Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Jody1985, Apr 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

Feb 10, 2011
    3,705
    0
    0
    Heemskerk
    Hi!

Een tijdje terug was er een onderwerp geopend: 'mama's (to be) omgeving Haarlem'. Maar die kan ik nergens meer terug vinden!

Ik vind het zelf erg leuk om in contact te komen met meiden in omgeving Haarlem die net moeder zijn of ook zwanger zijn of willen worden.

Ik ben nu zelf bijna 14 weken en ik kan niet wachten tot mijn buik gaat groeien en iedereen kan zien dat ik zwanger ben... het kan me echt niet snel genoeg gaan! :)
    Aangezien niemand in mijn directe omgeving zwanger is of überhaupt met kinderen bezig is, vind ik het wel leuk om in contact te komen met meiden die er net als ik niet over uitgepraat raken... haha

Dus bij deze open ik weer een forum voor meiden die net moeder zijn of zwanger zijn in de omgeving van Haarlem!

Liefs, Jody

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hee jody..! Ik woon zelf zins kort in Hoofddorp en ben morgen 15 weken zwanger. Ik ben 24 jaar wordt bijna 25. Het lijkt me leuk en gezellig om mee te kletsen..! Heb meteen een vraagje voor je zit er in Haarlem een positiekleding winkel..?? Liefs bloemetjes

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

Feb 10, 2011
    3,705
    0
    0
    Heemskerk
    Hee bloemetjes!

Gezellig dat je reageert!
    Supergrappig dat bij jou de nieuwe weken ook beginnen op de dinsdag, bij mij ook! Ik ben morgen 14 weken zwanger! :D
    Waar in Hoofddorp woon je? Mijn vader woont in overbos.
    Ikzelf woon dus in Haarlem, woon daar samen met mijn vriend en ik ben 26.

Ik heb eigenlijk geen idee of er in Haarlem een positiemodewinkel zit. Ik was al ff aan het googelen voor je, maar daar word ik zo snel niet echt iets wijzer van... :(

Is dit jullie eerste kindje?
    En heb jij veel last van kwaaltjes? Ik behoorlijk... :(

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hee, heb de hele avond op de bank geslapen dat ik nu klaar wakker ben..! Haha uhmm ik woon ook samen met mijn vriend en we wonen in floriande. Het is ook ons eerste kindje...spannend allemaal hè??? Uhmm Kwaaltjes?? Jaa ik spuug elke dag en ben ook nog steeds erg moe als het goed is wordt het echt minder in week 16 dus ben heel benieuwd..! Ik heb zelf inderdaad ook al gegoogled maar werd er ook niet echt wijzer van. Willen jullie trouwens weten wat het wordt?? Xxx

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

Feb 10, 2011
    3,705
    0
    0
    Heemskerk
    Haha nou dat maakt bij mij bijna al niet meer uit of ik eerder al heb geslapen... hoeveel ik ook slaap, ik blijf moe en kom gewoon weer in slaap.

Oh de Floriande is superleuk wonen!
    Hoe lang woon je al in Hoofddorp en waar woonde je eerst? Ook hier in de buurt?

Spannend is het zeker, ik zou zo graag willen dat die kleine al een teken van leven zou geven! Maar helaas, dat gaat nog wel ff duren ben ik bang...

Heb jij al een beetje om je heen gekeken naar zwangerschapsgym oid?
    Ik kwam in Hoofddorp laatst iets tegen wat me wel leuk leek. Verder nog iets in Haarlem, maar dat was helemaal in noord en dat is voor mij een stukkie verder aangezien ik tegen Heemstede aan woon en dus binnen 10 minuutjes in Hoofddorp ben.

Ja ze zeggen idd dat het minder wordt, maar bij mij lijkt de vermoeidheid alleen maar erger te worden... Ben jij trouwens al aangekomen in gewicht? Ik al 5 kilo!!!

Het is vandaag trouwens weer dinsdag! We zijn weer een week verder!!
    Mijn tandartsassistente is ook zwanger, maar al een stuk verder en die zei: tot aan de 12e week gaat het allemaal heel langzaam en vanaf de 12e week vliegt de tijd voorbij. Nou, ik moet zeggen dat de tijd alsnog langzaam vind gaan. Het liefste ben ik nu al hoog zwanger, haha.

Wij hebben 6 mei een pretecho gepland staan om te kijken wat het wordt. Willen jullie het weten?
    Is trouwens wel een leuk pakket: voor 120 euro heb je dan een 16 weken echo in 2d met foto's en in de 27e of 28e week een 3D/4D echo met foto's en filmpje dus.

