Wie ook testen rond de 26 e?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eerised90, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe is het met de rest?

,Dilan, datum is zeker kort... Korter als 21 dagen is niet goed want dan heb je waarschijnlijk geen eisprong.

IkVerlies een bloed joh. Absurd gewoon!

2. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ik moet ook de 26ste ongesteld worden. Maar voor mij is het pas de tweede keer dat ik uit mezelf (zonder de zo pil) ongesteld moet worden. Kan dus best dat het wat langer duurt voordat ik ongesteld word. We hebben in ieder geval wel ons best gedaan :)

Succes allemaal

3. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @eerised90
    balen zeg! dat je nu al ongi bent geworden

@dillian
    ook voor jou balen ,maar een cyclus van 21 dagen is wel wat kort vind ik zelf, je ei kan dan volgens mij niet goed innestelen

@all
    hier ook steeds meer roze/ rood slijm bloedverlies
    gister wel al een testje gedaan en negatief dus ook ik ga denk ik maar de volgende ronde in ook al is zondag mijn nod

oja ik ben 23 en mijn verloofde ook
    en wij zijn al sins december bezig, en in april ben ik al bij de gyn geweest vanwege mijn cyclussen

4. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    Hallo dames,

@eerised90 & @dillian wat jammer zeg, hopelijk volgende ronde meer geluk.

@naadje53 misschien inestellingsbloeding?

Ik ben zelf 22 jaar in aug wordt ik 23 en mijn man is 28jaar. We zijn al 2 jaar en 1 maand getrouwd.
    Ik heb mijn NOD 25 juli ik weet niet wat ik er van moet denken. Nog een beetje gevoelige/pijnlijke (.)(.) en af en toe krampen links en rechts onderin mijn buik. En bloeden bij tanden poetsen heb ik noooit hoe hard ik ook poets. Ondanks dat wil ik niet te veel hopen. Nog even wachten. Voor de rest van de meiden veeeel succes.

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey meiden,
    Wat k*t zeg dat jullie al ongie zijn geworden !!!
    Mijn hoop op zwanger zijn zakt ook steeds verder in mijn schoenen... Maar dat is omdat ik hoor dat er al een paar dames ongie zijn geworden, en nou durf ik er alweer niet op te hopen omdat ik zo bang ben teleurgesteld te worden. Ik heb verder ook niet heel veel klachten (alleen een raar gevoel in mijn buik en mijn buik is erg opgezet, ow jah en wat hoofdpijn en soms beetje misselijk). Toen ik aan het ontpillen was had ik zoveel duidelijke klachten zodat ik elke maand weer zeker dacht te weten zwanger te zijn maar elke keer was het weer een negatieve test in mijn handen en ik dus weer balen...

Nou jah ik hoop nog maar op het beste en we zullen zien !!!
    Veel succes allemaal dames!!!
    Groetjes

6. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. 21 dagen leek mij ook wel heel kort en ik maakte me er gister ook wel wat zorgen over. Maar in de laatste 24 uur is er toch ineens weer vanalles veranderd.. en heb kan jullie mening (en scherpe oog) goed gebruiken.

Goed, even kort de situatie. Ik ben 1 juni gestopt met de pil. Vlak daarna doorbraakbloeding. Eerste cyclus 25 dagen, ongeveer gelijk aan wat ik had voordat ik aan de pil ging. 1e dag 2e cyclus was 30 juni. Ik meen op 10 juni mijn ei te hebben gevoeld (maar dat kan ik me ook ingebeeld hebben...). Vanaf zondag kleine beetjes bloed verloren, meer een soort afscheiding. Had de hoop dat het de innesteling zou zijn geweest. Was met name zo, ma en di. Woensdag al wat minder en gister overdag ook.
    Gisteravond ineens weer een bloeding, maar deze keer iets meer en wat roder... zoals begin ongesteldh
    eid. Daarnaast ook zere tepels, hoofdpijn en buikkramp, wat voor mij hoort bij ongesteldheid.

Maar.. nu was de bloeding vannacht en vandaag weer over... Ik was dus vanochtend echt even de draad kwijt. Was het een extreem korte en vroege ongi? Is er iets mis? Was het toch innesteling?

Uit frustratie heb ik vanmiddag na mijn werk een test gedaan. Er vanuitgaande dat het negatief zou zijn, maar om mijn hoop misschien te kunnen laten varen...
    Maar toen kwam er ineens een licht streepje te voorschijn op de test... althans, ik zie een licht streepje. Wellicht beeld ik me nu al streepjes in omdat ik het zo graag wil. Als het wel zo is, klopt het natuurlijk ook dat het nog zo licht is, omdat ik pas op dag 23 zit... en nog 3 dagen voor mijn NOD.
    Maar zouden jullie eens willen kijken of jullie ook een streepje zien? :( Ik heb nog een test liggen en ga het morgenochtend met ochtendurine nog eens proberen.. maar tot die tijd dus geen moment rust...

7. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eerised: Jammer dat jullie ongesteld zijn geworden.

@Dilann: Ik zie ook echt een streepje, dus die beeld je je niet in. Mogelijk dat deze morgen met ochtendurine duidelijker is. Ik duim voor je.

Ik wacht nog steeds mijn NOD af (op de 26ste) had maandag tot gister wel wat roze/bruin verlies, maar dat lijkt nu weer over te zijn. Heb verder af en toe wat last van me buik, maar dat heb ik altijd in de week voordat ik ongi wordt. Durf dus niet teveel te hopen, maar ben nog steeds aan het afwachten...

8. LieveL

LieveL Lid

3 jul 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor duidelijk een streep! Maar blijft wel spannend met dat bloedverlies hopelijk wordt je test duidelijker en niet vager... Ach vanmiddag had ik ook getest dinsdag 12 mn ei gevoeld denk ik en afgelopen zondag behoorlijk krampen gehad en maandag oook... Natuurlijk te vroeg om te testen dus negatief! what was I thinking. Ik test nu niet voordat het de 28e is punt! Meiden vervelend al die onzekerheid en vervelend dat jullie ongesteld zijn geworden Een dikke knuffel voor jullie!

9. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks dames, fijn om te weten dat er in ieder geval niks mis is met mijn ogen.

Pfff wat spannend zeg. Er zit niks anders op dan wachten tot morgen en nog eens testen en te hopen dat het streepje dan duidelijker is...

Sterkte voor de meiden die (ook) nog aan het wachten zijn... En voor de meiden die ongesteld zijn geworden i shet natuurlijk ontzettend balen.. hopen op een positieve uitslag bij de volgende ronde... Ik meld me hier morgen wel weer..

10. mymommy

mymommy Lid

20 jul 2011
    92
    1
    6
    student
    het warme Koeweit
    @ Dilann, geloof me dit is een mooie streep en zo vaag is ie niet. Ik heb streepjes gezien die je alleen in zwart witte foto's kon zien van vrouwen die nu zwanger zijn. De jouwne is mooi zichtbaar hoor, hij kan natuurlijk wel donkerder worden maar ja voor 3 dagen voor NOD is ie een mooie streep. Misschien had je innestelingsbloeding? Ik zou in iedergeval wachten to je NOD en om de dag testen om te kijken of ie wat donkerder wordt. Maar zo te zien mag ik je nu wel feliciteren!!

11. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo Dylann..

Ja ik denk ook een licht streepje te zien :$ Woowww... ik hoop o voor je dat er morgen met ochtendurine en duidelijke streep op komt te staan. Dat zou echt helemaal geweldig voor je zijn !!!
    Succes en veel sterkte met afwachten tot morgenvroeg;)

Groetjes

12. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden.. ik durf nog niet helemaal blij te zijn, maar hoop het natuurlijk zo! Tot morgen! ;)

13. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik zeg zwanger

14. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @ dillian
    ik zeg ook duidelijk zwanger!!! je hebt het niet eens met ochtendurine gedaan en er verschijnt al een mooie streep
    wedden morgen is die nog iets mooier

@all
    hier toch niet ongesteld, alleen iets meer bloedverlies af en toe
    maar heb de hoop toch opgegeven

15. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    #95 Kernesia, 22 jul 2011
    Laatst bewerkt: 22 jul 2011
    @Naadje: Zolang je ongi nog niet is doorgezet blijf ik voor je duimen.

16. noukie89

hallo

inmiddels zit ik onder de pukkels verschrikkelijk heb ik echt nooit zo erg hooguit 2 a 3 rond mijn ongesteldheid maar nu hier en daar pukkels

last van me darmen

constant een raar gevoel in me buik

humeurig

moe (de enne dag erger dan de ander )

maar ja hoeft niks te betekenen en ga dr ook niet van uit we zullen zien wat diensdag de test zegt

17. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vanochtend weer een test gedaan.. wederom een licht streepje. Wel wat donkerder dan gister. Dus begin nu toch zo langzamerhand te geloven dat ik zwanger ben. Maar het is nog niet helemaal geland..

Hieronder een foto van de test van vandaag..

18. noukie89

nou meid 2 keer een positest gefeciliteerd dus ik zeg zwanger je kan altijd nog een van clearbleu kopen

19. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Anouk!

Jij nog even succes met wachten tot dinsdag!

20. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Dilann, dat is duidelijk weer positief!

Deel Deze Pagina