Join the club.. Ik kan niet wachten! Heb al een test liggen en vind het moeilijk om echt teg wachten tot de 26 e.
hallo dames, jah... ik zit inderdaad nu ook al vol spanning te wachten.. Als ik het allemaal goed heb uitgerekend dan moet ik ook de 26ste ongesteld worden maar ik hoop natuurlijk van niet ahahha Succes allemaal !!!
Ik ook op de 26e... Pfff kan niet wachten!!!!! Stuk ongeduld ben ik haha. Geloof dat ik het wel goed heb uitgerekend. En nou maar hopen dat we op de goede momenten konden klussen .. (vriendlief is doordeweeks altijd van huis) Maarr 13 juli had ik waarschijnlijk mijn eisprong en toen was hij thuis, en verder in de weekenden volop geklust. 28-06 was eerste dag van mijn laatste menstruatie
mijn cyclus loopt ook rond de 26e ik dacht zelf 28e maar volgens mij was mn eisprong de 13e..... ik voel me trouwwens heeeeel raaarr... Zou het?
de mijne was 30-6 heb trouwens mijn mirena ook laten verwijderen op de 27e.... de 13e voelde ik me zo appart misselijk duizelig buikpijn? Dat zal dan wel mij eisprong zijn geweest lijkt me? Ik ben nu af en aan misselijk. Eten gaat maar moeizaam! Vandaag enorme hoofdpijn en durf dus geen aspirine te nemen! Heb afgelopen weekend wel een wijntje gedronken! Spannend he!! nog spannender dan bij de eerste hoewel de spanning over het misschien nooit moeder worden er gelukkig wel af is... Ik heb trouwens een zoontje geboren 26 okt 2009 zitten behoorlijk in hetzelfde schuitje! Grappig toch!! Wat is jullie meissie groot! Mijn zoontje is 81 cm en 10350 gram haha is ze gewoon meer dan tien cm langer! Wordt vast een modelletje
ik test niet voor mijn nod die banner loopt twee tot drie dagen achter was namelijk nog van mijn vorige cyclus zoals je onder kan zien heb ik geen normale cylus wat merken jullie of waar hebben jullie last van
Lievel, wat toevallig allemaal! Dat is dan waarschijnlijk idd je eisprong geweest, volgens gemiddeldes. Ja wij hebben een flinke dame haha. Naadje, sorry had ik niet gezien. Nog eventjes geduld.
Amy leuk dat je hier mee kletst. Zijn jullie al lang bezig? Hier vanaf gisteravond krampjes, duizelig.. Voel van alles in mn baarmoeder, soort van ongi maar net wat anders. En volgens vriendlief stink ik uit mn mond net zoals de vorige zwangerschap. Zou wel wat zijn, gelijk zwanger. Maarja de kleine was een ongelukje bij de nuva ring.
hoi hoi ik moet de 26ste testen ik heb de laatste 2 dagen constant een vreemd gevoel in me buik dus ik vind het weer erg spannend
Volgens de gynaecoloog zou ik dit weekend ongesteld moeten worden, word ik dat niet, kan ik de 28e testen.
Klopt. Sinds mei 2010. Helaas weten we nog steeds niet wat er aan de hand is, als er al iets aan de hand is.
Och jeetje meid, .. Op zulke momenten voel ik me echt een mazzelaar dat ik bij de kleine nooit die stress enzo heb gehad omdat ze een ongelukje was zeg maar! Jeetje, zit je nu in de mmm??