@ Carlien: ik kan me zeker indenken dat je er ff helemaal doorheen zit/zat en enorm baalt! ik weet niet hoe het echt voelt, maar het lijkt me idd gewoon k*t, meer kun je er niet over zeggen. Wel fijn dat je mannetje zo begripvol is en op hetzelfde spoor zit als jij. Ik kan je helaas verder niet helpen met specifieke cyclus-, temperatuur en NOD- kennis enzo, want zoveel weet ik er niet vanaf, maar daar zijn volgens mij heel veel andere meiden voor!! Ik hou hoop voor je!
Ik voel me wel heel anders ja... Ben de hele dag al een beetje naar/golfjes van misselijkheid... En verder springen m'n tieten bijna m'n t-shirt uit, en doen ze ook zeer. Ten slotte ben ik echt heeeeeeeeeeel erg moe... Ik zit te gapen alsof m'n leven ervan afhangt!
hmm dat voel ik ook allemaal wel. maar wat je omschrijft zijn kwaaltjes. heb je ook echt het idee van: ik voel me zwanger? (beetje lastig uit te leggen wat ik bedoel..)
Ik voel me maar een klein beetje anders eigenlijk . Heb wel een beetje last van mijn borsten (maar veeeeel minder dan de vorige x, ze zijn nog slap van de bv afbouwen, dus staan nog niet op spanning, haha), ben wel wat moe (maar heb ook een kind in de 11-maand-sprong, met een doorkomend tandje en net de zesde ziekte achter de rug, verder niet misselijk ofzo (maar vorige x ook niet, ben gezegend met mijn mama's super-zwangerschapsgenen) Voel me wel zwanger doordat ik weer dat speciale gevoel heb in mijn lijf, dat er weer iets moois staat te gebeuren Al die gebroken nachten, zorgen en bovendien de bevalling, ontkennen we gewoon nog even de komende zoveel maanden, hahaha
Gezellig, zijn we al met z'n drietjes!! Hopelijk volgen er snel meer april-mama's!! Zo'n leuke maand ook, zo vlak voor de zomer... Heerlijk
Nee... Het is nog zo onwerkelijk, en bovendien de eerste keer... Misschien krijg ik dat wel pas na de eerste echo. Ik heb nog helemaal niet het idee dat ik straks echt mama word...
je gaat je trouwens steeds meer zwanger voelen door je echo's, hartje luisteren, babykamertje uitzoeken, de baby voelen schoppen, etc. Dat gevoel moet echt groeien, zeker bij een eerste! Het is geen knopje dat omgaat, helaas
gelukkig!! (oké dat klinkt beetje stom ) ik heb namelijk ook echt helemaal niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. maar goed, misschien ben ik het ook niet! morgenochtend weten we het. vind het zo spannend!! tot nu toe heb ik: hoge temp ZERE TIETEN!! WAHHH pukkeltjes op armen, borst en gezicht hoofdpijn vlagen van misselijkheid moe klinkt goed zo allemaal bij elkaar, maar kan ook niks betekenen natuurlijk.. nog maar 18 uurtjes
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen hoor!!! Ikzelf ga denk ik morgen pas testen dan ben ik eindelijk 1 dag overtijd, ben heel benieuwd... Voel me ook zo anders! Hoop me te kunnen aansluiten bij de April mama´s!!!
Gefeliciteerd!! Smyltje.. Kon ook bijna niet anders Dit topic brengt wel geluk volgens mij.. miss bij mij ook Mijn temp is nog steeds 37
Smyltje jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat een leuke berichten zeg hier! Nou hoop ik ook heel snel een leuk bericht hier te kunnen plaatsten...
Smyltje gefeliciteerd!!!!!!!!! Bij mij ziet het er niet zorooskleurig uit, bruin met btje bloed verloren vanochtend nadien getest maar nog steeds positief.. ik ga ervan uit dat het een vmk is... hcg blijft dan waarschijnlijk nog ff in je urine.
Och wat vervelend, het kan idd een vmk zijn, maar volgens mij kan dat toch ook niet erg zijn bij het begin van een zwangerschap, tenminste als het een klein beetje bloed is. Ik hoop voor je dat het toch nog goed gaat.
smyltje gefeliciteerd @ aude, heb je ook helderrood bloedverlies gehad? een vmk lijkt namelijk heel erg veel (bij sommige precies) op een gewone menstruatie.. ik hoop voor je dat het goed is!
En, weten jullie allemaal al wat meer? Ben zelf nu in dag 45 van mijn cyclus, die normaal 32 dagen duurt. Heb al twee testen gedaan, deze waren beide negatief! Mijn lijf zegt echter wat anders, buikpijn, zere en volle borsten en erg prikkelbaar Nu wacht ik het maar af tot maandag en dan dus weer een test... Vind het ook erg spannend allemaal. Het is overigens de eerste keer voor ons. Gr. Marielle
bedankt voor de felicitaties meiden! @aude. het kan toch dat je tijdens je zwangerschap iets bloed verliest? geef de moed niet op hoor! ik duim voor je dat het gewoon goed gaat.
Ik moet een deze dagen testen. VAndaag is dag 28. Ik wil ook niet te vroeg testen. Langste cyclus is 36 dagen geweest. Dus om teleurstelling te voorkomen wacht ik nog maar wat daagjes...
Hoi, Voor iedereen die al zwanger is GEFELICITEERD !! ik ga morgen testen, het is onze eerste poging dus ben bang dat het nog niet zo is... Al doet mijn lijf de laatste tijd een beetje vreemd, last van veel afscheiding, diaree (is dat voor iemand bekend ?) en rommelige buik... leuk zo'n forum, kan ik zien dat ik niet de enige ben die er veel mee bezig is zonder dat je het met je naasten kan delen !