Wie ook vanaf week voor NOD buik/zij/beenkrampen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

    appelappel Bekend lid

    1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Wie van jullie heeft ook vanaf week voor NOD al buik/zij/beenkrampen die voelen als ongesteldheidskrampen?

    Ik word er gek van!
     
  2. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja ik!
    alleen niet hele dagen of elke dag!

    ik heb meer last van de ongi als voor mijn mk....langer ongi en meer pijn
    en meer krampen

    groetjes Liesje
     
  3. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    Ik heb er last van! Het voelt alsof ik verschrikkelijk ongesteld moet worden, maar dat moet nog een week duren. Heb al gedacht aan de zenuwen, maar die voelen echt anders (alle buikpijntjes zijn verschillend ;)). Het is tamelijk frustrerend...
     
  4. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, ik ook! Ik had er afgelopen maandag al last van. En continue steekjes en zo... Ik denk dat het gewoon met de miskraam te maken heeft. M'n lichaam is nog van slag of zo... :(
     
  5. appelappel

    appelappel Bekend lid

    1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Nou, daar mogen we blij mee zijn dan!
     
  6. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.015
    413
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik ken het wel maar heb er niet iedere maand last van.

    gr vruchtje
     
  7. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    :D We hebben een aardige lotgenotenkring nu... ;)
     
  8. appelappel

    appelappel Bekend lid

    1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Wij vinden elkaar gewoon lekker zielig
    Tenzij mijn test morgen positief is, want dan heb ik het er voor over! :)
    Maar die zal wel niet positief zijn, aangezien ik er maandagochtend, dinsdagmiddag en vanmiddag al één heb gedaan en ze allemaal negatief waren... Morgen maar met ochtendurine, want heb nog geen zekerheid. Morgen is echt mijn NOD nl. ...
     
  9. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    spannend marleen!
    Ik ga ook testen morgen, weet niet goed wanneer mijn nod is, morgen of maandag. Heb niet getempt deze maand, en als ik naar mijn slijmwaarneming kijk zou het eerder morgen zijn. Ik heb ook al ongeveer 3 dagen rare steekjes. Maandagavond kreeg ik een paar steken die bijna pijnlijk waren. Erg raar. Nou ik duim voor je marleen! en ook een beetje voor mijzelf natuurlijk.
     
  10. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Vreemdgenoeg heb ik deze en vorige ronde ook erg veel last gehad van steken en onderbuikpijn ongeveer vanaf de eisprong.
    Ik vrees dat het met mijn miskraam te maken heeft want voorheen had ik er nooit last van. Laten we hopen dat we allen snel herstellen he meiden :(
     
  11. Chanie

    Chanie Lid

    28 aug 2007
    70
    0
    0
    Wil jullie niet ontmoedige maar ik heb altijd een week voor me NOD
    buikpijn,bovenbenen ... normaal voel je dat niet zo maar nu dat je zwanger wil worden ga je overal teveel op letten
     
  12. Troetelbeer

    Troetelbeer Actief lid

    3 sep 2007
    156
    0
    0
    Ja, dat is ook zo. Je bent zo gefocust dat je alles intenser waarneemt denk ik. Maar ik herken me ook wel hoor in wat de anderen beschrijven. Ik had dinsdag steken in mijn rechter onderbuik. Echt heel duidelijk en minstens 6 uur. Meestal wordt ik meteen ongi als ik steken voel, maar ik ben nog steeds niet ongi. Dat vond ik zo raar. Ik ben zo benieuwd of ik zaterdag ongi wordt. Wordt ik het niet, dan haal ik meteen een test en laat ik het jullie hier weten.

    Veel succes allemaal!
     
  13. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ook!

    Sinds mijn curretage heb ik hier last van! Bah!
     
  14. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik heb er sinds gister last van!Ook heb ik het gevoel blaasontsteking te hebben,maar volgens de huisarts heb ik dat niet(net urine laten testen)
     
  15. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ik heb t ook sinds vorige maand ofzo...maar niet pas vanaf een week voor NOD, maar vanaf ongeveer 2 dgn na mijn ongi tot 3 dgn voor t einde van mn ongi...(bijna de hele cyclus dus)
    niet constant hoor, maar met vlagen
     
  16. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    hier ook, heb je ook zo'n brandend en pijnlijk gevoel onderaan en een dringende drang om te plassen?
    Ik heb het zo ongeveer om de dag :rolleyes: als het weer opkomt drink ik heel veel water en dan gaat het weer over... maar dus geen idee hoe 't komt.
     

Deel Deze Pagina