Ben jij trouwens wel nog aan het werk nu je zo misselijk en moe bent?

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    poehhhh dat vermoeidheid dat ken ik en is bij mij ook echt nog niet minder....lig staandaard rond 9uur half 10 in bed.

ik vond inderdaad de eerste weken echt verschrikkelijk, ik heb een jaar geleden een miskraam gehad en nu zijn we zwanger doormiddel van iui dus was weer zo bang om het te verliezen dat ik nu eigenlijk echt durf te genieten.

ik heb zins kort pilletjes gekregen van de dokter voor de misselijkheid ik heb me een week ziek gemeld omdat ik alles er weer uit spuugde nu met de pilletjes gaat het beter ik spuug nu alleen nog smorgens en de rest van de dag wel misselijk maar gelukkig niet meer spugen! misschien helpt dit jou ook wel?
    ik werk zelf fulltime.....

ik woon nu vanaf december in hoofddorp en we hebben altijd in amsterdam gewoond maar ik wilde echt groter en een tuin en nu hebben we dat het is echt heerlijk..!!

ik heb me er eigenlijk nog helemaal niet in verdiept in zwangerschapgym of iets anders wat had je gezien dan?

ja wij willen ook weten wat het wordt ben veel te nieuwsgierig..!

liefsss

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

Feb 10, 2011
    3,705
    0
    0
    Heemskerk
    Dat meen je niet. Wat ontzettend naar lijkt me dat! Met hoeveel weken heb je een miskraam gehad dan? Ik kan me voorstellen dat je nu pas durft te genieten en dat de eerste weken niet heel leuk zijn geweest. Ik had dat zelfs al dat ik heel zenuwachtig was de eerste weken...

De misselijkheid is onwijs klote, maar het is gelukkig niet zo erg dat ik moet spugen. Ik háát spugen!!
    Doe je lichamelijk zwaar werk of kan je je werk de hele zwangerschap blijven uitvoeren tot aan je verlof?

In Amsterdam zijn de huizen voor dezelfde prijs allemaal een stuk kleiner, tenzij je in een of andere pauperwijk gaat wonen... maar de vraag is of je daar dan lekker woont...
    Ik ben geboren en getogen Haarlemmer en ik heb altijd gezegd dat ik nooit uit Haarlem weg zou gaan. Maar Vijfhuizen, Hoofddorp en Nieuw Vennep zijn nu toch ook wel een beetje waar we naar kijken. Daar heb je meer nieuwbouw, dus minder onderhoud en in Haarlem zijn de huizen ook allemaal zo duur... behalve in schalkwijk, maar daar zou ik van m'n leven niet willen wonen. Ik woon 'r nu om de hoek en heb er nu niet zo heel veel last van, maar als ik bijvoorbeeld in het winkelcentrum loop dan denk ik echt: hier zou ik mijn kind echt nooit op willen laten groeien.

Gaan jullie het ook bekend maken aan anderen als jullie weten wat het wordt? Wij wel, hoor! Kan het echt niet voor me houden! ;)

Zwangerschapsyoga die ik had gevonden:

ZWANGERSCHAPSYOGA

Las er goede recensies over, schijnt niet zweverig te zijn en daar ben ik persoonlijk ook naar op zoek. Dat is niks voor mij, haha. :p

Liefs, Jody

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    de miskraam heb ik met 8 weken gehad en inderdaad het is voor iedere vrouw heel spannend en zenuwslopend.

de huizen in amsterdam zijn inderdaad niet te betalen en ook niet echt kind vriendelijk, vind het wel heel belangrijk dat straks de kleine lekker buiten kan spelen en dat kan hier heel goed.

ik kan mijn werk wel tot aan me verlof blijven doen en jij doe jij zwaar werk??

en over het geslacht iedereen mag het bij ons weten ik zou echt me mond niet kunnen houden..!!!
    zal zo is even kijken naar de link......

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

Feb 10, 2011
    3,705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja inderdaad, de Floriande is prima geschikt om kinderen buiten te laten spelen. Er wonen ook veel gezinnen met kinderen.

Hebben jullie een vermoeden wat het wordt? En hebben jullie de namen al verzonnen?
    Ik heb een heel sterk vermoeden dat we een
    jongen krijgen, ik weet niet waarom.

En wat vond je van de zwangerschapsyoga?

