Ik ben uitgerekend op 7 augustus en moet nog even maar ben wel erg nieuwsgierig naar hoe de kleine er uit zal zien. Wij weten al wat het word maar toch. Hoop niet dat nummer 2 net zo lang laat wachten als onze zoon. Daar hebben we 9 dagen langer op moeten wachten. Iedereen die in deze tijd is uitgerekend succes met de laatste loodjes.
ik ben ook op 7 aug uitgerekend maar heb het gevoel dat hij eerder gaat komen maar hoe ik me nu voel zou ik best 2 weken extra willen wachten voel me super fit nog beter dan voor de zwangerschap!
Ik ben uitgerekend op 9 augustus. Wordt spannend, we hebben in die maand zoveel verjaardagen waaronder mijn man op 12 augustus, schoonvader 11 augustus, oma van mijn man op 2 augustus, kleine van mijn nichtje op 5 augustus en nog een aantal vrienden en familie rond die periode.... Eigenlijk hopen we dat de kleine geboren wordt op een datum dat er 'nog' niemand jarig is in onze omgeving. Ook hier begint het nu te kriebelen en ben erg benieuwd hoe hij/zij eruit zal zien
Hoi Dames, Ik ben 10 augustus uitgerekend. Van mij mag het wel over 2/3 weken gaan gebeuren hoor. Het zit me aardig in de weg en de kwaaltjes komen met de dag erbij. Slecht slapen.... vreselijk. En daar komt bij dat ik ook heel nieuwsgierig ben. Nu nog eens worden over een naam en dan ben ik ook helemaal rond. Jullie al alles klaar?
8 augustus hier! Ik begin het wel spannend te vinden inmiddels. Elke avond voorweeën, gelukkig zakken ze elke nacht af. Hebben jullie daar veel last van?
Hier nog iemand die op 7 augustus is uitgerekend! Mijn verlof is gelukkig al wel begonnen, maar eigenlijk voel ik me ook nog best fit. Het wordt spannend voor ons meiden, de komende tijd...
Officieel gaat mijn verlof morgen in (4 weken van te voren) maar ik zit al vanaf week 25 thuis ivm harde buiken. Ik voel me echt niet fit, ben erg moe en onze uk drukt heel erg van onderen en is lopen niet altijd even fijn. Vaak rekt hij/zij zich ook helemaal uit en dan drukt het van onderen en tegen mijn ribben/maag aan en kan ik niet lekker zitten of liggen.... Begin sinds vandaag wat last te krijgen van mijn onderrug en bekken.
leuk om al die reacties te lezen. Ik heb eigenlijk nog geen kwaaltjes of zo iets. Ook mag het van mij nog wel even blijven zitten. Spannend voor iedereen. Nu kijken bij wie de kleine zich het eerst aankondigt. Succes meiden.
Wat fijn Elmo dat je geen kwaaltjes hebt! Super, had ik trouwens bij mijn eerste zwangerschap ook niet, maar nu bij deze volop. Maar goed, de baby ontwikkelt zich goed en ik ben uitgerekend op 9 aug. Denk wel dat ie eerder komt, 1 weekje eerder ofzo zou ik mooi vinden. Zeker spannend wie er als eerste haar baby kan verwelkomen
8 augustus uitgerekend, op de verjaardag van men man. Ik hoop wel dat de kleine eerder komt want heb veel last van men bekken
8 augustus uitgerekend! Wordt steeds spannender nu. Vooral omdat ons kindje aan de forse kant is gaf de gynaecoloog al aan dat ze waarschijnlijk de bevalling al eerder gaan inleiden, dus ik ben benieuwd!!! Hoop eigenlijk dat kleintje zich zelf aandient over 1,5- 2 weken ofzo Ik vind het ook echt wel zwaar nu, maar geniet ook nog van alle bewegingen in mijn buik Succes allemaal met de laatste loodjes!!!
De kwaaltjes komen met de dag. Ik ben zo moe.... slapen doe ik zo slecht. En tussen de middag val ik ook niet echt in slaap. ( ben blij dat me zoontje nog slaapt tussen de middag maar ook niet elke middag ) @senn waar schatten ze jou kindje op qua gewicht? Ben erg benieuwd. De mijne schatten ze al over de 8 pond. Dus misschien kan ik ook wel eens om inleiden vragen. Ben het zo zat..... de bewegingen van de baby zijn heerlijk maar ook steeds pijnlijker. Ga het wel missen aar wat je e rvoor terug krijgt.... Nog heel even geduld *zucht*
Ben 5 augustus uitgeteld. Fijn om te lezen dat er hier meer dames zijn die zich zo goed voelen, ik voel me af en toe bijna schuldig. Bij de yoga is het ellende op ellende, de een is al 9 maanden ziek, de ander heeft hoge bloeddruk, die weer lage bloeddruk, vocht vasthouden...Heel vervelend uiteraard voor die dames, maar ik zeg meestal maar niks want ik voel me echt hartstikke goed. Wij weten niet wat het wordt, maar zijn zelf eigenlijk overtuigd van een jongetje, gewoon een gevoel. En we hebben zo het idee dat de beeb ook mooi rond de uitgerekende datum zal komen. Voorlopig wordt er nog druk getrappeld in mijn buik dus volgens mij zit hij of zij daar nog prima.
Goh ik ben nu al uitgeteld . Maar ook uitgerekend op 5 augustus. Weinig klachten al is het wel meer dan bij de eerste.
hej meiden, ik ben ook op 8 aug uitgerekend! denk dat ons meisje over een week of 2 komt. begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden! hier voel ik me prima! (met hier en daar af en toe wat kwaaltjes) ben lekker van me verlof aan het genieten! nu het nog rustig kan xxx sky
12 augustus uitgerekend (ticker klopt niet helemaal), maar 5 augustus is de keizersnede gepland, dus ga er even vanuit dat ik begin augustus beval (tenzij het eerder begint natuurlijk). Ben blij dat ik nu verlof heb. De beeb is aan de grote/zware kant, over 2 weken nog eens een groeiecho.
Whaha, hoezo bijdehand? Ok, ik ben 5 augustus uitgerekend. Was je eerste kindje op tijd, te vroeg of te laat? Dat vind ik wel het spannendste denk ik, dat je niet weet wanneer het zover is. Ben vanmiddag bij de vk geweest en de kleine is aan het indalen. Verder gaat het met beebje en met mij allemaal prima dus we gaan lekker zo door samen.