Even een vraagje. Zaterdag is m'n NOD, ik heb nu al een aantal dagen flinke symptomen, erg misselijk, ontzettend moe, krampjes in m'n buik e.d. Nu weet ik dat dit vaak ook tussen je oren kan zitten en om dit eruit te halen wil ik morgenochtend toch alvast gaan testen, dus 3 dagen voor m'n NOD. Ik heb thuis 1 x van 2v5kruidvat, 2 x 2v10 kruidvast en 2 van de action. Welke zouden jullie gebruiken voor een vroege test? Of is geen van allen geschikt? Gr. Claudia
De 2 voor 5 testen van de kruidvat zijn erg gevoelig, dus ik denk dat je daarmee de meeste kans hebt op een positief resultaat. Succes.
Ik heb positief getest 5 dagen voor nod met middag urine met kv 2v5! Ik zou zeggen probeer nu gelijk haha ik kon me niet inhouden hahs
ik had gisteravond niet meer gelezen hier, stom ik heb vanmorgen de action test gedaan, dat was de enige die zei dat je 4 dagen voor nod kon testen, maar helaas.... omo wit!!
kv test is iets gevoeliger als action sensitest ook trouwens die moet je via internet bestellen en heb je volgende dag in huis