Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door barbieblond001, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barbieblond001

barbieblond001 Nieuw lid

15 apr 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik ben 24 jaar, heb 6 maanden geleden voor het laatst seks gehad, en ben sindsdien altijd perfect op tijd ongesteld geworden. Ik ben niet aan de pil, heb wel altijd een condoom gebruikt, die niet gescheurd is voor zover we destijds gezien hebben. Ik heb al een aantal weken hoofdpijn waardoor ik al een paar weken thuis zit. Tijdens deze paar weken heb ik steeds een raar gevoel in mijn buik, en ik heb het gevoel dat ik een beetje dikker ben geworden, maar volgends mijn weegschaal ben ik al 5 jaar geen kilo meer aangekomen...

Het is misschien vergezocht, maar toch vraag ik me af of de mogelijkheid er is dat ik zwanger ben? Ik heb ergens gelezen dat niet alle condooms goed beschermen ookal scheuren ze niet, en het gebeurd ook vaak genoeg dat mensen niet dikker worden, en toch wel gewoon ongesteld.

Weet iemand misschien of de mogelijkheid er is dat ik zwanger ben, en of ik na 6 maanden nogsteeds een gewone huiszwangerschapstest kan gebruiken?

2. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zou als ik jou was gewoon eens langs je huisarts gaan...
    die weten het zo,en kunnen dan verdere stappen ondernemen met je! (mocht je zwanger zijn)
    ik denk niet dat een gewone test nu nog zal werken....
    je hoort het idd wel vaker dat mensen zwanger zijn zonder dat ze het weten...

wens je veel succes!

gr biby

3. barbieblond001

barbieblond001 Nieuw lid

15 apr 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zo snel mogelijk een afspraak bij de huisarts regelen, ook al zit ik daar echt heel erg tegenop.
    Dankje!

4. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik snap dat het best spannend is om naar de huisarts te gaan,maar je krijgt alleen maar zekerheid....
    en dan weet je misschien wat je te wachten staat straks...mocht je stiekem toch zwanger zijn?
    ik ga ook niet zo snel naar een dokter maar ze zijn er wel voor natuurlijk!

succes!!
    gr biby

Deel Deze Pagina