Wie ook volgende week testen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nikie86, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hanneke: de foto's zijn van een te slechte kwaliteit om echt een verloop te kunnen zien, maar zelfs daarop zie ik wel een paar hele duidelijke lijnen hoor! Ik zou je langste nod afwachten en dan misschien een clear blue digital doen?
    Van maca heb ik inderdaad gelezen maar ik kan er zo weinig informatie over vinden over het korter/regelmatiger maken van je cyclus. Maar ga misschien toch maar capsules halen bij de tuinen ofzo.. je weet maar nooit ;)

Nikie: de enige reden dat ik dingen inneem is omdat ik pcos heb en dat uit zich in lange onregelmatige cyclussen. Als ik een natuurlijkd cyclus had van 25-35 dagen zou ik ook geen extra dingen innemen hoor. Ik heb het ook al vanaf mijn 14e waarschijnlijk dus aan stress/heel ongezond eten ligt het lijkt mij niet. Soms heb je gewoon pech:)

2. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh begrijp me niet verkeerd he, ik bedoel in t algemeen ;) vind t echt heel vervelend voor jou dat je pcos hebt. Blijft dat ook zo? Ik weet niet precies wat t is namelijk. ..

3. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hanneke: ik zie ook allemaal lichte streepjes maar heel goed zie ik het niet. Zal ook door de foto komen hoor want in t echie zie je ze altijd veel beter, zeker de lichte streepjes ;) anders probeer even 2 dagen niet te testen en kijken wat er zaterdag uitkomt...hopen dat ze dan donkerder zijn :) oeeeeee zo spannend dit he!!!! mn lijf zou helemaal gieren hihih

En wat betreft t klussen...ja weet je...wij zijn niet zo van we moeten die dag wel en die dag niet. Ik kan echt niet gericht klussen op tijd en dag zeg maar haha...t voelt dan niet goed. bij ons zoontje hebben we elke dag (een week lang) geklust en die is er ook gekomen. En mijn man dronk toen geregeld alcohol. Tuurlijk weet ik dat t beter is van niet, t zelfde als roken. Ik doe beide niet maar mijn man wel. Ik zei van de week tegen hem: deze week doen we om de dag...maar we moesten zo lachen van uhhh ja dat wordt m niet :p:p wij willen echt super graag een 2e maar wil niet dat t ons sexleven ofzo gaat beinvloeden of ons huwelijk. Hou mn fingers crossed voor deze maand!!

4. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nee ik zou er ook niet minder om gaan klussen ofzo hoor haha. Komt hier ook voor dat we het een paar dagen achter elkaar doen, we gaan het ook echt niet plannen. Ik kan me echt niet voorstellen dat we 's middags afspreken om het 's avonds te gaan doen.

Ik ben vandaag zo goed als niet meer ongesteld op dag 4. Echt bizar. Het duurt bij mij altijd wel 6/7 dagen. Misschien een teken dat de capsules werken ;) ik heb trouwens net de maca gehaald, alle kleine beetjes helpen.

@nikie ik zat gewoon een beetje hardop te denken ;)
    pcos houdt in dat dat de eierstokken te veel mannelijk hormoon aanmaken. Hierdoor kunnen er een heleboel kleine (goedaardige) cystes in je eierstokken komen te zitten. En het hormoon dat je eiblaasjes stimuleert heb je dan maar heel weinig. Hierdoor kan de eisprong en menstruatie maanden uitblijven. Dat is het een beetje in het kort en hoe ik het uit mijn hoofd weet:p

5. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee en weet je ik denk ook niet dat dat je relatie ten goede doet. Op een gegeven moment zal mijn man daar echt geen zin meer in hebben en dat wil ik natuurlijk ook niet...en voor mezelf trouwens ook niet.

