Hoi Allemaal, Sinds een week heb ik krampjes in mijn buik, net alsof je ongesteld moet worden. En sinds gisteren heb ik doorzichtig slijm. Heb vanmiddag een rollade gebakken en als ik nu die geur ruik kan ik wel over mijn nek gaan. Heb het ook met vlagen koud. Ik was 13 maart ongesteld. In verband met het doorzichtige slijm de afgelopen paar dagen toch voor de zekenheid ovutesten gedaan maar deze zijn allemaal negatief. Er staat wel een streepje maar erg licht. Wie o wie kan mij uit de brand helpen.
wanneer moet je ongesteld worden eigenlijk? en hoe lang duurt jou cylus? mijn laatste menstruatie was 6 maart en zit morgen aan 36 dagen! en mijn cyclus was schommelend van 32 a 34 dagen maar durf ook nog niet te testen! had je deze klachten al vaker voor je ongi werd? suc 6 hou me maar op de hoogte.
er zal vast wel een topic zijn maar kan het niet vinden.. ik heb een vraag ben op 27 maart tot 31 maart ongesteld geweest en volgens de berekeningen heb ik nu mijn eisprong. Nu heb ik bloeding niet veel maar vooral als ik was doe of plas. Wat is dit. We zijn druk bezig met een kindje en ik ben 39.kan iemand mij het vertellen.
het zou heel goed een ovulatie bloeding kunnen zijn.. heb ik ook wel eens gehad..zowel bruin oud bloed als helder bloed... maar dit mag niet lang duren...
ik heb het sinds gisteren..ben al een half jaar gestopt met de pil..en dinsdag,zaterdag en zondag geklust (zoals ze t hier noemen).en gisterenmiddag kwam ik er achter..
ik moet volgende week ongi worden. cyclus is zeer regelmatig 28 dagen. vorige maand was ik het ineens niet met 28 dagen maar op dag 30 en op dag 31 was het over. ik ben de hele week misselijk duizelig, en "niet lekker". Normaal voel ik mijn eisprong heel erg, gewoon een halve dag echt last van, nu dacht ik ineens, he ik heb mijn eisporing niet gevoeld en we zijn al een week verder! wel witte afscheiding.... na mijn laatste ongi hebben we maar 1 keer ges*xt dus daar kan het niet van zijn, dan moet het dus al van vorige maand zijn?? dat mn ongi geen ongi was maar iets anders!? en wederom zit ik in een beetje in spanning... laat ik het maar gewoon afwachten tot ik volgende week ongi moet worden (of niet)
Het vrouwen lichaam blijft maar een raar ding!!! Hier ook alweer op dag 34. Normaal zit ik rond de 36 en daar ben ik erg blij mee. Eerder was ie om de 14 dagen en daarna zat ik ineens op de 45, dus 36 is prima Deze week ook erg veel last van menstruatiepijntjes, ben er zelfs misselijk van. Normaal heb ik in de week voor nod al heel veel puistjes, deze week nog niets. Ben ook wat duizelig en gisteren behoorlijk spierpijn in mijn benen. Tja net als iedereen zou ik het erg leuk vinden als het nu raak is. Wij zijn trouwens bezig voor ene 4e kindje. Dan zou je onderhand denken dat ik de symptomen zou herkennen, helaas dat vergeet je zo snel..... Iedereen heel veel succes met wachten we houden elkaar op de hoogte toch? Liefs Lies