erg is dat he, je voelt van alles en er gebeurd van alles maar of het daadwerkelijk een zwangerschap is we duimen gewoon
Ik voel ook allemaal rare krampjes/ trekkingen in mijn baarmoeder. het is helemaal niet pijnlijk maar ik voel daar binnen in me gewoon een raar gevoel ahhaha. Ook is mijn buik weer niet normaal hoe erg opgezet. ppfff... wat hebben wij vrouwen toch wat de verduren he als we proberen zwanger te worden eerised90. Misschien ga ik zondag ook wel een test doen om samen met mijn vriend te kijken. We hebben dit nog elke keer samen gedaan hahaha want inderdaad stel je eens voor dat er wel positief op komt te staan en ik sta daar alleen . Al durf ik er nog niet op te hopen ahahh.Ik ben nu al bang omdat ik van het weekend de test ga doen, bang om weer teleurgesteld te worden Hebben andere dames daar ook last van? Veel succes iedereen, Kuss
Hoi Dames, Ik kom gezellig effe meekletsen. Wat spannend dat wij allemaal wachten. Ik heb zelf een erg onregelmatige cyclus, ik dacht dat ik de 11de mijn ei had, dus de 25ste kan ik testen, echter een cyclus van 24-104-29, nu echter nergens last van en voel mij prima, alleen moe maar ook veel gewerkt. Hier dus ook geen testdrang, al denk ik maandag maar wel te testen. Hopelijk zien wij vanaf volgende week allemaal positieve testen, ik duim voor jullie allemaal. Liefs maud
Hallo, Ik ben nieuw hier dit is mijn eerste post. Ik heb mijn NOD de 25ste. Dit is voor ons ronde 2, vol hoop wacht ik af tot de 25ste. Ik wens iedereen veel succes en hopelijk mogen we binnenkort met zn allen op naar April-2012 met dikke buiken.
Ook ik kan testen op de 25e en wacht in spanning! Net zoals bij Farah7 is dit voor ons pas de 2e ronde... Heb afgelopen weekend een bloeding gehad en hoop ontzettend dat dat de innesteling is geweest. Verder wat buikrampen en gevoelige borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden.. gewoon nog 5 dagen wachten dus.
Ik duim voor jou Dilann, voor de andere dames en voor mezelf. Ik hoop dat we met zn allen in april (weer)mama's worden. Spannend zeg..
Heloon, wat apart zeg! Ik ben benieuwd.. Hopelijk ben je gewoon zwanger. Verder geen kwaaltjes ofzo?? Noukie, ok.. Het zou zo leuk zijn he!! Hihi. Ja ik weet zeker dat de krampjes die ik voel van een zw.schap zijn, want met een ongi voelt het zo niet, het is precies hetzelfde als de vorige keer. Enne net met plassen ook lichtroze bloed met afvegen, ook zoals de vorige keer. Afscheiding ruikt anders.. Ik krijg gewoon flashbacks.. Man, als ik niet zwanger ben dan wordt ik even gek, want ik zweer het jullie, ik weet het bijna 100% zeker. Ik ben al 2x eerder zwanger geweest en toen wist ik het ook gewoon... Chanelle, hier ook. Geen pijn, maar je voelt gewoon gerommel en dat er zeg maar wat bezig is daar... Hier ook bang voor teleurstellingen, want ik ben er gewoon bijna van overtuigd dat het zo is! Maud, Farah en Dillan, welkom meiden!!
Hoi hoi.. Niet echt kwaaltjes denk ik.. Af en toe wat steekjes bij mij baarmoeder.. Veel plassen.. En ineens allemaal puistjes op m'n voorhoofd.. Gistere had ik even erge buikpijn.. Alsof ik ongi ging worden.. Dit moment gaat bij mij altijd gepaard met diarree.. ( sorryvor de details) had wel die diarree en met afvegen klein beetje roze bloed.. Dacht dat de ongi kwam.. Maar niet dus.. Hoop wel dat ik duidelijkheid heb voor mijn vakantie!! Liefs
hier nog steeds roze/bruine afscheiding gister tijdens het klussen vond ik het anders dan normaal herkent iemand dit? er zijn weer een paar meiden bijgekomen zag ik die ook bijna kunnen testen spannend
Noukie, hoe voel je je verder? Heloon, ja vervelend. Wanneer moet je op vakantie? Hier ook veel puisten op mn voorhoofd sinds een weekje. Heb ik anders nooit.. En vanmorgen weer klein beetje bloed bij het plassen. De klachten die jij hebt had ik ook bij mijn vorige zwangerschap.
haha, noukie ik ook. maar daar ga ik niet teveel aan toen geven mocht ik zwanger zijn. Haha Nou hier net bloed met plassen. Wel wat meer.. En wat donkerder..
ja, donker rood.. En nu ook in de wc echt, met plassen. Niet alleen met afvegen! Ik ben bang dat het over is voor mij. Alleen hou stiekem hoop omdat ik bij de vorige zwangerschap veel bloedverlies heb gehad. Tot en met 8 weken...