Hoi meiden, Onze zoon wordt deze week 1 jaar en rond 1 maart ben ik uitgeteld van nummer twee. Omdat ik me wel eens afvraag hoe ik het moet gaan doen met twee van die ukkies (nummer twee was niet gepland maar uiteraard wel heel welkom), open ik dit topic: heeft iemand tips voor mij, van wat voor aard dan ook, om het allemaal een beetje te runnen met twee kleintjes die minder dan 1,5 jaar schelen? Misschien dat de die-hard mama's aan dingen denken waar ik absoluut nog geen weet van hem. Onze zoon kan trouwens nog niet lopen..... Dank voor de reacties.....
Jee, gefeliciteerd en succes als eerste. Hier schelen ze 18 maanden, precies. In het begin, als ik helemaal alleen was, gaf ik de baby vaak een flesje met de kleine in de box of in het ledikantje, zodat hij niet ergens heen ging in die 15 min en ergens aan zou komen wat niet mocht. De baby ook een keer laten huilen was de tip van mijn kraamverzorgster, zodat de oudste zich niet heel erg achtergesteld zou voelen. Sjee meer tips heb ik zo 1,2,3 niet voor je... maar als je vragen hebt over hoe bepaalde dingen werken, stel ze!