kleding bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door amy1981, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Wat trekken jullie aan als de bevalling begint?
    Ik zat te denken aan een soort big shirt, maar is ook niet zo flateus he:p (maakt ook niet uit op dat moment, maar toch...)
    Lijkt me leuk om te lezen wat jullie aantrekken.

2. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Haha ik had inderdaad een soort 'big shirt' aan.
    Had een oud t-shirt aan van mn man.
    Als ze je kindje op je buik leggen, zit alles onder het bloed en de viezigheid, dus een oud shirt kan makkelijk snel de prullenbak in;)

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik had een big shirt aan en ben uiteindelijk.poedelnaakt bevallen in het ziekenhuis was het zoooo warm.

Groetjes paula

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Flatteus?.. dat is wel het laatste waar je je druk om maakt als je aan het bevallen bent.. ik had een gewoon shirt aan wat ik tijdens de zwangerschap had gekocht.. verder niks..

5. Humava

Humava Niet meer actief

Ik had gewoon een hempje aan en sokken want ik had koude voeten :)

6. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had gewoon een pyama aan. Dus een nachtjapon. Je ligt toch in bed? Lekker comfy.

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Een zwart (vanwege vlekken, je wilt toch niet onnodig veel rood op de eerste foto's, toch?) topje met spaghettibandjes (makkelijk opzij te doen maar toch discreet te voelen bij het eerste contact.)

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    En paarse, dikke, harig/wollen sokken.

9. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ik had vanalles mee, maar toen ben ik onder de douche gaan staan en ben daarna naakt bevallen. Had echt geen zin meer om me aan te kleden. Uitkleden was al een ramp!

10. lederi62

lederi62 Actief lid

10 dec 2012
    150
    0
    0
    Van de action! hier ook ingepakt in me vluchtkoffertje:D

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ik had een lang shirt aan. Deze heb ik tijdens de bevalling ook aan gehad. Toen mijn zoontje was geboren, vroeg de verpleegster of ik me wel goed voelde. Het was namelijk bloed heet daar en ik lag daar in mijn shirt (met lange mouwen overigens).

12. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Een zwarte katoenen nachtpon met spaghettibandjes van de Hema. Als je nog rond wil lopen loop je niet direct naakt, je kunt aan de bovenkant makkelijk je pon opzij schuiven als je kindje op je borst wordt gelegd, het zit nog best comfortabel en staat niet ttaal raar op de foto. :)

13. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Hier precies hetzelfde. Ben achteraf wel dat ik geen wit shirt of iets met een 'foute' print aan had.

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het nachtjapon/bigshirt aan dat mijn moeder heeft gedragen tijdens de bevalling van mij en mijn broertjes. Was overigens wel bloedvrij en schoon. Ze kwam dit toevallig tegen met opruimen toen ik zwanger was en vroeg me of ik het leuk zou vinden om het ook te dragen. Vond het wel wat hebben.

15. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Ik hoop toch dat die niet op de foto's staan, haha ;)

16. fafa

fafa Niet meer actief

vanaf het moment van de eerste wee heb ik echt geen seconde aan mn kleren gedacht.
    Uiteindelijk bevallen in datgene waarin de weeen begonnen: een knetterwit t-shirt. Dus dat stond lekker bloederig op de foto's :)
    Verbazend genoeg wel nog weer helemaal wit geworden in de was ;)

Maar echt, je bent in je hoofd met zoveel andere dingen bezig dat je outfitje niet eens bij je opkomt.

17. Mammiie1987

8 mrt 2013
    19
    0
    0
    eindhoven
    ik had een lang shirt aan... en nadat ik ben bevallen een dikke trui en men trainingsbroek haha

Deel Deze Pagina