Gefeliciteerd PLk!! Hier nog steeds niet ongesteld. Hoop dat ik het wel snel wordt, want deze onzekerheid vind ik toch ook niks..
ik ga denk ik morgen of woensdag testen ik ben op dit moment echt vreselijk misselijk 2e keer al vanmorgen gisteren had ik wat vreemde krampjes in me buik en kon gister bijna niet op me buik liggen was erg gevoelig ben ook erg winderig en ga zo maar door oja ik heb ook af en toe lage rug stuken
Ik heb pas vrijdag mijn NOD, dus ik ga nu pas woensdag (of morgen ) weer testen en dan weer met Kruidvat 2v5. Vrijdag zal ie wel duidelijker zijn (had de vorige zwangerschap op NOD ook niet echt een knaltest). Waarom ga jij pas morgen of woensdag testen? (wel goed van je hoor!!!)
Ik zie het streepje ook!! Wacht zelf ook netjes tot morgen of overmorgen voordat ik ga testen. Zonde van de test als ik te vroeg ben en dan een vals negatief krijg.
Amy1983, ik zie ook een streepje, spannend hoor!! Kernesia en Noukie89 gaan morgen of overmorgen testen. Spannend hoor meiden! Hopelijk is het raak!
wooow... ook jij gefeliciteerd !!!!! Ik hoop dat ik dit ook kan schrijven over een paar daagjes hahahah. Kernesia en de rest ook heel veel succes met wachten om te testen. ppfff.... ik heb nu echt allerlei klachten zeg maar ik ben zo bang dat ik me weer voor de gek houd? - met vlagen misselijk. - Vanaf gisteren menstruatie gevoel in mijn buik. - veel moe. - soms erg vrolijk soms heel snel sjaggie. - raar gevoel tussen rondom mijn borsten, vooral mijn borstbeen voelde ik vanmorgen?!? Nou en wat ik gisteren heb meegemaakt kende ik ook nog niet. Mijn vriend en ik hadden seks en naar mijn hoogtepunt was ik kotsmisselijk en wilde eigenlijk meteen stoppen met de seks maar jah dat heb ik maar niet gedaan natuurlijk ahhahah ppfff... succes dames !!!! Groetjes
Ben ook nog niet ongesteld en heb ook nog geen buikpijn zoals ik gewend ben van te voren. Was de vorige maand wel 4 dagen later ongesteld geworden, dus ik hoop niet dat ik dat nu ook heb. Even een vraagje. Kan ik volgens jullie dan beter wachten met testen bijvoorbeeld volgende week dinsdag zodat ik het zeker weet, of zal ik het al dit weekend doen? Kan het dan zo zijn dat de test aangeeft dat ik het niet ben terwijl ik het wel ben, maar nog een paar dagen had moeten wachten met de test? Ik ben nog een groentje hierin vandaar graag jullie hulp
Hai dames, Even een korte update... Na de lichte strepen vrijdag, was de test zaterdag dus al een stuk duidelijker. Alleen zaterdag in de loop van de dag weer last van wat bloedverlies en buikpijn. Op zoek naar bevestiging nog een test gedaan em deze was nog duidelijker. Gister waren zowel de bloeding als de buikpijn weer verdwenen, maar de test was ook minder duidelijk. Vandaag is mijn nod... Vanochtend een clear blue test gedaan, (anderen waren kruidvat). Positieve test. Maar nu is vanmiddag ook het bloedverlies weer begonnen en dit keer lijkt het wat roder te zijn, niet zo'n goed teken dus... Nu zit ik dus weer in spanning... Afwachten of de bloeding doorzet... Bah, die onzekerheid is zo naar. Ook voor jullie sterkte met wachten, hopelijk zitten er een paar posi testen bij!
@Dilann: Oei, ik hoop voor je dat dat goed blijft gaan, wel erg spannend allemaal. @Molly: Als je vroeg test dan is de kans op een vals negatief wel groter. Ikzelf probeer zoveel mogelijk te wachten tot mijn NOD. Dat is af en toe best moeilijk, maar dat scheelt wel weer teleurstelling. Een minder belangrijke reden voor het wachten is dat het ook weer geld scheelt, en als je niet zwanger bent merk je dat vanzelf zo rond je NOD en hoef je dus ook niet te testen. Andere vrouwen testen wel eerder, het is maar net wat je wilt.... @Chanelle noah: Misselijk, buikpijn en moe heb ik ook, verder ben ik ook af en toe duizelig. Ben alleen zo bang dat ik het me allemaal maar inbeeld omdat ik het zo graag wil... Vanavond maar eens even aan mijn vriend vragen wanneer hij wil gaan testen (kan ik natuurlijk niet zon der hem doen).
Dat is sh*t zeg! En ook gelijk het nadeel van vroeg testen... Ik hou m'n hart vast! (vandaag 4 dagen voor m'n NOD licht posi getest)... Hoop dat het goed gaat bij jou! Sterkte.
Tjemig, blijft spannend zeg! Vanmorgen een test gedaan, maar deze was (helaas) negatief. Morgen of overmorgen nog maar een keer testen, wie weet dan wel positief. Ik heb al een paar dagen last van buikpijn, moeheid, zere borsten/ tepels, veel plassen (dacht aan een blaasontsteking maar urinetest bij dokter was niks te vinden van een blaasontsteking) Ben zo benieuwd
Amy, gefeliciteerd! Leuk.. Fijn dat er toch wat zwangere zijn... Hier nog steeds ongi, wel een vreemde ongi hoor. Maar goed.. We gaan de 2e ronde in!
Hier alles nog rustig! ik heb vanmorgen getest omo wit zoals sommigen dat noemen... Heb besloten dat ik nu niet eerder test dan zondag! bij mijn zoontje kon ik ook pas heel laat positief testen.. dus als ik zondag nog niet ongesteld ben test ik dan weer.. bij mijn zoontje was de 1e dag laatste menstruatie op 21 jan en ik testte pas positief op de 24e van februari.... En dan wel een heeeeeel licht streepje! Mijn geduld wordt op de proef gesteld vooral omdat ik me wel zwanger voel! Wat kan ik mezelf gek maken! Gelukkig kan mijn man me aardig met beide benen op de grond houden! Die zegt ik geloof het pas als je positief hebt getest tot die tijd denk ik dat je niet zwanger bent!
Vanochtend was mijn temperatuur nog steeds boven de coverlijn dus ik heb er maar een testje aan gewaagd. Na 10 minuten zag ik een heel licht roze streepje Over een paar dagen nog maar eens testen....
Kernesia, wat leuk, een streepje!! Hopelijk is het streepje over een paar dagen duidelijker! Amy1983, pff ook bij jou erg spannend!! Hoop dat het goed gaat Hier nog steeds niet ongesteld.. Weet iemand trouwens of ik dit topic in mijn favorieten kan zetten oid?