Vraagje Düsseldorf

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Katja77, Aug 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Nog twee iui pogingen en dan wordt ik ook doorverwezen voor ivf naar een ander ziekenhuis. Het umcg zou de meest logische vervolg zijn... Maar nu lees ik hier dat veel mensen naar Düsseldorf gaan.

Op de site kun je een intakegesprek aanvragen. Moet ik dit eerst overleggen met mijn huidige gynaecoloog. Heb ik een verwijsbriefje nodig. Bij het umcg zetten ze niemand meer op de wachtlijst als je nog met iui bezig bent. Kan ik al wel op de wachtlijst in dusseldorf.

Of toch eerst een poging in het umcg en eventueel later overstappen?

2. Je kunt DD gewoon bellen voor een intake hoor, ook als je nog ergens anders bezig bent, dat waren wij ook. De wachttijd is momenteel ongeveer 5 maanden, dus dat duurt wel even..

Je hebt geen verwijsbrief nodig voor DD. Wel zien ze graag je dossier van je huidige ziekenhuis, om een zo compleet mogelijk beeld te krijgen van jouw situatie en medische achtergrond. Het kan overigens zijn dat de verzekering wel om een verwijsbrief vraagt, maar die hoef je niet per se bij je huidige gynaecoloog te halen, dat kan ook gewoon bij de huisarts.

Succes! :)

Share This Page