@whabbit Ja niet zo duidelijk als die van jouw, maar ik zie hem wel zitten indd Ben jij ook zo blij? ik kan het wel van de daken schreeuwen, maar wil niet te voorbarig zijn...straks komt mijn ongi alsnog opzetten ofzo
Ja, ik kan het me nog nauwelijks voorstellen eerlijk gezegd! En ook angstig dat het nog misgaat. Maargoed, rustig afwachten maar.
Spannend meiden, maar voorzichtig gefeliciteerd!! Ik ga morgen testen. Ik heb zoveel last van hoofdpijn (zie andere topic), dat ik liever zekerheid wil, en anders wat sterkere medicijnen kan gebruiken tegen die hoofdpijn. Nu mag alleen paracetamol van de dok... Maar, ik ben wel misselijk en vandaag (NOD) nog geen bloed!
ooeeh ook spannend dus gentle! Je kan altijd kijken op de medicatie zelf of er iets over zwangerschap opstaat. Misschien ff de huisarts bellen als die er nog is? en anders gewoon een dokterspost ofzo Als je je echt zorgen maakt (logisch ook) zou ik dat wel doen.
Super meid gefeliciteerd, maar volgens mij ben je eind feb begin maart uitgerekend of reken ik nou verkeerd. Leuk echt een geweldig kado.SUPER
Zondag zit ik op 10 dus moet kunnen een posi test. Kon me trouwens ook niet in houden. Heb getest en voor het oog duidelijk een streep maar niet foto waardig dus als het goed is moet ie zondag te zien zijn. Bij mijn laatste zw was het ook op 8dpo zo en met 10 was ie duidelijk te zien. Ik duim Voor je meid ben heel erg benieuwd. Meerdere dames die moeite hebben met inhouden ha ha. Zondag wordt het gewoon zeer ROZE hier .
Neehoor, jij rekent goed! Ben bang dat de bij zwangerschap horende hersenverweking nu al is begonnen bij mij ..
Wat zijn hier al een hoop positieve testen gekomen!!! Super hoor! gefeliciteerd!!! Voor mij is het zondag helaas te vroeg om te testen, maar heb waanzinnige testdrag. Ik heb vorige maand een miskraam gehad, dus kan echt niet wachten tot het weer zo is. Heb al wel een paar dagen een onrustige onderbuik van krampje tot steken. Dinsdag vrij heftige steken gehad. En mijn borsten geven dezelfde steken als toen ik zwanger was. Sowieso afwachten hoe mijn cyclus nu is, maar kreeg al vrij vroeg de miskraam, dus is mijn baarmoeder volgens de gyn niet zo van slag.... Spannend!!! Iedereen een fijne ROZE vaderdag gewenst!
Hier helaas niet meer testen morgen! Vandaag ongi geworden ipv maandag.. Maar vol goede moed op naar de volgende ronde! Hoop op nog meer roze meiden!!
Ik hoop ook mee te mogen doen. Normaal wordt ik de avond van de 12de dag ongesteld.. (gister).. Nu nog niks. Zal vast komen, maar hoop moet je houden he! Temp was iets gezakt sinds gistermorgen al, maar nog steeds 0,2 boven temp voor eisprong... Spannend...
gefeliciteerd meiden die al posi getest hebben morgen ga ik ook denk ik een testje wagen, dinsdag zou mijn nod moeten zijn dus even afwachten
Gefeliciteerd voor de meiden die een positieve test hebben! Ik moet nog een week wachten en oooow wat duurt dat lang!! Ow Snelly zie dat we dezelfde cyclus hebben!! Toevallig
@ wonderbaby1 -> Balen. Goed dat je positief bent voor de volgende ronde! Dan moet je ook wel blijven. Hopelijk lukt het snel! @ de meiden die nog moeten testen spannend!!! zeker nu jullie zo dichtbij zijn en sommige nog geen tekenen hebben van de menstruati. Ik denk dat ik toch morgen ga testen... ik denk namelijk dat mijn eisprong eerder is geweest (8/6 ipv 13/6) Voor mijn miskraam had ik een LF 14. Grote kans dat het nog niet te zien in, maar kan niet wachten en t lijkt me zo leuk om het op vaderdag te weten.
Spannend morgen!!! Ben benieuwd hoeveel meiden positief gaan testen wel allemaal een foto plaatsen van de test altijd leuk. veel succes iedereen die morgen gaat testen Denk dat de meeste aankomend vaders niks mooiers kunnen krijgen
Ik ben hier ook nog steeds niet ongesteld. al 1,5 dag overtijd dus!! Klachtjes nemen nu snel toe en ik heb meloenen in plaats van boobies gekregen... Haha! Zou mooi zijn als het zo was. Papa heeft al een mooie papadag met al zijn knutseltjes, maar hij kan altijd mooier!
en en en??? nog mooie vaderdag cadeaus haha ik wil maar niet in de vorm van een posi test ik ben vandaag ongi geworden en dat betekend dat we deze maand aan de klus gaan heb er zo lang op moeten wachten en nu kan ik er iig iets mee dus hier een papa (en mama) die blij zijn met die rooie prut