@ rrowan; jawel, telt wel hoor! Gewoon gezellig mee kletsen. Nog geen nieuws? @ Consider; ow, jij ook vrijdag, spannend hè! Hoe is het bij jou? Alles rustig? Hier nog wel helaas. @ de rest; al babynieuws??
Nou ik zie wel op tegen de bevalling. Weet wel dat ik het erg pijnlijk vond. Deze keer ook geen cursus gedaan. Bij de eerste heb ik zwangerschapsyoga gedaan en eerlijk gezegd niets aan gehad tijdens de bevalling.
Hoi! Ik ben morgen uitgerekend Beeb is druk, het voelt alsof hij/zij er zo ''uitrolt'' zegmaar... Succes met de warmte en de laatste loodjes!
Dames wat spannend allemaal.. iedereen is met de laatste loodjes bezig.. en met dit warme weer tis natuurlijk geen bevallingsweertje hahaha.. hier zit de kleine ook nog lekker warm in de buik (helaas ..) nu wordt het wachten elke dag langer lijkt wel.. kan niet meer de deur uit, alles doet pijn en hang thuis maar rond.. kijk echt ernaar uit als vriend weer thuis komt van het werk hoe gaat het hier met de dames? rommelt het al goed bij jullie of....? iig succes met de laatste loodjes allemaal!
@ Marlayne; spannend! Ben benieuwd of beebje zich keurig aan de uitgerekende datum zal houden. @ Boterbloempje; bij jou wordt het ook wel tijd zeg. Kan me voorstellen dat het elke dag vervelender wordt. Ik ben nu al bang dat ik overtijd ga. Ik ben ook elke dag inderdaad heel blij als mijn vriend thuis komt, heb je toch weer aanspraak. Kan wel tegen de hond en de kat praten, maar die zeggen zo weinig terug. Heel veel succes, ik hoop dat jullie beebje er snel zal zijn!
Ik ben ook uitgerekend komende week, 7 augustus! Echt spannend, dit is ons eerste kindje. Heb echt poetsdrang tot en met en ben echt zo bewust van mijn lichaam, zo afwachtend.... Ik hoop dat het allemaal goed gaat!
Gister voor een ctg naar het ziekenhuis geweest omdat ik de kleine niet goed voelde. Maar gelukkig is alles goed en mochten we weer naar huis. Nu is ze lekker druk.
Ik herken het precies! Ons huis is nog nooit zó schoon en opgeruimd geweest! Sta steeds meteen achter mijn vriend om te kijken of ie alles wel opruimt als ie iets gebruikt heeft of na het eten ofzo. En ik ben me ook heel bewust van mijn lijf al probeer ik dat juist niet zo te zijn. Als je elk steekje en krampje voelt maak je jezelf helemaal gek. Alvast veel succes met de bevalling en nu met de laatste loodjes! @ Marlayne; ik voel de bewegingen van de kleine ook echt helemaal beneden inderdaad. De voetjes liggen wel duidelijk bovenin, er staat af en toe een hele bult op mijn buik. Maar kan inderdaad onderin ook van alles voelen, heel apart. @ Elmo; gelukkig maar dat de kleine weer lekker aanwezig is, zal toch even schrikken zijn geweest.
@bibi Nee nog geen nieuws! hih. Ja nou ja ben vorige week vrijdag gestript de bmm was 1/2 verstreken & had 2cm ontsluiting. Maar dat heeft helaas niks gedaan.
@ bibi: hier is de poetsdrang wel weer voorbij, arme mannen van ons, die weten soms echt niet meer waar ze aan toe zijn met die hormonen... @ Marlayne; ik herken dat gevoel inderdaad, voelt niet zo lekker eerlijk gezegd.... @ Elmo; gelukkig maar dat de kleine weer lekker bezig is, misschien stilte voor de storm? Wat bevallingsweer betreft; maakt me nu effe niets uit, kom. Maar op baby!
@ Poetsdrang: Ik poets vanaf vandaag niet te veel meer, geheid dat die kleine komt op het moment dat heel het huis een rommel is Zul je altijd zien! Rrowan, hopelijk komt jullie kleintje gauw, zal voor je duimen!
Hahah, jaaa echt he! Als mijn man zich beweegt loop ik al met een doek erachter aan en alle vaat moet netjes weggewassen zijn! Arme ziel, hij wordt er gek van hihi. De koelkast, keukenkastjes, ALLES moet smetvrij zijn haha. Dankjewel hoor!! Nog een paar daagjes. Jij ook veel succes ik begin de kriebels te krijgen nu, het is echt nog enkele daagjes aftellen maar elk moment kan het beginnen...
Haha, ik lees wel dat er meer mannen zijn die het momenteel zwaar hebben. Nou ja, als dat het enige ongemak is wat ze ondervinden mogen ze niet mopperen. Heel onsmakelijk, maar zijn jullie eigenlijk de slijmprop verloren? Ik net volgens mij wel, getver. Kreeg wel ineens het gevoel dat het dus echt zomaar kan gaan beginnen dus heb als een gek de laatste spullen in de zhtas en mijn toilettas gestopt. Ik wil graag thuis bevallen, maar je weet nooit natuurlijk.
Ik ben de slijmprop volgens mij nog niet verloren. Ik kijk wel elke keer even als ik naar het toilet ben geweest, maar nog niks kunnen ontdekken.
Nou, al was het de slijmprop, het heeft niks gedaan want alles is nog steeds rustig hier. Ik ben het echt zat! Maar ja, dan dalijk maar weer lekker in het zonnetje zitten, genieten we daar nog maar even van. Hoe is het met de rest??
Hello! Hier vannacht veel voorweeen gehad, dus weinig geslapen Voel me helemaal een beetje brak! Volgende week dinsdag beleid afspreken als ik dan nog niet ben bevallen.. Genieten jullie lekker van het zonnetje?
Ik ben hem nog niet verloren, heb ook geen idee wanneer dit zou moeten? Kan dit ook gewoon een paar uurtjes voor de bevalling, of nadat het water breekt/de weeën beginnen? Wel meer slijmverlies maar niets vreemds... hebben jullie het ook wat moeilijker tijdens lopen enzo? Als ik naar de winkel ga voel ik af en toe echt zo'n beurs gevoel daarbeneden, af en toe een steekje. Ik heb ook echt zo'n gevoel dat de geboorte nabij is om een of andere reden. Is natuurlijk ook zo, maar de ongemakjes worden duidelijker nu, en ik heb een redelijk makkelijke zwangerschap gehad over het algemeen...
Uhm weet niet of ik hier al eens gereageerd heb, maar ik ben 9 aug. uitgerekend Nog 5 dagen te gaan dus ... maar ik hoop eigenlijk dat de beeb eerder geboren wordt, van mij mag ie komen Voor iedereen succes met echt de allerlaatste loodjes!