Mamamarije... Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! En hier ook nieuws.....de test was ook positief!! Ben zo blij... ik was vannacht ook al op maar toen durfde ik nog niet te testen, dacht dat mijn urine niet geconcentreerd genoeg zou zijn.. wel dus..
Gefeliciteerd!! Mamamarije en Aude!! Ik heb wat minder goed nieuws die van mij was negatief, nou is pas dinsdag of woensdag mijn nod. Maar de test zegt dat ik al 6 dagen van te voren met 99% zekerheid kan testen, dus het zal wel kloppen :'(
Gefeliciteerd!!! Hoe leuk zeg! Een derde kruimel voor jullie, wat een rijkdom . Zit jij net zo blij als ik achter de computer? Kan mezelf er bijna niet van losrukken, hahaha Ik heb meteen bij 'zwangerschaps-clubs' een club gestart voor april 2011 mama's, mocht je zin hebben om te kletsen (voor zover je daar tijd voor hebt met je twee andere spruitjes). Wie weet zie ik je daar! Liefs
Aude ook gefeliciteerd!!!! Super zeg! Carlien, het kan nog steeds hoor! Je temp ziet er nu ook nog goed uit
@ Carlien: balen zeg... echt heel jammer voor je . Nu maar afwachten of de menstruatie snel doorzet, dan ben je er ook maar vanaf. Ik hoop voor je dat het alsnog niet lang meer op zich laat wachten!!
Ja daarom voelt het juist zo !K*T! Ik snap der echt helemaal niks van Mijn temp is zo anders als de vorige ronde, miss toch maar langs de huisarts. Ik ga wel eerst nog een keer testen
Dat zou ik ook zeker doen hoor, nog een keer testen, zeker als je de komende dagen nog niet ongesteld wordt. Er blijft nog altijd een beetje hoop! Ik zal nog steeds voor je duimen!
Carlien ik zou nog even moed houden hoor, je hebt ook zo vroeg getest! Al zeggen die testen dat het zo vroeg kan dit wil niet altijd zeggen dat het ook echt bij iedereen zo is hoor, ik zit nu op 2 dagen nod en nu pas positief gisteren nog was de CB negatief... Mamamarije ja echt gaaf hé! Mijn man kan het nog niet bevatten, ik trouwens ook niet echt hoor.. komt vanzelf.. hahaha... Ik zal me wel aanmelden bij de 'club' maar wacht tot ik echt de bevestiging krijg dat het ook echt zo is.. Trouwens rare vraag hoor maar moet ik nu al bellen naar de gyn ofzo? of wacht je nog tot na het weekend?
@ Aude: ik heb net meteen gebeld naar de verloskundige, onder het motto, het kan maar gebeurd zijn, toch? Denk dat wachten tot na het weekend ook niet uitmaakt hoor, tis maar wat je zelf wil! Ik wilde nog graag een afspraak maken voor onze vakantie, vandaar dat ik snel gebeld heb... en ik weet niet hoe het met de wachttijden zit bij je gyn? Liefs
Ik heb net dan toch maar gebeld en ik kan 8 september terecht! Nou ik zie je vast wel weer bij de april-mama's
@mrs Hair: gefeliciteerd!! Super, ik zie je bij de april mama's wel verschijnen @ Aude: leuk hoor, dat je afspraak staat! Dan wordt het ineens weer wat echter! Ik ga 31 augustus!
mamamarije, aude en mrs hair, super gefeliciteerd met jullie positieve testen en dus met de zwangerschap! wat heerlijk voor jullie! hihi wel makkelijk zo een topic, kun je gelijk zien bij wie het raak is en iedereen tegelijk feliciteren geniet ervan en voor de rest succes met testen of met de volgende ronde!!
Achja.. miss heb ik idd wel te vroeg getest, moet toch een beetje hoop houden. Net de auto naar de APK gebracht en daarna een flinke jankbui gehad.. En nou weer met een beetje nieuwe moed achter de laptop.. Ben echt super blij voor jullie, maar het voelt echt kut dat ik er weer niet bij hoor Maar goed dat is ook niet de eerste keer... Ik hoop dat ik er alsnog bij hoor en anders neemt zelfs mijn temperatuur mij al in de maling en niet alleen mijn lijf.. Hé, zit er ff door heen, sorry hoor, voor mijn gezeik..
