Hey dames, Dag 5 of 6 ligt eraan hoe we het bekijken en nog steeds niets wat wijst op mijn chaggie week Vanmorgen maar de huisarts gebeld omdat ik dus ook al 3 nachten niet slaap omdat ik continu naar het toilet ren.... Morgen moet ik even een plasje inleveren om te kijken of het geen suiker is of blaasontsteking.. Vertelde haar dat ik 6 dagen overtijd ben, dat ik best wel wat "klachten"had en tja ze zei hou er maar rekening mee meid dat je gewoon zwanger bent .... wauw zou toch niet zo zijn??? Zou wel heel mooi zijn!!! Legde uit dat ik al 3 negatieve testen had liggen en ze zei probeer nou volgende week vrijdag weer te testen want het kan zijn dat het HCG nog niet te meten is in je urine..... grmmmbl nog anderhalve week wachten!!! Hallo das voor mij heel moeilijk hoor!!!! Zucht ik probeer niet te hyper en blij te zijn omdat ik niet zometeen een hele grote klap wil krijgen als ik toch weer ongesteld word maar het is wel moeilijk zo
Mijn ongesteldheid is dus niet doorgekomen. Had gisterochtend alleen een klein beetje en daarna niet meer. Heb wel buikpijnen die ik altijd heb als ik het moet worden en ben er ook misselijk bij. Dit weekend toch maar eens testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben (dan kan mijn man erbij zijn).
heey hallo allemaal, Ook ik ben nog niet ongesteld, Joepie maar ik hoop het ook niet meer te worden ook. hahahah Rond de middag kreeg ik erge buikpijn. Ik werd een beetje dizzy en ik voelde me echt niet lekker. 2 paracetamols gepakt omdat ik op het werk was maar het gaat nu weer beter. Ik hoop zo dat ik zwnager ben en dat daarde klachten vandaag komen !!! maar ja we zullen zien Groetjes
Helaas ik ga door voor ronde 8 de klachten die ik heb zijn dus te wijten aan een stevige buikgriep die eerst even lekker aangesudderd heeft en nu in volle hevigheid is losgebroken net zoals mijn periode... zucht Meiden die nog in spanning zitten toi toi toi ik duim met jullie mee!!!
Nog steeds erg spannend, ik duim voor je Heb het er met mijn vriend over gehad, wij gaan morgenochtend alweer testen, we willen het gewoon weten en we hebben toch ook nog een berg tests liggen. @Djonna: Balen zeg van je ongi, op naar de volgende ronde. En beterschap met je buikgriep. @Amy: Gefeliciteerd meid!!!
Heey Djonna, ow dat is wel balen zeg !!! Heel veel succes met de volgende ronde en ik hoop dat je snel zwanger zult zijn Groetjes
Hoi Amy, Ow wat fijn zeg dat het streepje steeds beter zichtbaar word !! En wat voor klachten heb je nu allemaal waaraan je ook voelt dat je zwanger bent? Moest jij ook de 26ste ongie worden (liever niet ahhah). Ik we maar ben het gelukkig ook nog niet, we weten zaterdag meer als ik het kan volhouden Groetjes
Hi! Ik heb niet zoveel klachten, alleen kramp in m'n buik al 10 dagen ouzo en nu ook beetje last van zeurderige pijn onderin m'n rug. Verder helemaal niets. Af en toe (gisteren en vandaag) beetje weeïg/misselijk gevoel na drinken van melk. Ik heb vrijdag pas NOD (heb m'n ei gespot en gevoeld op 15 juli), dus had hele vroege posi testen. Ben er heel erg blij mee! Wat fijn dat je nog niet ongi bent! En heel veel succes met wachten tot zaterdag!
Hier precies hetzelfde! Zou vandaag ongi moeten worden en heb vreselijke krampen sinds gisteravond. Meestal word ik 's ochtends ongesteld maar nu nog steeds nix. Alleen afscheiding. Heb wel gister en vandaag negatief getest dus dat snap ik dan weer niet
Dank je wel lieve meiden voor jullie lieve reacties. Ach het is nu eenmaal niet zo en vandaag zei de huisarts ook dat ik rekening moet houden met 2 jaar ivm dat ik de prikpil heb gekregen... met andere woorden dan ben ik 32 en mijn partner 42... zucht word ik ook niet echt blijer van... Bestond er maar zoiets van dat je wist wanneer je zwanger zou raken Hhahhhaa dan ga ik die maand heel veel "oefenen" hahahaha. Ach we blijven lachen
LieveL89 gefeliciteerd !!!! En Noukie wat jammer zeg dat je nu ongie bent geworden Veel succes met de volgende ronde. Wat betreft mij: zowww.... weer een dag voorbij en ik het vol gehouden om nog niet te testen. ik wil dat echt pas zaterdag doen samen met mijn vriend. Nou vanacht om 1:00 werd ik wakker Ziek !!!! Ik was misselijk en mege erge buikkrampen (alsaf ik ongie word alleen veel erger !!!!) Het was gewoon niet meer om uit te houden zeg... Ik heb 2 paracetamols ingenomen en kon toc pas slapen want de pijn en misselijk gevoel was zo erg. ik heb gewoon een tijd op de wc vloer gezeten omdat ik niet wist wat ik meemaakte ahahah IK vind het zo spannend want ben nog niet ongie en nu ik gisteren middag en avond erg misselijk was en buikklachten had begin ik iets te veel goede hoop te hebben dat ik zwanger ben... Zaterdag zullen we zien
@ chanelle noah: wat goed dat je het testen kan uitstellen tot zaterdag!! En balen dat je zo ziek was vannacht!! Gaat het nu beter?
Nou het gaat de hele tijd gewoon goed maar ik kan in 1 keer kots misselijk zijn !!! ppff.... En ik heb er dat graag voor over als ik zwanger ben maar ik ben bang dat ik in 1 keer ongie word en dat ik bruikgriep ofzo heb ahaha. ik hoop dat het snel zaterdag is want kan echt bijna niet wachten !!!! Groetjes