10. goedemorgen!
    ik kom uit vijfhuizen en ben 15 weken onderweg
    een geboren amsterdamse
    en vertrokken door stadsvernieuwing
    leuk wat mensen uit de buurt :D
    die link van de yoga ga ik eens bekijken
    tot nu toe alleen nog maar afgevallen kilo of 3
    dus nog geen positiekleding nodig helaas hihi
    wel nog steeds moe en misselijk maar helaas geen spugen
    ik loop ter controle in het Lucaszkh in amsterdam
    hebben jullie nog vragen; roep maar :D

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

Feb 10, 2011
    3,705
    0
    0
    Heemskerk
    Hi Maaike!

Leuk dat je ook mee komt kletsen!
    Vijfhuizen dat is ook leuk wonen! woon je daar al lang?

Hou oud ben je?

3 kilo afgevallen!! Lekker is dat! En ik maar aankomen! Ik wil ook afvallen!! Maar ik mag nog niet zeuren denk ik. Gelukkig heb ik geen overgewicht, dus dat scheelt.

Cool dat jij ook pas 15 weken bent, ikzelf ben sinds gisteren 14 weken en bloemetjes is sinds gisteren ook 15 weken. Dus allemaal nog lekker vroeg in de zwangerschap, leuk!!

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody het ziet er inderdaad leuk uit..!! Ik vraag me alleen af of het wel iets voor mij is......Poehhhhh ik denk zelf een meisje ben zo nieuwsgierig!! Hahaha. Welkom maaike, waar heb je altijd gewoond in amsterdam???

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Over aankomen ik weet het eigenlijk niet heb me nog niet hoeven wegen bij de verloskundige, ik pas wel al me eigen broeken niet meer maar dat komt echt omdat me buik gaat groeien.

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

Feb 10, 2011
    3,705
    0
    0
    Heemskerk
    @ bloemetjes: ja, dat vraag ik me ook af bij al die soorten zwangerschapsgym, maar veel mensen adviseren wel echt om iets van dat te doen ter voorbereiding op de bevalling...
    Wilde jij überhaupt iets doen qua zwangerschapssport?
    Lijkt jou het te zweverig?

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zweverig is inderdaad het goede woord, zou het normaal niet doen al kan ik me inderdaad wel voorstellen dat je er tijdens de bevalling wat aan hebt. Al denk ik nu ook ach ik laat het wel op me afkomen allemaal,maar of het handig is?? Wat mij lekker lijkt is zwangerschapzwemmen.

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

Feb 10, 2011
    3,705
    0
    0
    Heemskerk
    Haha ja dat heb ik dus ook. Maar ik hoor van mensen om me heen dat het supergoed is om zwangerschapsyoga te gaan doen.
    Maar ik moet er ook nog ff goed over nadenken hoor, ik ben echt zo'n figuur die daar continu in een slappe lach van zou liggen en dat is ook niet leuk voor de mensen die daar wat serieuzer mee zijn...

Zwemmen heb ik idd ook naar gekeken, maar nog niet echt iets gevonden. Als ik wat leuks tegenkom dan zet ik het op het forum!
    Lijkt me trouwens wel super als je straks zo'n gewicht mee moet zeulen om dan gewichtsloos in het water te zijn!

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha zie het al helemaal voor me....!!! Of dat je in slaap valt..haha zal me erook is in gaan verdiepen als ik iets leuks vind laat ik het zeker hier weten. Ja ik vind zwemmen altijd al heerlijk en dat kan ook ontspannen zijn. Wat is het heerlijk weer he..????

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

Feb 10, 2011
    3,705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja echt hè! Ik ben daar denk ik ook niet zo geschikt voor, maar zoveel mensen die het aan hebben geraden... Dacht misschien moet ik het een kans geven...

Ben jij überhaupt sportief? Ik doe echt helemaal niets aan sport verder. Ik ben best lui eigenlijk, haha.

Zo, het is echt lekker! Zit op m'n terras, maar vind het nu zelfs een beetje te warm worden. Bescherm jij je goed tegen de zon vanwege een zwangerschapsmasker? Ik heb tot nu toe nergens last van qua vlekken. Hopelijk blijft dat zo... Zonder kleurtje zie ik er echt uit als een spook! :$

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd gefitnist en toen ik naar hoofddorp ben verhuisd ben ik gaan hard lopen alleen zins ik wist dat ik zwanger was niet meer gedaan ook omdat ik er echt geen puf voor had en nu eigenlijk nog steeds geen zin in.....

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry vergeet nog iets, over het insmeren ik heb normaal nooit pukkels of een geiriteerde huid maar zins ik zwanger ben heb ik last van kleine bultjes dus ik smeer me gezicht goed in ik hou het wel goed in de gate. De een heeft er wel last van en de ander niet..!!

Share This Page