Wie ook uitgerekend op 25 of 26 dec?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wensje2010, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi hoi dames,

Het leek me leuk om deze topic te openen. Ik weet sinds afgelopen week dat Ik in verwachting ben. Ik ben op 25 dec uitgerekend en dat vindt ik super leuk!!
    Zijn er meer meiden die zijn uitgerekend op kerst if rondom ? Kunnen we gezellig bijkletsen en elkaar op de hoogte houden.

Gr wensje

2. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik rond 16dec maar ze konden niet goed meten zo klein was het haha dus dinsdag nog een echo hoop er dan wel 7 te wezen :)
    Van me jongste was ik ook 16dec uitgerekend maar denkt dat deze wel eerder uitgerekend is maar ze kunnen natuurlijk wel tegelijk jarig zijn als deze ook de 10e komt lekker tussen de feestdagen door haha

3. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Heeey! Misschien voor mij een beetje vroeg maar als alles goed gaat ben ik 30 dec uitgerekend.. Weet pas net dat ik zwanger ben dus hopelijk gaat alles goed... lees graag mee :)

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

5. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Dankje :)

6. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

7. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Gefeliciteerd! :)

Ik ben ook rond Kerst uitgerekend. Spannend! :)

8. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Als alles deze keer goed mag blijven gaan 26 dec uitgerekend. Probeer me nu nog even niet teveel bezig te houden met kletsen want ik zal eerst blij zijn als wij de eerste echo hebben gehad met een kloppend hartje. Daarna sluit ik me met plezier bij je aan!

9. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Volgens mijn eigen berekening ben ik 22 december uitgerekend. Mij lijkt het juist niet leuk om tijdens kerst jarig te zijn, maar het lijkt me wel speciaal om tijdens de kerstperiode van de nieuwe baby te genieten. Van mij mag de baby dus een paar dagen eerder komen ;)

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier rond eind december.

Ene kant hartstikke leuk. Andere kant heb je wel een enorm drukke december zo haha

11. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Van de jongste bij ons was ik voor de kerst uitgerekend. Onze meid besloot wat langer te blijven zitten dan 40 weken. Ik heb bij de Vk gevraagd of ze wilde gaan strippen want wilde niet dat ze met kerst kwam, ook omdat ik dan verplicht naar het zkh zou moeten vanwege overtijd gaan. Nou is ze op 22 december geboren. Ik vond er niks aan. Heerlijk een kleine baby im huis maar het kerstgevoel was helemaal weg. Iedereen zat aan het kerstdiner en wij zaten thuis. Ik miste toen echt de kerst. Nu vieren we ieder jaar gewoon kerst en de verjaardag apart. Maar merk wel dat het erg druk is.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Konden ze dan niet bij jullie kerst vieren?

13. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit er ook net in de buurt. Ik ben op 27 december uitgerekend :)
    Zal idd wel een drukke maand worden voor ons allemaal.. Een kerstkindje klinkt leuk, en dat is het ook wel denk ik, maar wel een hoop cadeautjes in één maand tijd ;)

14. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Ik was 26 december 2012 uitgerekend 😊 Het is uiteindelijk 4 januari geworden. Niet ideaal maar was wel blij dat het niet op een feestdag was. Veel succes nog met alle kerstkindjes!

15. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Komende december alweer 8 jaar geleden dat ik ben bevallen op 2e kerstdag 26 dec. Ik was 16 december uitgerekend.
    Het is en blijft speciaal vind ik dat ze op deze dag en in deze maand jarig is.
    Ze is echt randje 26 december geboren om 23.40. Toen na 22 uur weeën besloten werd tot keizersnee om 23.00 uur vroeg ik meteen aan verpleegkundige het is dan toch nog wel voor vandaag he en niet voor de 27e

16. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Hallo meiden,

als het dit maal een plakbeebke is (heb 2 achtereenvolgende MA gehad) dan ben ik op 27 december uitgeteld. Eeen hele gezellige tijd om te bevallen, mijn oudste is op 20 dec geboren en t was super!!!

17. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Als het bij mij allemaal goed blijft gaan ben ik 25 december uitgerekend.

En nu even herkenning te vinden..hebben jullie al kwaaltjes?

18. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hihi, niet nu maar wel bij de eerste. Uitgerekend op 31 dec maar geboren op 24 december! Ach ja, het heeft voor en nadelen!

19. amar

amar Lid

14 nov 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Als alles goed mag gaan zit ik ook rond 25 december. Mijn eerste kindje is op oudjaarsdag geboren.. :p Een echte feestmaand voor ons dus.

20. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Ik was 5 december uitgerekend en uiteindelijk is ze 17 december geboren. Ze heeft een paar dagen op de neonatologie afdeling gelegen en toen we naar huis mochten waren er zusters kerstliederen aan het zingen (hadden een kerstviering voor personeel). Vond en vind het een mooie tijd. Altijd de gezelligheid van de kerstboom/kerstverlichting.

Van april t/m september hebben wij het superdruk met alle verjaardagen van anderen en in december is er niemand jarig behalve dl. Het is even lastig met Sinterklaas/verjaardag/ Kerst, maar daar is ook een mouw aan te passen.

Ik wil jullie allemaal een goede zwangerschap wensen en hoop dat jullie in december een gezond kindje in de armen mogen sluiten!

Deel Deze Pagina