De titel zegt het al....waar kijken jullie nu al naar uit? Ikzelf ben 4 maanden na de geboorte van mijn zoontje weer zwanger geraakt dus voor mijn gevoel ben ik dadelijk 2 jaar lang aan het zwangeren! Kan niet wachten om weer m'n normale kleren te dragen, een wijntje te drinken als we bij vrienden zijn en m'n eigen tenen weer te kunnen zien in de douche! En jullie?
Hee! Ik ben/was ook zo snel weer zwanger na de geboorte van ons eerste kindje! ben 28 weken en kindje is bijna 10 maand nu. Ik verheug me ook op een lekker glas witte wijn. Maar ga deze keer proberen borstvoeding te geven, dus denk niet dat dit zo n geschikte combi is
Mijn dochter was 8 maanden toen ik weer zwanger was. Ik verheug me op filet american, gerookte zalm en leuke nieuwe kleren in mijn oude maatje
Ik dacht dat dit topic zou gaan over het moment dat je straks je kindje in je armen kan sluiten, het moment waarop het kindje zijn of haar oogjes opent, naar je lacht, de eerste keer in bed ligt tussen jullie in, samen in bad... Dat soort dingen waarop je je verheugd na de bevalling...
Jaja...... Nou het is echt NIET raar als je je verheugd op weer een lekkere skinny jeans of een goed glas wijn hur!! Ik keek toen voornamelijk uit naar een rondje hardlopen en normale benen
Nee, ik vind het dus ook helemaal niet raar dat je weer uitkijkt om je eigen lichaam terug te hebben.
Hier zijn we door de miskramen ook al een poos bezig met zwanger worden en ik verheug me heel erg op een flink stuk rood vlees met een heerlijk roseetje!
Ik kijk uit naar het weer opnieuw geven van borstvoeding!!!!! Vond het heerlijk en zo bijzonder! Daar kijk ik echt naar uit! En uiteindelijk weer hardlopen maar dat laat langer op zich wachten! :
Op mijn buik slapen indd! Kan weer eens de slaap niet vatten, omdat ik op mn zij niet lekker meer lig en op mn rug hou ik het al helemaal niet uit. En verheug me op mn oude kleding weer aan te kunnen! Maar deze dingen weegt niet op tegen het getrappel in mijn buik, dus laat mij nog maar lekker even zwanger zijn!
Lekker slapen, filet american, sushi, glaasje wijn, rosé kogelbiefstukje, broodje gerookte zalm, eitje met eigeel niet hard maar medium, shoppen in mijn eigen maat! gewoon alles weer eten zonder dat ik eerst na moet denken "mmm mag ik dat wel hebben.....?) Buiten dat ik natuurlijk heel graag met ons meisje alles wil meemaken en doen voor de eerste keer!
Vooral naar het zien en alles meemaken rondom ons meisje maar ik kan ook al wel flink fantaseren over een biefstukje, broodje gerookte zalm met kruidenkaas, carpaccio, op mijn buik liggen, bij mijn tenen kunnen, me normaal om kunnen draaien in bed en slanke enkels hebben . Oh en tiramisuuuuu lekkerrrr!!! Jumjum!
Om alle kattenbakken eens goed schoon te maken, mijn man wast ze niet echt uit En om lekker mijn paardje weer te rijden
Ik kijk echt uit naar onze dochter, vasthouden, knuffelen, alles. Maar naast onze dochter: paardrijden, alcohol, brie, sushi, carpaccio, mijn oude kleding/mijn oude lijf, en vooral mijn energie. Al zou dat laatste wel nog even duren tot de kleine een 'normaal' slaapritme heeft denk ik haha.
Normaal omdraaien in bed van de ene zij naar de andere....zonder eerst te moeten zitten en zonder pijn
Ik verheug me op mijn eigen maatje kleren en mijn hakken! Lekker uiteten met een stukje biefstuk en een heerlijk wijntje in mijn lievelings resteaurant! Ennn heerlijk op mijn buik kunnen slapen! En ik kijk uit naar alle overtollige liefde die in me zit allemaal op dat kleine wondertje te storten!
Als eerste kijk ik ontzettend uit naar ons Wondertje En daarnaast zou ik het heerlijk vinden om weer te gaan hardlopen en allerlei pasta soorten en pizza te eten. Dat lukt nu niet ivm mijn diabetes.