Inderdaad, dat is ook mijn idee... We zullen het zien... (vanavond; ineens toch weer heeeeel erg spannend...!!)
Heeii heeii, ik zit ook in spanning!!, Ik mag wel al testen, maar ik wacht nog even een paar daagjes, want bij mijn 1e was het meteen raak, maar de test liet pas een maand later zien dat ik zwanger was. ( Heb tussendoor wel getest, ma steeds negatief! ) Ik *denk* dat ik wel zwangerschapssymptoompjes heb, ma zal nog ma niet te hard van stapel lopen, mssn is het maar schijn, omdat ik het zo graag wil! Ik ben dus 3 dagen overtijd, en heb steken in mijn onderbuik en last van mijn onderrug wat ik overigens wel heel vaak heb in de rug sinds de bevalling, maar meestal als ik ongesteld moet worden heb ik een halve dag van tevoren buikpijn en als het door breekt is het meestal ook weer na een dag weg, maar ik heb nu al een paar dagen last van buikpijn en ik voel me ook zoo moe de hele dag door, kan natuurlijk ook komen door mijn zoontje van 1 jaar, want daar speel je de hele dag mee en ren je de hele dag achteraan, ma toch in me achterhoofd hoop ik stiekem wel dat het raak is! Wij willen graag een groot gezin. Ik kom uit een gezin van 5 kids en zou zelf ook graag die kant op willen!!! Ben nog jong dus tijd zat!! Heel veel succes iedereen en ik hoop voor iedereen positieve testen!!!! Grrttjjsss!
hihihi kan em heel goed voorstellen meid! mijn duimen draaien voor je! Dani wat een spanning voor jou ook! Wat zegt je gevoel?
@ Ollebolle: Oooh dat klinkt ook zo bekend voor mij!!! Ik loop al een week met grote maandverbanden in, omdat ik eigenlijk al ongesteld had moeten zijn en dus bang ben dat het toch ineens door gaat breken. En dan sta ik op ban de bank en denk oh shit ik ben toch ongesteld, dan kom ik op de wc en is het alleen maar *slijm* . Is dat dan ook een teken van eventuele zwangerschap??? En kan iemand mij mssn uitleggen hoe dat nou ook alweer zat met dat slijm enzo, als je vruchtbare dagen hebt enzo ( snapt iemand wat ik bedoel??) Sorry dat ik ff ontopic ben!!
@ Perry: Ik weet het echt niet haha, ik zit wel al de hele dag met een grijns op mijn gezicht en denk steeds stel dat!! hihi Ma ik moet zeggen dat ik niet echt veel symptonen heb, ma dat had ik ook niet bij mijn 1e zwangerschap, ik heb de hele zwangerschap helemaal NERGENS last van gehad als alleen dat ik moe was en soms steken in mijn buik had, mjaa die steken dat is van het oprekken, dus ik denk steeds dat ik dat wel niet zo snel ga voelen bij een 2e omdat het al opgerekt is van de vorige... Of is dat juist helemaal niet zo??? We wachten ma in spanning af hihi
Nou nou het wordt echt spannend hier !!! Ik voel me heel de dag al rot, zenuwachtig gevoel in me lijf enzo en ik weet niet hoe het komt... Stond net bij de drogist met die testen in mijn handen.. zal ik er eentje doen die ik eerder kan testen of gewoon afwachten tot vrijdag ??? heb toch maar eentje genomen die ik vrijdag pas kan gebruiken.. officieel als ik 28 dgn cyclus bereken zou ik morgen avond ongesteld moeten worden.. maar ik reken maar vanaf vrijdag.. maak mezelf al genoeg gek
Zo, ik ben ook weer wakker, ik was vanmiddag zo moe dat ik een hele tijd heb liggen slapen.. Maar (ollebolle) ik heb exact hetzelfde, vochtige vagina en iet wat slijmerig. Net hele doorzichtige draden (sorry voor de details), het is dat ik beter weet anders zou het lijken op een eisprong... We blijven afwachten, dit weekend testen, kan niet wachten tot dat het zondag is.. Groet anne
dani erg spannend allemaal dus!!! ik ben heel erg benieuwd mijn duimen draaien dan ook voor je! Hou je ons hier op de hoogte? Ik heb onwijze ongi krampjes dus ik denk dat deze ronde weer aan onze neus voorbij gaat..
anne83, zoals jij het precies beschrijft, heb ik ook last van. heb het gevoel dat ik echt niet ongesteld ga worden. meiden succes meiden, zet 'm op!
Dankjewel Perry!!! Jullie zullen letterlijk de 1e zijn die horen of hij positief was ofniet !!! Voor de rest van de dames die in spanning zitten:: Heeeeel veel succes!!!
Allemaal succes meiden ik ga morgen weer testen vandaag was van de kruidvat licht posi en een cb zw/niet zw nega. Dus morgen bieden met ochtend urine. Spannend he dit is onze 1ste ronde voor onze tweede spruit.
Dank je Dani jij ook heel veel succes !! oh ik lach me rot net... zit in mijn agenda te kijken en wat zie ik daar staan dat ik opgeschreven heb wanneer ik ongesteld ben geworden.. Dat is dus EERDER !! ik ff navragen bij mijn vriendin want die was in de vakantie dezelfde dag als mij ongesteld geworden.. En ja hoor !! DAT betekent dat ik vandaag ongesteld zou moeten worden !!! en dat ben ik dus nog niet !! Als ik morgen het niet wordt ga ik vrijdag testen.. wil nog niet te gek doen morgen al zou het wel kunnen dus als ik het niet uithou..............
Oh wat spannend Snelly! daar ben je dus ook niet echt wijs uitgekomen haha, ik duim voor je! Succes! Laat je het ons weten wat de uitslag was?
Wat een leuk topic zeg! Super spannend allemaal!! Kan niet wachten op de 1e positieve berichtjes!!!!!
Heeii dames, hier helaas mislukt.. Ben net ongi geworden Mag niet treuren, op naar ronde 2!!! Succes allemaal!!!
Goedemorgen allemaal, Gisterenavond de test gedaan en hij was heel heel licht positief. De ene streep was duidelijk, de andere licht aanwezig. Volgens bijlage maakt het niet uit hoe scherp je hem ziet, maar als die er staat dat het positief is. Helemaal juichen doen we nog niet. We hebben wel goede hoop (Zeker ook met alle kwaaltjes...) Ik ga straks even de kruidvat 2 voor 5 euro tests halen, ik lees daar overal goede verhalen over. Aangeraden wordt om het over 3 dagen nog eens te proberen, maar ik weet niet of ik me kan bedwingen vanavond niet nog een keer te testen
@Daniatili: hè meid, da's slecht nieuws... vrees dat mij hetzelfde te wachten staat want mijn temp zakte vanmorgen naar een dieptepunt. @Otje: DUIM DUIM! KV-test is the best! We horen de uitslag graag natuurlijk!