"breek even in" Nor je zit nog maar 9 dagen na de punctie en 4 dagen na de tp als ik het goed lees uit je berichten, dus dit is nog erg vroeg en er is zeker nog hoop. Normaal kan je 9 dagen na de tp van een blasto met zekerheid zeggen of het gelukt is. Nog even geduld dus. Zekerheid is er natuurlijk nooit, maar probeer hoop te houden. "breek weer uit "
Hee dames Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap Andere dames sterkte allemaal en suc6 Met nieuwe ronde
Lief boboke, zeehondje en lieke!!! Ik ben vanmiddag lang de kruidvat geweest en heb de testen gehaald en raad eens wat ik na het testen zag een heel licht streepje dus action test of kruidvat scheelt wel en het is inderdaad nog vroeg dag 9 na terugplaasting blastocyst vam 5 dgn maar je ziet het lichte streepje echt duidelijk. Lieve dames sorry dat ik me misschien heb aangesteld, maar door de vele info en verhalen die ik overal lees verwachtte ik gewoon een streepje afgelopen dagen terwijl op dag 9 pas iets verschijnt. Natuurlijk moet ik nog voortzichtig zijn en kan er van alles nog verkeerd gaan maar ik wil jullie nogmaals vanuit mijn hart bedanken en hopelijk volgen er nog velen!!!! Zeehondje, lieke, bobke grote knuffel
Ik hoop het ook dames, ik hou de testjes bij met data en tijd en op volgorde ik zal jullie op de hoogte houden en ik vindt het erg fijn dat het hier op de forum ka met jullie kan delen Ik ga zo slapen heb nog wel last van buikkrampjes, maar morgen vroeg doe ik weer een test. liefs Nor
VANOCHTEND WEER EEN TEST GEDAAN MAAR De test laat geen streepje zien ik snap het niet meer, ik heb mijn test van gisteravond bekeken en ik heb me echt niet vergist gewoon een mooi licht streepje. Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn krampjes aanwezig blijven en heb zelfs beetje onder rug pijn af en toe, kan het zo zijn dat de action testen negatief testen omdat ik duidelijk niet genoeg hcg had en dan gisteravond toevallig met kruidvattest een laatste restje van een proces dat toch niet goed is gegaan heeft opgepikt en daarom nu wit testje op dag 3??? Hoop op response of ervaringen liefs Nor
Nor, bij onze eerste positieve test ook een heel licht streepje op de sensitest en deze was bij de kruidvattest iets duidelijker. Helaas werden de streepjes de dagen daarna steeds lichter. Week later begon het bloeden, vroege miskraam dus. Ik ben bang dat het bij jou ook niet goed zit. Zeker omdat de test vandaag niks liet zien. Misschien ben je inderdaad héél kort zwanger geweest. De kruidvattesten zijn volgens mij wel wat gevoeliger. Dus inderdaad misschien gister nog het laatste restje aantoonbare hcg gemeten wat er nu dus niet meer is. Knuffel meid!
@Nor, ik hoop voor je dat de volgende test die je gaat doen positief voor je is maar kan het ook zijn dat de positieve test gisteravond nog komt van pregnyl? Of heb je dat niet gespoten? Ik duim voor je dat de test morgen positief is!
Ik heb er geen ervaring in helaas. .maar wat de meiden hierboven zeggen..even afwachten en over dag of 2 nog keertje testen..ik duim voor je!
Testen van action vind ik persoonlijk waardeloos Die van kruidvat 2 v 5 daarin tegen werken prima IK Teste dag 8 na tp Positief en deze liep steeds op Suc6 en we duimen