik ga tellen dan is deze op de dag van de tp 4 dagen oud. Betekent dit dan echt dat je al eerder dan na 2 weken kunt testen?
Het meiden heb even meegelezen gefeliciteerd voor diegene die zwanger zijn en heel veel moed voor diegene waar het mis is gegaan ik heb zelf gister de terugplaatsing gehad en vond de eerste dag al lang duren haha even je gedachten op iets anders Zetten echtega spannend hoor al die behandelingen telefoontjes testjes en afwachten je gunt het iedereen 😊
Bedankt lieke!! Maar als dat zo is dan had mijn test van vanochtend en laat in de middag positief moeten zijn maar jammer genoeg negatief getest wel met de testen van action . Ik had vandaag last van krampen af en toe en lage rugpijn, ik weet niet wat ik ervan moet denken....morgenochtend probeer ik nogmaals of is het misschien valse hoop nogmaals kort samengevat, vorig week woensdag de 11de februari mijn pick up gehad en maandag de 16de een terugplaatsing, en tot nu toe negatief getest en ik zit vandaag op dag 9 toch hmm nee morgen pas dag 9 ik wordt gewoon gek van het wachten, nogmaals mijn felicitatie aan de zwangeren en succes aan dienog mogen volgen liefs Nor
Goedemorgen allemaal Vandaag dag 9 na terugplaatsing en vanochtend weer een action test gedaan, maar zo wit / negatieve test heb ik vanochtend gehad ik weet niet of een positieve test nog kan komen en dat het gewoon nog te vroeg is en misschien kan ik beter met kruidvat test testen, zou het uit kunnen maken met wat voor testen je test je leest veel hierover?? misschien zijn er meiden die me misschien gerust kunnen stellen en ook een hele witte test nog op dag 9 na terugplaatsing hadden en toch nog gewoon zwanger waren?? jammer dat ik zo een vervelend en bang gevoel heb dat het misschien niet is gelukt... EEn terugplaatsing van een blastocyst op dag 5 zou goede kansen geven ik zal vanmiddag nogmaals testen.. liefs nor
Nor, knuffel! Lieke, ik ben 26 oktober uitgerekend. Elvira en Hope, succes deze wachtweken. Bij mij vielen ze op de één of andere manier ook zwaarder dan voorheen. Meestal zeggen ze dat die eerste week wel meevalt. Nou, nu dus niet. Maar ja, bij ons met een mooi resultaat!
Spannend Nor! Helaas geen ervaring mee. .ik test altijd met of kv of 2v5..die geven direct resultaat Leuk Zeehondje! 2 dagen na mij..kan je ook int Oktober groepje kletsen