Hoi lieve dames, Ik dacht, ik maak even een bericht aan omdat ik vandaag te horen heb gekregen dat we in juli een terugplaatsing hebben. Het lijkt me leuk om met mensen te kletsen die ook in juli een terugplaatsing hebben. En zo onze ervaringen te delen! Voor ons is dit de eerste terugplaatsing van een klein eskimootje, heb er echt heel veel zin in. In April heb ik mijn punctie gehad maar helaas is de verse terugplaatsing niet blijven plakken Vandaag ben ik begonnen aan primolut om mijn ongesteldheid op te wekken, aangezien t feit dat ik pcos heb. Hopelijk worden we allemaal zwanger van onze terugplaatsing! Liefs, Bo
Hoi Bo, Ons traject verloopt bijna hetzelfde. Mei een tp van een verse embryo gehad, helaas niet blijven plakken. Ben afgelopen zaterdag met de pil gestopt en nu wachtend op mijn menstruatie. Zodra deze begint, begin ik met de progynova. Rond 6-7 hebben we de terugplaatsing van ons cryo. Hadden jullie veel cryo`s. Heel veel succes meid, hopen op een plakker..
Hey Taartje, wat toevallig lopen ze inderdaad bijna gelijk! Ik moet eerst nog een week aan de primolut en dan nog ong 5 dagen wachten voordat ik ongesteld word dus jij hebt denk ik eerder de terugplaatsing! als ik ongesteld ben moet ik ook beginnen met progynova, of hoe je dat ook schrijft en wanneer m'n bms dik genoeg is dan ook beginnen met de utro bollen, dan 4 à 5 dagen erna de terugplaatsing! Wij hebben 2 cryo's, jullie? moest je weer aan de pil? ik heb helemaal niks moeten slikken na m'n ongesteldheid
Ik heb ook pco dus van mezelf geen cycles. Vandaar dat ik na mijn ongi 3 weken aan de pil moest. Ieder ziekenhuis heeft zijn eigen protocol. Ik ben benieuwd wat ons te wachten staat. Wij hebben helaas maar 1 cryo. Van de 4 embryo`s is er maar 1 goed gedeeld, balen.
Ook ik hopelijk terugplaatsing in juli! 31 mei terugplaatsing gehad van een verse embryo maar helaas niet blijven plakken Ik heb nog nooit zo met smak gewacht op mijn volgende menstruatie want dan mag ik beginnen met progynova en daarna met utrogeston. Spannend weer allemaal.. @Taartje: Wij hebben ook maar 1cryo..was er zo van geschrokken toen ze dit vertelde had heel veel mooie eitjes tijdens de punctie. Succes iedereen.
Taartje.. Ja gek eigenlijk hè dat ieder ziekenhuis zijn eigen richtlijnen heeft. Ik had ook liever aan de pil gegaan hoor moest nu 2 maanden wachten nou dat is echt lang... en voordat de terugplaatsing is zijn we weer 3 weken verder ofzo pff! Is jullie cryo ook op dag 5 ingevroren? Gezegend.. gezellig dat je ook mee komt kletsen! Wel erg vervelend dat je verse tp niet gelukt is Heb je van jezelf een cyclus of moet je ook aan de pil/ primolut? Ik kan me voorstellen dat je schrikt dat er maar 1 ingevroren is. Dat had ik met dat er maar 2 ingevroren waren.. wij hadden in totaal 5 embryo's. Waarvan 1 verse tp en dan 2 cryo's Hoop dat je snel ongesteld wordt!!!
Ooow das wel beter!! Hoop dat je snel mag beginnen! Ik denk dat ik pas rond de 28/ 29e ongesteld word.. Duurt me weer allemaal veels te lang haha! Gedult is niet mijn sterkste punt helaas!
ik lees en klets mee als jullie dat goed vinden. ik sta in deze cyclus voor een tp van een cryo. de eerste verse tp in MAart is miskukt. VAndaag op cd 10 een echo gehad. schiet allemaal niet zo op. maandag wederom een echo
Gezegend, wij waren ook erg geschrokken, maar anderzijds denk ik dat ze vast alleen de echte toppers invriezen. Afwachten maar, spannend. Bo, waarom moest je zo lang wachten? Komt dat door je natuurlijke cyclus? Iedere maand is er 1 te lang, eigenlijk. Volgens mij is onze cryo inderdaad na 5 dagen ingevroren. Meisje, balen he dat het allemaal niet opschiet voor je gevoel. Hoop dat het maandag beter gaat. Ik ben gisteravond met de progynova begonnen. Heb 2-7 de eerste echo, als alles goed gaat, word 3-4 dagen later de embryo teruggeplaatst. Moeten jullie vaak naar het zkh voor echo`s. Ik dus maar 1 keer en vraag me af of dat komt, omdat het wederom een plaatsing in opgewekte cyclus is.
