Wie ook testen rond de 26 e?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Eerised90, Jul 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    @dillian
    je bent gewoon zwanger hihi, en je zit ok nog voor nod, maar de streep is duidelijk genoeg

als je wat zekerheid wil hebben kan je over een paar dagen weer een test doen want dan is je hcg verdubbelt of een cleurblue test

hier nog steeds geen ongi, heb ook niet het gevoel alsof die eraan komt meestal heb ik een dag van te voren pijn in mijn rug of borsten

maar toch heb ik geen hoop erg he:p
    ik ga er dus gewoon vanuit dat ik ongi wordt morgen

2. LieveL

LieveL Lid

Jul 3, 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    waar koop je deze tests? die jij gebruikt? Dillian

3. LieveL

LieveL Lid

Jul 3, 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd trouwens! Ik kreeg bij mijn zoontje pas een week na mijn nod een test zo duidelijk als die van jou

4. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Dat zijn de testen van kruidvat. 2 voor 5 euro..
    Echt fijne testen!

5. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Super gefeliciteerd!! Hartstikke zwanger.

6. Dilann

Dilann Actief lid

Jul 19, 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Het zijn inderdaad testen van de kruidvat, 2 voor 5 euro.

7. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Mag ik hier ook meekletsen?
    Wij zijn nu bezig met de 2de ronde na het stoppen met de pil.
    De eerste keer ben ik na 24 dagen ongesteld geworden. Mijn eerste echte ongesteldheid zeg maar. En nu ben ik nog steeds aan het wachten op de 2de keer. Als ik uitga van die 24 dagen ben ik nu 6 dagen overtijd. Heb vanochtend een test gedaan met Clear Blue en die zei 'niet zwanger'.
    Maar heb het idee dat ik misschien vorig weekend pas mijn eisprong heb gehad. Had toen veel zin in sex en maandag en dinsdag veel afscheiding. Dat kunnen toch symptomen zijn van de eisprong? Dan zou ik nog een weekje moeten wachten en dan nog eens testen.
    Heb nu ook testen van het Kruidvat gekocht, 2v5, omdat ik daar hier veel goede verhalen over lees.

Dilann, ik zie ook een streepje, van harte gefeliciteerd!!

Hopelijk krijgen wij ook snel een positieve test :D

8. dees

dees Bekend lid

Feb 6, 2010
    642
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ga ook meekletsen als dat mag. Ik heb de 25e mijn nod. We zijn al 2 jaar bezig maar hebben tussentijds moeten stoppen ivm een operatie voor mijn endometriose. Daarbij hebben ze ontdekt dat ik een dubbele baarmoeder heb...:( Allemaal niet handig als je zwanger wilt raken, maar ik heb bewezen dat het kan. Alleen is dit uitgelopen op een miskraam. We zijn nu een half jaar verder en nog steeds geen zwangerschap. In januari gaan we starten met behandelingen. Ik moet eerst de rust weer in mijn lijf terug krijgen. Ik heb een maansteen van mijn moeder gekregen en hoop dat die ons nog voor januari gaat helpen!

@Dilann, dat is al een zeer duidelijke test! Gefeliciteerd!!

Voor de rest van de dames: Succes!!! En hopen op een hele hoop positieve testen!

9. Hel00n

Hel00n Actief lid

Feb 23, 2011
    124
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik heb vanmorgen weer getest.. Nu 10 dagen na NOD.. Nog steeds negatief!! Donderdag pas naar de dokter.. Afwachten maar!!
    Liefs

10. noukie89

noukie89 Niet meer actief

kan een erg sterke urine lucht/ heeel erg geel wijzen op een vroege zwangerschapsverschijnselen

ik drink de hele dag
    maar de lucht die er af komt echt verschrikelijk
    dit heb ik nog nooit gehad

11. plk

plk Actief lid

Sep 28, 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    @dillan Gefliciteerd, ik zie ook een streep!!

Ik zit vandaag op dag 30 van me cyclus, weet niet precies of ik deze maand 30 of 32 heb aan cyclus. doormiddel van ovulatietesten wist ik wanneer ik vruchtbaar was en we hebben goed ons best gedaan haha, met de dag nemen me `klachtjes' toe, last van me maag, moe, af en toe misselijk, heb zelf het idee dat het wel raak is. nu nog even afwachten, ga morgenochtend testen! heb ook de testen van het kruidvat liggen 2v5 euro, bij mijn zoontje gebruikte ik die andere van het kruidvat, weet iemand hoe deze werkt met het pipetje??

12. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo allemaal,
    ik heb vanmorgen een test gedaan i.p.v. dinsdang omdat ik het dan samen met mijn vriend kon doen maar vanmorgen gaf hij nog negatief aan :( mijn vriend en ik baalde al goed maar ja eigenlijk kan ik pas vanaf dinsdag testen dus ik moet er niet vanuit gaan dat het niet is toch? Ik hoop zo dat de test toch nog op positief gaat wijzen volgende week...

Ikzelf gebruik ook altijd de test van de kruitvat 2 v 5€ en ik plas dan in een wegwerpbekertje en dan knijp je in het pipetje en daarna doe ik de druppels rechts in de test en dan maar afwachten en mezelf afleiden voor 5 min hahah. Dat zijn de helse 5 minuten zeg hahha
    Groetjes

13. Kernesia

Kernesia Actief lid

Jul 18, 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Chanelle, maar er is nog niks verloren. Ik moet ook nog tot dinsdag wachten en ik weet hoe moeilijk het is. Zag vandaag mijn temp weer ietsje zakken (nog steeds wel hoog hoor) en hou nu mijn vingers gebruikt dat het niet verder zakt. Succes met wachten en dat het dinsdag maar een knaltest mag zijn.

14. patty1981

patty1981 Nieuw lid

Jul 24, 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben pas sinds vandaag lid van deze pagina.

Sinds 5 maanden ben ik gestopt met de pil, en helaas is het nog niet gelukt om zwanger te worden. We blijven oefenen.

Mijn laatste menstruatie begon op 1 juli, dus volgens mij mag ik vanaf vandaag testen.
    Omdat ik morgen toch even langs de dokter moet, vanwege een blaasontsteking ( denk ik) laat ik mij gelijk testen op zwangerschap.

Ik ben errug benieuwd en wil iedereen succes wensen die ook deze week mogen testen.

Groetjes Patty

15. plk

plk Actief lid

Sep 28, 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    vanmorgenvroeg een test gedaan en met een minuut kan de contole streep al in beeld!!! het is nog niet echt te geloven zo snel al weer zwanger!!

Iedereen die nog moet testen heel veel succes

16. Kernesia

Kernesia Actief lid

Jul 18, 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd plk!!

17. LieveL

LieveL Lid

Jul 3, 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend allemaal dames he!!! Gefeliciteerd PLk!! Hoe voelen jullie je nu? De meiden die nog afwachtend zijn?!
    Ik heb zere (.)(.) veel last van maagzuur. Witte vlokjes in mijn urine..volgnes mij zijn mn tepels donkerder en ze zijn de hele dag stijf darmen zijn wat van streek kortom er gebeurd van alles in mn lichaam maar zie ik dat wel juist of.... naja gewoon maar even afwachten dan he

18. Pinar

Pinar Actief lid

Nov 19, 2007
    458
    121
    43
    Female
    Fulltime MoM
    utrecht
    geliciteerd dames!!

Ik had vanmorgen ook een test gedaan,maar was negatief..
    Als het goed is moet ik ook 26 ongi worden, maar ik kon niet wachten met testen heb predictor sensi gebruikt..

Dit is mijn eerste ronde.. ik had vorig maand voor 20 dagen de pil gebruikt, omdat ik tijdens me vakantie ongi zou worden en heb stieken spijt. Ik gebruik de pil normaal gesroken niet :((

Hebben jullie enig idee of het toch invloed kan hebben op mijn normale cyclus en vruchtbaarheid??

19. Kernesia

Kernesia Actief lid

Jul 18, 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag morgen testen, maar ik voel eigenlijk weinig. Klein beetje last van mijn darmen, maar dat heb ik voor me ongi altijd. Durf wat dat betreft dus niet teveel te hopen. Anderzijds is mijn temperatuur (na een klein tipje gisteren) nu weer hoog, dus dat is wel weer positief.

20. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Ik heb vanmorgen (10dpo) getest... En er staat een heel licht streepje! Maar dat betekent wel dat het nog mis kan gaan toch? Omdat het nog zo vroeg is? Voel de hele dag m'n buik, bijna irritant (maar voor een zwangerschap heb ik dat er uiteraard voor over!).
    Bij mijn vorige zwangerschap (MA bij 10+ weken, vruchtje was gestopt bij 8+ weken) had ik heel pijnlijke borsten, nu helemaal niet. Daardoor ben ik nog wat huiverig...

Ik zal strax de foto proberen up te loaden (lukt niet met de ipad).

Share This Page