De laatste dagen heb ik een paar uur per dag om t kwartier harde buiken. Zijn fit oefen weeën? En is dit normaal om nu al te hebben?
zou kunnen, oefenweeën kunnen een aantal weken voor de bevalling beginnen. Ze mogen van wat ik begrijp alleen nog niet echt pijn doen. vind alleen een paar uur per dag zo vaak maar, misschien is dat wel normaal. als je het niet vertrouwd zou ik de vk even bellen, die weet het het beste.
Kan heel goed dat het oefenweeen zijn. Misschien moet je wat rustiger aan doen, wat meer rusten. Je kan ook zoveel harde buiken krijgen als je te druk bent. Ik zou het wel ff aangeven bij de vk als je weer controle hebt. Bij mij was het trouwens het indalen dat al begonnen was.
Ik had bij mijn 1e regelmatig harde buiken vanaf 20 weken. Vooral als ik te veel had gedaan, of te veel voorover zat op mijn stoel ofzo. Harde buiken waren bij mij niet pijnlijk. Een week voor de bevalling had ik af en toe oefenweeen, en deze waren wel pijnlijk, soort krampen onderin mijn buik. Die duurden dan een uurtje of 2 max en zakten dan weer af. Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even de vk bellen.