Meisje, gezellig dat je ook mee komt kletsen! Heb je ook progynova? hoop dat ze maandag wel wat zien en dat je snel je terugplaatsing hebt! Taartje, ja er moest sowieso een maand tussen maar ik belde toen ik ongesteld was voor een nieuwe afspraak maar de eerste was pas na 2 maanden dus ik volop sago. Gelijk maandag aangegeven en ze had haar excuses aangeboden want er had idd eerder een afspraak kunnen plaats vinden en ze vond t ook niet netjes dat ik zolang moest wachten. Ik heb op cd 10 ook een echo, is m'n bms dikker dan 7mm dan moet ik utro gaan gebruiken en dan 4 dagen later de tp maar als t minder dan 7mm is dan moet ik 3 tot5 dagen later terug komen. gelukkig nu wel een inbrenghuls voor de utro Heb nog steeds onwijs last van m'n buik en rug, net alsof ik heftig ongesteld moet worden dus het komt denk ik echt door de primolut pff gelukkig zondag de laatste pilletjes en dan hopelijk snel een keertje erna ongesteld
Hoi bo, Ik zou me ook graag willen aansluiten bij jullie Op het moment ben ik aan het wachten op m'n ongesteldheid en dan kan ik direct starten met progynova! Ik ben erg benieuwd. . Want tussen m'n laatste miskraam en laatste ongesteldheid zat 50dgn! Dus weet niet wanneer nu mijn ongesteldheid zich aandient. Volgens normaal ritme wat ik normaal gesproken heb zou het volgende week moeten zijn. .. Liefs en succes meiden, Visje.
Bo, daar word je ook echt niet vrolijk van. Ik ben erg blij met het ziekenhuis, zodra ik bel is er eigenlijk altijd plaats. Ik heb een heel schema gekregen. Moet sowieso utrogestan gebruiken, inderdaad hulde aan de inbrenghuls. Wat een ranzige troep!!! Ik hoop dat je ongi snel komt, primolut is echt rotzooi.. Welkom Visje, pff jij hebt ook al een traject achter de kiezen. Is het bekend, waarom je steeds een vmk krijgt, of is dit gewoon domme pech?!
Hoi Visje, leuk dat je ook mee komt kletsen, wat vervelend dat je al zoveel mee hebt moeten maken zeg! Lijkt me echt erg heftig! Ik hoop dat je ook snel ongesteld word zodat je ook weer verder kunt, dat wachten is echt irritant!! Taartje, Ja normaal kan ik ook altijd terecht als ik bel daarom vond ik t ook zo raar dat ik zolang moest wachten. In welk ziekenhuis zit jij? Slikken jullie nog bepaalde vitamines? ik slik nu: -2 visolie -1 Davitamon mama compleet - foliumzuur - elke dag een glas granaatappelsap Ik slikte eerste ook tarwekiemolie maar hoorde dat dit soms juist averechts kan werken met ivf. Dus daar maar gelijk mee gestopt. Ik lees soms dat mensen vitamine D slikken maar weten jullie waarvoor dat is? Slaap lekker zo!!
Hi meiden, thanx.. We hebben idd al een hele weg bewandeld alweer om een brusje te mogen krijgen, maar tot nu toe zonder gewenst resultaat Het hakt er flink in moet ik zeggen. Mijn vertrouwen en hoop is wel een beetje afgevlakt helaas. Ik heb nog 1 cryo maar ik hoor zo weinig slagingspercentages dat ik het bijna niet aandurf. Waarom ik nu toevallig steeds vmk hebben we geen flauw idee van. Bij ons ventje is het wel in één keer gelukt. Het nestelt wel in maar waarschijnlijk steeds niet goed tijdens de deling of chromosomen o.i.d We zullen zien.... En qua vitamines slik ik mama van Vsm. Daar zit voldoende foliumzuur in hoor, dus theoretisch hoef je geen extra foliumzuur te slikken. En een teveel aan vitamines is ook niet goed. Liefs, Visje
@ Bo, ik herken het verhaal van snel ongesteld willen worden. Normaliter geen pretje en nu wil je alleen maar ongesteld worden. Bij mij heeft er tussen de mislukte tp en nu ruim 2,5 maand gezeten. Je moet sowieso een cyclus overslaan. ik moest wachten op een evaluatiegesprek voordat we mochten aanmelden voor de cryo. Hadden ze mij de verkerde datum doorgegeven. Mij was verteld woensdag 24 April belden ze mij dinsdag. Kon ik weer een nieuwe telefonische afspraak maken voor ruim een maand later. Echt balen gewoon daar zit je op dat moment niet op te wachten @ Taatje wij hebben in Maart volgens mij ook in een ander forum gekletst? Die inbrenghuls is ideaal Ik zelf hoef verder niets te slikken/gebruiken. Alleen de pregnyl. Hoezo gebruiken jullie nog utrogestan?? Ik slik foliumzuur, visolie en aanvankelijk ook tarwekiemolie. Las en hoorde dat het bij een cryo niet goed is dus daar ben ik weer mee gestopt. Daarnaast drink ik granaatappelsap
Meisje, ik moet het gebruiken omdat het een gestimuleerde cyclus is en m'n lichaam dus zelf geen hormonen aan maakt. Zo ik zou dan ook echt heel chagrijnig worden als ze t een maand hadden verplaatst . hoe stom t ook is, je kijkt er toch naar uit! wanneer moet je weer voor een echo?
Ja en je hebt het niet over een boodschap wat uitverkocht in de winkel is..... Het zijn toch al van die spannende tijden Maar goed gedane zaken kennen geen keer. Ik moet maandag weer voor echo
Nee bms was gegroeid maar nog niet genoeg. Moet donderdag wer voor echo. Aangezien ik volgende week een weeekje wegga, moet ik wrs wel terugkomen. Ik ga met mijn ouders die weten van het raject maar niet dat ik al begonnen ben. Dus daar moet ik nog iets op verzinnen bms was 6 moet 6,5 zijn eiel was 10 mm moet 16 mm zijn