28 weken zwanger tweeling en weet even geen raad!

Discussie in 'De bevalling' gestart door noukytje, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Ik weet me even geen raad! Ik ben op dit moment 28 weken zwanger van een tweeling. Af en toe heb ik last van harde buiken maar valt op zich wel mee. Nu hebben mijn man en ik het daarnet gezellig gemaakt maar sindsdien dus de hele tijd harde buiken die eventjes verdwijnen en dan terug komen! Ook bij het afvegen op het toilet net een heel licht roze schijn. Ik voel de kindjes duidelijk bewegen maar weet me echt geen raad! Ik ben zo bang dat er iets in gang geschoten is.

Richting spoed of afwachten wat zouden jullie doen?

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik zou het gewoon even afwachten. Je kan na geslachtsgemeenschap een lichte bloeding krijgen. Als het maar niet aan houdt. Maar als je het echt niet vertrouwd gewoon even de spoed bellen en vragen wat zij ervan vinden.

3. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    mja het is niet echt bloed, gewoon de afscheiding schijnt een beetje rozig en het voelt daar beneden ook allemaal wel wat branderig enzo. maak me meer zorgen om die harde buiken die komen en gaan. pfff

4. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na de seks, en zeker met een orgasme, heb ik altijd harde buiken. Soms eventjes, soms de hele avond, dag, nacht door, ligt aan het tijdstip ;)

Bloedverlies heb ik ook wel eens gehad na de seks, de bende is beneden beter doorbloed en kan makkelijker een wondje komen.

Maar als je het echt niet vertrouwd, gewoon bellen hoor. Beter 100 keer te vaak dan 1 keer te laat.

Deel Deze Pagina