Nee ik gebruik nu geen ovu testen. Heb ik in 't begin van mijn cyclus wel gedaan, maar na 10 dagen negatief heb ik 't opgegeven. Nu Let ik gewoon op 't slijm. Hopelijk zie ik daaraan wanneer m'n eisprong is. Vorige zwangerschap had ik ook een lange cyclus en had ik ook opeens veel slijm en een paar weken later een positieve test, dus ik heb goede hoop. Al had ik liever een goede cyclus. Vervelend dat je zo'n last hebt nu. Misschien nu wat heftiger door de vmk.
Ik denk dat ik ze nog niet ga gebruiken..we klussen veel dus daar ligt t niet aan. Vind ze ook nogal duur...zeker om ze op te sturen ga deze keer nog maar op moeder natuur af
Ja vond ik ook al maar die Turkse logica hier soms hahah ik hoop dat je eiiiiiitje komt!! Spannend he maar ook frusterend dat t allemaal zo lang moet duren
@DenenZo: Nou, ik heb steeds lichtere streepjes. .. test me helemaal suf! Gisteren om 17.00 was er nog een prima streep te zien, vandaag weer alleen een tuur streepje.... gisteren ochtend was dat ook zo. Maar de angst dat het niet blijft plakken is enorm aanwezig!!! Hoop het vandaag een beetje van me af te zetten. Kwam er achter dat ik sowieso mijn NOD pas vandaag of morgen heb.... (beetje dom, had 2 dagen te vroeg ingevuld) Maar ik blijf hoop houden. Nog niet ongesteld dus er is nog een kans... ik voel ook minder gerommel in mijn baarmoeder, meer nu aan de zijkant. Dus ik hoop dat het niets betekent. Ik word helemaal gek van mezelf.... pffffffff Niet tof dit... 😯 Lieve groetjes!
Pfff echt zenuwslopend ja! In ieder geval je nod afwachten maar ik snap dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is. Komt bij jou je ongesteldheid ook altijd gewoon meteen goed doorzetten? Waarom zijn we nog niet ver genoeg in de technologie om gewoon meteen duidelijkheid te krijgen
Wat een onzekere situatie zo. He bah snap dat je helemaal gek wordt!! Hopen dat ze toch snel weer oplopen hoor. En ja even 2 dagen niet testen is gemakkelijker gezegd dan gedaan dikke knufffffff
Bedankt voor je schema trouwens Ik hoop dat ik het hier ook een beetje van me af kan zetten want dat klussen moet natuurlijk geen must worden en wil er ook niet helemaal op gefixeerd zijn Anders wordt t dalik nog een obesessie en dat is ook niet leuk voor manlief. Heb hem hard nodig komende dagen.... ook al ben ik bang dat t deze ronde weer niet gaat lukken. Geen idee waar die angst vandaag komt...
Wat vervelend hanneke. .. maar je had dus wel vroeg voor je nod getest? Ze zeggen dat dat heel vaak nog mis gaat, alleen vaak denken vrouwen dan dat ze gewoon ongesteld zijn geworden. Daarom test ik noet voor mijn nod (voor zover ik weet wanneer die is) Maar ik hoop voor je dat het gewoon goed blijft gaan. Is niks zo die onzekerheid!
Hier gaat t goed hoor nikie, wel nog veel misselijk wat ik normaal nooit heb tijdens mijn menstruatie. T wordt wel gelukkig al minder op dag 3. Ik hoop zo dat ik een kortere cyclus heb dit keer, 45 dagen om de dag klussen is ook zoiets Ik ga wel proberen om elke 3 dagen te doen, en dan hopen dat het goed getimed is Want een cyclus van 60 dagen mislopen is wel héél erg zonde... En over het testen voor nod: aan de ene kant wel goed om te weten dat de innesteling wel was gelukt, ook al weet je dan dat je een vroege miskraam hebt gehad... Misschien slaat het nergens op maar die wetenschap stelt me toch een beetje gerust.
