Nou heb een testje gedaan, maar je ziet helaas niks.. Misschien toch een langere cyclus ?? Ik bewaar het anderen testje voor na het weekend als ik dan nog niet ongesteld geworden ben. Liefs
Jammer firefly...nog geen duidelijkheid dus... Ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt en dat je straks misschien toch nog een streepje gaat krijgen!
Hey meiden, wat is het spannend hier!! mag ik mee praten? Ik ben vandaag 2 dagen overtijd, zegt mijn ticker.. maar dit is pas de eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil.. zou dus nog een week later kunnen worden ook heb zondag getest, maar toen was het nog negatief, en wellicht nog te vroeg geweest.. wat denken jullie? Denk dat ik nu maar wacht op mijn ongesteldheid.. om teleurstelling te voorkomen, terwijl we nog maar net gestart zijn met proberen, ik vindt het zooo moeilijk.... zal ik wachten of zal ik testen... oeffff
@ Justme, de eerste echte cyclus kan altijd wat langer duren. Je kan proberen om nog een testje te doen.. En anders is het toch even afwachten. Ik vond de eerste maand ook erg moeilijk. @ All, meiden zou het eraan kunnen liggen dat ik niet met ochtendurine heb getest? Had ook maar een heel kleine beetje plas en was niet donker. Sorry hoor ben erg onzeker.. Haat het einde van de maand..
@firefly: ik testte in 2008 (werd wel een mk), 4 dagen voor NOD, positief met middagurine. Dit was een KV-test. Die slaan positief uit bij een geringste HCG-waarde. Kan het zijn dat je eispong misschien later is geweest deze cyclus?
@ MV, ja dat denk ik ook.. Maar shit wat kan je balen dan zeg. Dan wil je eigenlijk meteen de 2e test ook maar doen. Maar dat heeft geen zin helaas. Mijn temp is wel al 2 dagen 37.2. En dan is wel gunstig. Normaal standaart 37.0 na ei.
Had ik vorige maand besloten om een derde kindje uit te stellen, ivm een opleiding dat ik wil gaan volgen in september, ben ik nu een week overtijd.. haha moet ik weer hebben.. ga morgen een test doen.. ik voel me niet anders dan normaal, heb geen gevoelige borsten oid.. heb alleen wel last van menstruatie-achtige krampen, weet alleen niet wat ik ervan moet denken, wordt ik toch ongesteld of zijn het krampen van een zwangerschap.. we zullen zien... het is iig zeer spannend.
@ Firefly: aan je ondertekst te zien heb je een onregelmatige cylcus, en je temp is idd lekker hoog! Hoe moeilijk het ook is... nog even wachten! @ Ollebolle: Ohhhh! Zul je net zien, als je je gedachten ergens anders op zet, dan is het in eens raak!
@ MV, klopt heb idd hele wisselende cyclus. Maar ik voel mijn eisprong altijd. En de laatste 2 maanden was mijn cylus 28 en 29 dagen. En heb nu mijn eisprong op dag 14 of 15 gehad. Zit heeeel hard te denken om zo nog een test te doen......
@ Ollebolle: die krampen heb ik nu ook! @ Just Me: alles kan meis. Ik had zelf 13 jaar de pil geslikt en direct nadat ik was gestopt was ik zwanger, had mijn eisprong keurig op tijd gehad alsof ik al meteen een normale cyclus had, dus dit kan ook bij jou!
Firefly: heb je de test wel goed laten indrogen? Ik had ook dat ik in eerste instantie geen streepje zag en wilde de test al bijna de prullenbak in gooien totdat ik na zo'n 1,5 minuut toch een streepje zag verschijnen...steeds duidelijker...
@ Banaantje, na 20 min dacht ik iets te zien.. Maar dacht ik kijk al zo lang naar die test.. Volgens mij wil ik hem alleen maar zien. Dus heb ik hem weggegooit.
Hi meiden, Was van plan te wachten tot het weekend maar kon toch niet wachten. Heb gisteren toch maar een testje gedaan. En een 2e lichte streep. Ben toch nog even voorzichting. Ga over een paar dagen weer een test doen. Hopen dat het nu wel goed gaat....
Nou meiden jullie maken het allemaal wel errug spannend.. firefly: geduld is een schone zaak (moet ik zeggen die ook op hete kolen zit) hoeveel kost zo'n test eigenlijk, heb maar 7 euro bij me... bij ons is er een etos en een kruidvat en welke test is goed?? Na 8 jaar heb ik geen ervaring meer met zwangerschapstesten..
jeetje meiden wat een spanning hier zeg!! mijn duimpjes draaien voor jullie! Als ik jullie zo over testen hoor praten wil ik ook hahaha Maar heb deze maand geen ei gehad!
Cynthia1978: toch alvast een gefeliciteerd!! Ook al snap ik je voorzichtigheid...ik denk er ook zo over.