Wie ook testen rond de 26 e?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eerised90, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik heb net een test gedaan negatief helaas
    maar ben ook niet ongesteld en gebeurt van alles in m'n buik

2. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Vandaag ongesteld geworden. Balen, maar moet dan maar blij zijn dat ik een stabiele cyclus van 28 dagen heb. Zo is mijn ei ook wat beter te berekenen. Op naar de volgende ronde.

Gefeliciteerd aan iedereen die wel een positieve test had

3. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hoi,

Zie mijn banner hieronder. Geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Volgens mij word dit wel mijn langste cyclus tot nu toe. Was een tijdje af "van het ermee bezig zijn" maar ben weer geland in de wereld van zwanger worden. Dus vanaf volgende maand maar weer eens ovu.testen gebruiken aangezien wij niet iedere week 3 sex hebben!

Ben aan het twijfelen, zou ik een test gaan halen (kruidvat zit om te hoek) of zou ik wachten? Heb vrijdag en zondag een test gedaan, negatief. Heb geen zwanger gevoel (ben nog nooit zwanger geweest, maar toch)! Help, wat zal ik doen?

PS: heb dus geen ochtendurine

4. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Kernesia wat spannend! Ik hoop het zo voor je!

@Anouk: dat is jammer.. maar goed, zolang je nog niet ongesteld bent...

5. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het ook nog steeds één en al onzekerheid... ik test al 5 dagen positief, dus geen twijfel meer over zwangerschap...

Die bloedingen geven me alleen nog wel een hoop onzekerheid en zorgen. Gistermiddag dus weer een beetje bloedverlies gehad, maar daarna weer geen druppel verloren tot nu.
    Heb de verloskundige gebeld vanochtend, maar ook zij kan hier natuurlijk niks mee. Ze geeft aan dat ze verwacht dat ik nog gewoon zwanger ben en dat er tot op heden nog geen miskraam is geweest... over het algemeen is het zo dat er dan echt wel meer bloedverlies zou moeten zijn dan wat ik heb. Het kan zijn dat dit bloedverlies een begin van meer is en dat er dus toch een vmk volgt.. maar het kan ook zijn dat het goed gaat. 50/50

Moet nu gewoon 2 weken afwachten... kijken of de bloedingen doorzetten. Bij een grote bloeding waarschijnlijk een vmk, wanneer het zo blijft (af en toe wat bloedverlies) of stopt moet ik sporadisch blijven testen en wanneer dit dan over 2 wkn nog positief is haar weer bellen. Dan mag ik langskomen en gaat ze kijken... (ben dan 6 weken, dus dan is er als het goed is iets te zien)

Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat lukt dus niet. Ik denk bij ieder krampje dat het mis is. Ook denk ik de hele dag te voelen dat ik bloedverlies heb, maar dan ga ik naar de wc en is er niks aan de hand.. lekker neurotisch dus. Dat sporadisch testen zal ook wel wat vaker worden..

Zo, weer een heel verhaal, sorry. Maar dan ben ik het even kwijt.

Succes en sterkte met wachten meiden!

6. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dilann: als ik in jou situatie zou zitten zou ik ook zo neurotisch zijn hoor ;) Ben verder erg nieuwsgierig hoe het verder met je gaat, dus wat mij betreft mag (moet :)) je je verhaal hier blijven posten. Wanneer had jij eigenlijk je eisprong? Zal wel rond dezelfde tijd zijn als ik hem had (13 juli).
    Aangezien de streep nog niet overduidelijk was wil ik later gewoon nog een keer testen, maar kan daar nu al bijna niet op wachten :p

7. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Ik begrijp dat wel, dat je niet kan wachten. Ik had gisteren ook een licht positieve test. Vanmorgen leek het wel iets donkerder, ik zal de foto ff plaatsen. Maar toch denk ik er ieder moment aan en wil ik ook ieder moment wel testen. Ik maak mezelf gek.

8. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, fijn te weten dat mijn neurotische gedrag acceptabel is..
    Ik vermoed dat ik mijn eisprong had op 10 of 11 juli.. heb maar een korte cyclus.
    Ik kan me voorstellen dat je graag nog een x wil testen, hoewel het schijnt dat een streep een streep is... Maar wanneer overweeg je weer te testen? Morgen al? Of even een paar dagen wachten?

9. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben van plan een paar dagen te wachten zodat het hgc-gehalte kans heeft flink te stijgen. Als ik het volhoud wacht ik tot vrijdag of zaterdag, dan hoop ik wel een knaltest te hebben. :p

10. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

leuk zeg, een aantal zwangere dames erbij jah... gefeliciteerd alvast en geniet van je zwangerschap :)

Ik ben ook nog niet ongesteld maar ik heb vanaf zondag al erge menstruatiekrampen (tenminste daar lijkt het op, ik hoop dat dit te maken heeft met een evt. zwangerschap). Ik heb zelf wel het idee dat ik zwanger ben maar ja... dat heb ik nog elke maand gedacht :( Ik heb zondag al een test gedaan met mijn vriend maar toen dacht ik er niks op te zien, maar nu ik hier boven allemaal testen zie met ook lichte streepjes begin ik een beetje te twijfelen en ik heb de test uit het prullenbakje gevist en nu staat er ook een licht streepje. ik weet niet of dat zondag ook al was want er stond geen duidelijke streep dus ik dacht al meteen heel moedeloos dat ik gewoon niet zwanger was. Mocht ik zaterdag nog niet ongie zijn dan gaan we weer samen een testje doen. Ookal denk ik het niet zo lang vol te houden om te wachten ahhaha

Succes allemaal !!!!
    Groetjes

11. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wat leuk! Ik heb vandaag ook mn nod, heb vanochtend getest maar negatief helaas. Had wel zo'n vermoeden. Ben deze maand een paar dagen na mn menstruatie weer 4 dagen hevig gaan bloeden. Beetje een vage ongi gehad deze maand. Helaas weer een nieuwe ronde;)
    Heb wel veel wit slijm deze dagen..ben benieuwd wanneer ik nou ongi word..

12. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chanelle Noah: als zo'n test lang ligt dan kan je de uitslag niet meer geloven. Ik zie dat mijn test van vanmorgen nu ook donkerder is geworden. Ik vind het knap als je nog tot het weekend kan wachten om opnieuw te testen, alhoewel het wel leuker is als je samen met je vriend kan testen.

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey allemaal,

Ben nieuw hier maar misschien mag ik toch meedoen ;)omdat ik ook vandaag heb mogen testen.

Ik ben in januari gestopt met de prikpil, daarna elke 2 weken ongesteld voor 7 dagen lang (geloof me geen pretje!!!) nu eindelijk al 2 maanden een goeie cyclus a 25 dagen en nu..... 4 dagen over tijd (althans als ik die van cyclus van 25 aanhoud) en 3 testen met negatief...

Veel last van kwaaltjes... misselijk gevoel, heel snel vol zitten, band om me buik, opgezwollen buik, heel veel plassen (ben normaal al een zeikerd maar nu is het wel heel erg!!), last van dunne ontlasting, en moe!!! zucht na 7 maanden zou ik het wel prettig vinden om een keer een goeie uitslag te krijgen (jaja ben ongeduldig hahahaa)

Geen idee wat ik nu moet doen....

Groetjes Djonna

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey kernesia, ik weet dat ik inderdaad niet naar die test meer moet kijken maar ik heb stiekeme hoop :( Ik moest vandaag ongie worden en ben het nog niet en ik hoop dat ik dit ook niet ga worden ook hahah. Ja het liefst wil ik morgenvroeg al een test doen maar zaterdag is mijn vriend de hele dag bij me dus mocht ik dan wel/ niet zwanger zijn dan kunnen we het samen vieren/ balen.

Hoe gaat het wachten verder bij jou af? is het een beeje te doen?

Groetjes

15. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey Djonna,
    Als ik jou was zou ik nog een aantal dagen wachten en dan nogmaals een test doen als je ongie wegblijft (wat ik echt hoop voor je ).
    Verder vind ik je niet ongeduldig hoor want ik ben nogmaar vnaf februari bezig en ik ben elke maand weer erg teleurgesteld en ben ook erg ongeduldig !!! Maar ja dat kan ook niet anders als je zo graag wilt toch?:D

Heel veel succes nog !!
    Groetjes

16. Djonna

Djonna Niet meer actief

Dank je wel Chanelle geloof me ik was 23 toen ik rammelende eierstokken kreeg (maar geen juiste partner) nu ben ik 29 en nu BIMBAMMEN die eierstokken gewoon!!!! en nu heb ik ook de juiste partner. Ben afgelopen maand ook totaal niet bezig geweest met zwanger raken want ik heb een operatie gehad dus ik hoop het nu zo!!!

Borsten doen ook zeer (heel uniek bij mij!!!) en voel me anders maar goed het lichaam kan vreemde fratsen met je uithalen heb ik al gemerkt... Mijn kerel zegt ook al wedden Djon ben je aankomend weekend gewoon weer ongesteld als wij een romantisch weekend weggaan.... hoop het niet hoop dat ik vrijdag (7 dagen overtijd dan) een positieve test in me handen mag houden...

*diepe, diepe zucht*

17. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    heeeeeeey eerised!!

meis wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! succes meissie!
    hopelijk snel een brusje voor jullie kleine meid!!

liefs Sil (septembermama)

18. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik dacht gisteren ongesteld te worden naar vreselijke krampen (heb ik nooit zo erg) maandag had ik hele erge rug steken dat ik gewoon niet meer kon lopen (lastig als je aan het winkelen bent)

en gisteren had ik al moeten worden maar heb alleen last van afscheiding nou ja hopen dat het morgen of vrijdag nog niet ongesteld ben dan waag ik even een testje

19. LieveL

LieveL Lid

3 jul 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog niet ongesteld en nog geen positieve test! Als ik na mijn vorige zwangershchap keek kon ik pas aankomende maandag positief testen... Hopelijk blijft de ongesteldheid gewoon weg! nog steeds gevoelige borsten en erg vol! nog niet misselijk of iets dergelijk. Wel een donker lijntje onder mn navel?

20. maud24

maud24 Actief lid

9 feb 2011
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Wat zitten er toch veel mensen in onzekerheid.
    Hier ook, vandaag negatief getest, en ook al sinds, of ik moet zeggen pas, sinds jan 2011 bezig. Wel iets gerommel in de buik, maar verder nergens last van. Ik hoop niet weer een lange cyclus.
    We wachten maar weer af dames, maar ik word er wel gek van iedere keer weer wachten....

liefs maud

Deel Deze Pagina