Efteling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steenbokje, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hallo,

Wij zouden a.s. zaterdag als teamuitje naar de Efteling gaan met het werk.
    Ivm het weer wordt dit nu uitgesteld, nu moet er dus een nieuwe datum geprikt worden. Mijn vraag is eigenlijk tot hoeveel weken is het lichamelijk nog leuk om een hele dag door een pretpark te lopen?

2. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik heb me rond 20 weken nog prima vermaakt hoor... ja je mag niet overal in enz.. maja!

Denk dat je vooral naar je eigen lichaam moet luisteren.. en ander gewoon even vaker een bankje opzoeken

3. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het heel erg van je zwangerschap afhangt. Als je rustig aan moet doen, of enorme last van je bekken of banden hebt wordt het lastig denk ik. Ik denk niet dat er een limiet voor is, maar je moet zelf kijken tot wanneer je denkt dat het nog zal gaan.

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Mijn ouders waren 30 jaar getrouwd en namen ons mee voor een weekendje efteling.

Nu waren wij met een heleboel kinderen (die van onszelf :D), en dan doe je een heleboel dingen voor de kinderen. Maar voor mezelf, met een groep volwassenen, zou ik er niets aan vinden tijdens zwangerschap. Je mag echt in héél veel dingen niet in.

Ik ben bovendien in een rolstoel gegaan (met 19 weken) vanwege bekkenpijn. De afstanden in de efteling zijn echt groot...

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Je mag in heel veel juist wel, alleen niet in de achtbanen en piranha, en villa volta vanwege de strakke beugels. Dat zijn dus 7 attracties. Rest mag wel.

Ik vond het na 25 weken niet leuk meer vanwege de afstanden, met een rolstoel kun je nog heel lang gaan.

6. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik ben 3 weken geleden nog in Toverland geweest met 8 kinderen. Niet zo groot als de efteling en vrij vermoeiend, maar ik vond het goed te doen. Heb dan ook wel een makkelijke zwangerschap...

7. Luja

Luja Niet meer actief

Ik ben met mijn verjaardag met ons gezinnetje naar de efteling geweest, bijna 33 weken zwanger :D
    En het was geweldig, lekker met de meiden in de lullige attracties, droomvlucht, pandadroom, carnaval festival enz :D maar het ligt eraan hoe jij je voelt!

8. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ik ben vorige zwangerschap geweest met 20 weken ongeveer, vond er niets aan mocht Nergens in wat ik leuk vind ;)

Verder kwa uithouden de hele dag had ik met 40.6 nog wel kunnen gaan, (ben 41 bevallen :D)

Dus jaaaa....... Verschilt per persoon....

9. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Als je de achtbanen, de bob en villa leuk vind dan met je nu niet gaan. Denk zeker met een groep volwassenen dat het dan minder leuk voor je is, omdat je dan de meeste dingen die zijn gaan doen moet skippen. Met kinderen is weer wat anders omdat je sowieso wel in de meer kinderlijke dingen mag.
    En idd de afstanden zijn vrij groot wat zeker vermoeiend kan zijn.

10. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wij hebben een abbo en gaan bijna iedere week wel een keer.. Ben erg snel moe dus het is vaak lekker een stukje lopen en dan op een bankje bijkomen. Een hele dag achter elkaar zou ik persoonlijk zelf niet snel doen.. Kost erg veel energie!

11. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ja de meesten gaan idd wel in achtbanen, maar er zijn er ook een paar die niet durven. En ach ze moeten toch iemand hebben om de tasjes vast te houden he ;)
    Nee er zijn nog genoeg attracties die ik ook leuk vind waar ik wel in mag dus dat is het probleem niet. Heb me ingevuld tot 27 weken zwanger daarna heb ik vakantie en niet lang erna verlof dus vond het wel goed zo. Anders moeten ze maar zonder mij gaan haha

Deel Deze Pagina