Ongestelt en zwanger ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 15andpregnent, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 15andpregnent

19 jun 2011
    44
    0
    0
    leeuwarden
    ik ben ongeveer 14-06 met de pil gestopt 4 dagen lang,
    en heb in die tijd ook seks gehad. maar ben wel ongesteld geworden,, kan dit een pseudo menstruatie zijn..
    het ging ineenkeer veel minder worden na 2 dagen en k verlies nu nauwlijks nog bloed.. een inlegkruisje is al meer dn genoeg..
    kan iemand mij helpen alsjebliefdd.

Dit keer graag echt antwoordt en niet meteen me erop aanvallen..
    geen preek;)

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    zucht...

3. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik denk persoonlijk niet dat je zwanger bent hoor.
    Daarvoor zit er nog teveel pil in je lichaam zeg maar,om het even zo te zeggen.
    Je hebt geen eisprong als je de pil slikt dus de ongesteldheid die je hebt is eigenlijk zinloos want er zit geen eitje in die eruit moet omdat die niet bevrucht is.
    Ik denk dus dat je niet zwanger bent.

Maar mag ik dan ook een antwoord op mijn vraag?

Als je nu niet zwanger bent(wat ik dus ook denk)
    Ga je dan alsnog de pil aan de kant gooien en aan de slag voor een kindje?

4. wannabeamum

12 jan 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    Meisje,

Ik ga even gewoon antwoord geven.

Kleine kans dat je zwanger bent gezien je gewoon nog de pil hebt geslikt.
    Het is normaal dat als je plots met de pil stopt (midden in de strip) je een mentruatie krijgt. Deze kan lichter zijn dan normaal omdat je cyclus dan van slag is.
    Je krijgt geen eisprong als je de pil slikt. En Ja die heb je nodig om uberhaupt zwanger te worden.

Maar je kunt natuurlijk altijd een zwangerschaps test doen als je het zelf zeker denkt te weten. Bij het kruidvat/trekpleister eigen merk zijn ze goedkoop 2 voor 5€

Maar denk er ajb niet heel goed overna. Kijk via internet op MTV de afleveringen terug van 16 and pregnant. Dan kun je zien hoe het eruit komt te zien.
    Bedenk ook dat jij en je vrienden uit elkaar gaan groeien en jij er uiteindelijk met je kleine alleen voor staat.
    Misschien is het in jouw omgeving normaal om zo jong zwanger te raken, maar het is niet echt normaal!
    Bedenk ook dat je grote kans hebt dat er instanties zijn die ertussen springen en jij uiteindelijk je kindje kwijt raakt.

Dat je ervan zult houden geloof ik echt, maar wil je het gevaar lopen dat je haar kwijt raakt omdat je te jong bent?

Zelf heb ik ook al een kinderwens sinds ik weet dat ik vrouw ben zeg maar. Maar ben blij dat ik heb gewacht, want heb nog zoveel mooie leuke dingen kunnen en mogen mee maken die er niet meer/anders zullen zijn als je een kleine hebt.
    Geniet eerst van jezelf!

En hoe staan jouw ouders hierin eigenlijk?

5. 15andpregnent

19 jun 2011
    44
    0
    0
    leeuwarden
    ik woon aleen met me moeder..
    die vindt het ook niet geweldig en was best boos toen ze erachter kwam dat ik 4 dagen de pil nie slikte.
    maar als het zo is zou ze het accepteeren

6. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn vraag:( ;)

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Kind, get a life and grow up. Dat is het eerste wat je moet doen. Voor kindjes heb je nog tijd genoeg. Zorg dat je eerst zelf uit jeugdhulp komt en je leven op de rit hebt.

En stop dan eens met steeds dezelfde topict te openen, daar hebben we allemaal niks aan, je krijgt overal hetzelfde te lezen.

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@mams1985: ik ben bang dat haar laatste reactie het antwoord op je vraag is...

@15andpregnant:
    Het feit dat je aangeeft geen preek te willen geeft aan dat je zelf ook wel weet waarom je die kan verwachten.
    Een zwangerschapstest was in dit geval een goede manier geweest om jezelf gerust te stellen. Misschien durf je die niet te kopen?
    Als jij nu een kindje krijgt, wie gaat daar dan voor zorgen? Hoe kom je aan geld om je kindje alles te geven wat het nodig heeft? Of ga je er stiekem een beetje vanuit dat je moeder er wel voor zorgt?
    Het spijt me heel erg dat ik het ga zeggen maar het feit dat jij denkt het nu aankunt om een kindje te krijgen geeft echt aan dat je er totaal niet klaar voor bent...

Zorg eerst maar goed voor jezelf voordat je de rest van je leven voor een kindje gaat zorgen!

9. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Wat ik me afvraag is waarom je deze vraag 3 keer moet stellen. Je hebt nu 3 verschillende topics met dezelfde vraag, beetje raar.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik weet ook niet waarom ze dat doet. Misschien kan ze niet tegen kritiek (wat dat betreft zou ze dan ook eerst volwassen moeten worden) en opent ze daarom steeds een nieuw topic?

11. Linana

Linana Niet meer actief

Ze reageert ook in geen enkel topic meer zo te zien...

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Het dubbel plaatsen van topics is niet toegestaan. Daarom doe ik deze dicht.

Lotte

Deel Deze Pagina