Hier blijft het maar rommelen, maar nog zonder resultaat. Het lopen gaat met de dag moeilijker door mijn bekkeninstabiliteit en omdat ons mannetje nog niet is ingedaald drukt hij continu met z'n hoofdje tegen mijn bekken en dat is heel erg pijnlijk, ook duwt hij z'n billen de laatste dagen erg tegen mijn maag. Ik hoop echt zo dat ik dit weekend ga bevallen het word echt met de dag zwaarder.
Tja, ik weet precies hoe je je voelt. Die laatste loodjes wegen echt het zwaarst he... Ik heb er ook echt genoeg van hoor. Had m'n hoop ook op dit weekend gevestigd maar ja, hij zit er nog steeds... Alweer 39 weken vandaag.
Nou, hier is het ook wel aan het rommelen hoor... Had gisterenavond wat flinke voorweeen en begin nu ook wat van de slijmprop te verliezen volgens mij... Vandaag ook weer een aantal keer wat harde buiken (maar sterker dan anders...) Hopen dat het eens door gaat zetten, ben het zo beu...
ik ben vandaag de hele dag al beroerd flink aan het snotteren, nog steeds veel buikpijn en ontzettend moe. Vraag me echt af wanneer ons mannetje van plan is te komen. ik lig al een paar dagen beneden op bed, omdat lopen haast niet meer gaat. Hopelijk duurt het niet lang meer. Ik hoop dat het door gaat zetten bij je. succes
Wou even laten weten dat ik donderdag bevallen ben van een prachtige zoon!! Heb het even druk met bijkomen, maar succes met wachten nog...
van Harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Ik hoop dat ik je snel mag opvolgen. Geniet er lekker van.