JEEJ! gefeliciteerd mamamarije, aude en mrs hair!!! @ Carlien. dit las ik gister op internet: [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Het is van belang op te merken dat het te vroeg testen (meer dan 4 dagen voor de te verwachten menstruatie) valt af te raden. Veel zwangerschappen (60%) eindigen voortijdig. Als je dan toch test met een "ultra gevoelige test" en ongesteld wordt, lijkt het net of je een miskraam hebt gehad (vals positieve uitslag). Toch is dit geen valse of foute uitslag omdat de zwangerschap officieel nog in het 'subklinische' stadium was.[/FONT][FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif] De huidige gebruikte term door medici is "biochemische zwangerschap".[/FONT] [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Een zeer groot gedeelte van de zwangerschappen wordt door verschillende oorzaken afgebroken in de eerste paar weken na de bevruchting. Het testen eerder dan 4 dagen voor je volgende eerste menstruatie dag levert daarom vaak een teleurstelling op. [/FONT] [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]als je over een paar dagen nog niet ongi ben en hoge temp heb, gewoon weer testen! 5 dagen na ei testen is wel erg vroeg hoor![/FONT] [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif][/FONT] [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]hier nog geen ongi had vannacht erg kramp, maar NIKS! ja, zere tieten! en 37.2 vanmorgen!! kaartje ziet er mooi uit. voel me alleen niet echt zwanger (weet ook niet hoe dat hoort te voelen). mamamarije, aude en mrs hair voelen jullie je zwanger?? [/FONT]
Geeft niks meis, maar je moet echt hoop houden! Ik test ook te vroeg. Eerst een vaag streepje bij kv, volgende dag een digi gedaan en niet zwanger! Weer een dag later de digi: zwanger! Als je wacht tot overmorgen kan het goed zijn dat je nog posi test. Je temp is gewoon nog te hoog om ongi te worden... Succes! Liefs
Ook Gefeliciteerd!! Mrs Hair.. Ik had het nog niet gezien, der even over heen gekeken.. Ben echt superblij voor jullie alle drie! Mooiste verhaal vindt ik toch wel Mamamarije met allemaal iets met de 6, dat is dan pas echt een geluksdag/getal.. lijkt me echt heel leuk.
smyltje dat kan gewoon niet anders!!! Wanneer ging je ook alweer testen? Morgen? Carlien: wat dacht je van dit (heb even je kaartje bekeken): Eisprong op dag 59 Innestelingsdip op dag 63 Nu pas op 9DPO En dus te vroeg om te testen!! Nu weer wat meer hoop?
dat dacht ik ook robertha!! carlien, als je ook je afscheiding bijhoudt, is je eisprong meestal duidelijker dan alleen met temp (zie mijn kaartje). ik ga morgenochtend testen robertha.
(Ik heb 2 rondes aan mekaar gekoppeld en nou weet ik niet meer hoe ik ze los moet koppelen, voordat jullie denken dat ik een cyclus heb van 70 dagen ofzo...) Het was zo tot gisteren: Eisprong: Dag 20 Innestelingsdip: Dag 24 DPO: 9 En toen keek ik net en nu is het zo: Eisprong: Dag 24 Innestelingsdip: (nog) niet DPO: 5 Nou mij mogen ze lek schieten Ik snap echt niks van deze ronde.. Maar het geeft wel weer hoop, gelukkig heb ik voor de zekerheid ook op mijn 'innestelingsdag' geklust en 3 dagen ervoor dat is wel wat minder, maar goed.. Net heeft mijn man gebeld, en ik janken aan de telefoon omdat er wat gerepareerd moest worden aan zijn auto.. Hij had zowaar door wat er aan de hand was (toch wel heel wat voor een man, tenminste wel voor die van mij) En was ook teleurgesteld en echt superlief.. Ik lijk vandaag net zo manisch depresieve, maar met alle reacties van jullie en die van mijn man ga ik er maar weer met goede moed tegen aan.. Het was miss gewoon te vroeg.. En over dat cervix slijm, dat probeer ik wel bij te houden, vorige ronde had ik dat ook, maar deze ronde niet echt.. Dus vandaar