@donenzone: jeetje zon lange cyclus is ook niks he..dan zit ik te zeuren maar jij moet wel bijna 2x zo lang wachten Ja om de 3 dagen zou een optie kunnen zijn of 2? Met 2 zit je ook altijd wel goed hoor. Wij zijn mss wel heel erg maar na 3 jaar klussen wij nog steeds bijna elke dag snap niet dat we er nog energie en zin in hebben hahahhah. En niet alleen voor een beeb hoor. Dit had ik nooit zo in mn vorige relatie. Alleen nu klaagt manlief weer dat ie hoofdpijn heeft en weet ik veel allemaal. Ik zo ja heb jij pech hahha niet in deze week meneertje dat mag wel vanaf volg week woensdag. Dan mag je weer zeuren en ziek zijn En ik ben het wel met je eens betreft nod. Ik heb echt vanaf mijn 15e de pil geslikt en toen ik de 2 miskramen had voelde ik natuurlijk verdriet maar later was ik ook opgelucht dat ik uberhaupt zwanger kon raken. Ja je weet nooit na ruim 10 jaar pil geslikt te hebben of het dan allemaal nog wel goed werkt zeg maar
Haha ja hier is het vooral een probleem als mijn vriend nachtdiensten heeft. Verder voelt het ook nooit als een verplichting ofzo . Vorige keer kwam mijn eisprong precies op de enige dag dat we 3 dagen niet geklust hadden. Ik baalde zo erg! Ik kom er net trouwens achter dat melatonine als een anticonceptie kan werken! Ik wist dat het niet goed was als je zwanger bent, maar het kan blijkbaar je eisprong uitstellen. Had het al net ingenomen maar vandaag was zeker de laatste dag. Echt lastig want ik slaap heel slecht in, maarja alles voor de vruchtbaarheid Ik vraag me af of dat algemeen bekend is over melatonine.. Volgens mij gebruiken best veel mensen dat.
Ik ken t niet hoor maar wrm zou je je eisprong moeten uitstellen dan? Ja met nachtdiensten is t zo lastig. Mijn man werkt in een bar dus pas rond 5u thuis sochtends, zelfde probleem. Maar wordt dan toch altijd wakker van hem
Nee melatonine is voor het inslapen en heeft blijkbaar als bijwerking dat het je eisprong uit kan stellen. En ik wordt bijna nergens wakker van.. kan 's nachts/'s ochtens gewoon antwoord geven op zijn vragen en daar totaal niks meer van herinneren de volgende dag
Dat had ik precies t zelfde voor mn zoontje geboren werd nu een chronisch slaaptekort hoop dat dat ooit goed komt want ik ben echt een slaper hoor. Kan wel 10u op een nacht maken nu mag ik blij zijn met 3 a 4 uurtjes aan een stuk. Gaaaap maar ik wist dat niet...weer iets geleerd! Mss moet je t dan niet meer nemen? Dat je dan een kortere cyclus hebt? Of lukt dat niet?
Nee ik ga het sowieso niet meer nemen. Ik loop hier vanalles te slikken (4x teunisbloemolie en 1x zwanger worden pil van de etos) om juist een kortere cyclus te krijgen. Ik nam het ook niet elke dag hoor, en maar 0,2 mg, maar ik ga niets meer innemen wat mijn cyclus kan verlengen... Dan neem ik minder slaap wel op de koop toe.
Nee ik zou ook alles er aan doen om geen verlengde cyclus te krijgen. Dat kun je niet idd niet gebruiken. Ik hoor wel meer mensen van dat tarwekiemolie.. Maar aan de andere kant denk ik...vroeger kregen mensen ook heel veel kindjes en toen was er niks. Ik denk tegenwoordig met onze maatschappij dat we gwn veel te gestressed zijn en ongezond leven etc dat dat wel van invloed is op de vruchtbaarheid. Wat denk jij? Ik slik momenteel alleen maar multivitamine met foliumzuur. Ik ben bang dat als ik bijv aan ovutesten ga beginnen en temperaturen en al die dingen dat t zwanger worden me teveel gaat bezig houden en dat is ook niet echt bevorderlijk kan beter van me afschrijven hier dan. Vind het zo spannend aangezien het er weer deze dagen er van afhangt of t raak is of niet denk dat ik dit weekend mn ei krijg....
Ja, ik word helemaal niet goed van die testen! Volgen mijn ene cyclus heb ik morgen mijn Nod (andere cyclus vandaag) dus ik hou nog hoop ik weet dat het niet verstandig is om voor je NoD te testen.... ga ik nooit meer doen!!! Pffff Ik ben nog niet ongesteld, vanmorgen weer licht streepje... Mijn zus ziet een stijgende lijn.... Wat zien jullie?? En natuurlijk; de tests zijn nu wat ingedroogd. Allemaal, dus dat is dan ook wel weer prima. Ik heb duidelijkere streepjes als ik rond 17/18 uur test. Dus ben benieuwd wat ik vandaag ga zien. Hopelijk morgen een iets donkerder streep. .. Nikie: ik snap je angst, daarachter schuilt gewoon een heel groot verlangen! Het is wel goed om maar 1 x per 2 of 3 dagen te klussen hè, anders heb je geen goed sperma. En geen alcohol etc proberen te drinken, dat is ook zo slecht voor ei en zaadcellen! Keep you posted!!!! X
DonenZo: verdiep je eens in Maca. Dat blijkt ook goed te helpen met het in balans krijgen van je hormonen. Heb ik ook gebruikt. Misschien heb je er iets aan??