Wat ik eig eerst met mn reactie wilde zeggen is dat we tegenwoordig zoveel van zwangerschap af weten, wanneer sex, hoe werkt een ovulatie en innesteling, wat kunnen we nemen om de vruchtbaarheid te stimuleren en wat juist niet en weet ik veel allemaal niet. We zijn onderhand zelf gynaecoloog hihi :) Heel vroeger wisten ze dat ook allemaal niet en werden er ook veel kindjes geboren. Dus ik probeer de natuur maar zn gang te laten gaan en niet te veel te stressen en me druk maken. Al is dat wel heel moeilijk hmmm ;)

En jouw geval is het natuurlijk super fijn die wetenschap van nu en dat ze er ook iets aan kunnen doen of je vruchtbaarheid te bevorderen zeg maar. Het zo toch tof zijn als die capsules zn werk zouden doen :D deed jij nu aan ovutesten of niet?? Of hoe weet jij wanneer je nu moet klussen?

6. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de rest van de meiden hier??? Jullie zijn zo stil :D

7. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Haha je zou maar bij de overige 19% horen dan:)

Nee gebruik geen ovulatietesten, vorige cyclus heb ik er 50 doorgeen gejaagd zonder iets te vinden... toen m"n eisprong eindelijk kwam waren ze op, maar ik had er ook helemaal geen zin meer in. Elke dag vanaf een bepaald tijdstip niet meer drinken en dan een paar uur je plas ophouden... ugh. En dat dan 2 keer per dag.

Wij weten dus pas achteraf of we het goed getimed hebben door middel van temperaturen. Extra spannend dus.
    Heel misschien dat ik rond dag 20-25 ofzo n klein pak ovutesten haal bij de action als ik nog geen eisprong heb gehad. Als ik er zin in heb ;)

9. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee das ook niks voor mij dan die ovutesten :) kan me plas echt niet ophouden haha. Dat wordt voor jullie lekker veel klussen :D is geen andere optie, maar das niet zo erg lijkt me

10. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niks te melden... lekker saai haha
    Den wel dat m'n eisprong nu geweest is. Slijm is weg, dus hopelijk over 2 weken een ongi of een mooie test. Maar dan heb ik wel een mega lange cyclus. Zit nu al op dag 41. Of ik moet het mis hebben. Ik snap er niks meer van eigenlijk. Er zit niks anders op dan wachten.
    Ik werd ook gek van ovulatietesten. Dan ben ik er teveel mee bezig. Ik laat nu ook de natuur z'n werk doen. Let wel een beetje op wanneer ik denken dat m'n eisprong is, maar meer ook niet. Het moet geen verplichting worden.

11. JoyfullHanneke

JoyfullHanneke Actief lid

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    #211 JoyfullHanneke, 26 jun 2015
    Laatst bewerkt: 26 jun 2015
    Hey meiden,

Gisteren weer getest, toen geen 2de lijntje meer te zien... slik!
    Ik ben er helemaal klaar mee. Hahaha (lach wel maar gisteren echt even down ervan!)
    Vanaf vandaag weer vol goede moed naar de volgende ronde. Nog niet ongesteld, dus dat nog even afwachten. Ik ga in ieder geval niet meer testen! Kruidvat heeft een goede omzet gehad deze maand Hahaha! !!

Ik heb de donor al gevraagd of hij hij in juli weer kan, dus ik ga gewoon voor poging 4!

@nikie86 lekker genieten van je seks dan! Hahaha gelijk heb je!

Ik hoop dat de Maca wat bij je doet DonenZo... het helpt in ieder geval om je hormonale huishouding in balans te brengen. Dus ik neem aan dus ook die hormonen die met fertiliteit te maken hebben. ;)

Allemaal weer heel veel succes deze ronde!!!

12. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @moro wat irritant zeg, zo'n lange cyclus ineens. Ik hoop voor je dat je je eisprong goed aangevoeld hebt. En natuurlijk dat deze lange cyclus een goede afloop heeft ;)

@Hanneke wat vreemd! Ik heb er natuurlijk geen verstand van maar ik wist niet dat een testje ook kon aflopen zonder ongesteld te worden? Ik dacht dat dat juist tijdens gebeurde?
    Nouja ik hoop dat je maar snel ongesteld wordt dan.. we zijn wel een spannend clubje hier, alleen niet echt op de goede manier:)

13. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    @ Donenzo; ja, dat kan als de hcg aanmaak niet meer wordt, maar juist weer minder. Het kan betekenen dat er wel een innesteling heeft plaats gevonden (dus zwanger, dus hcg) maar dat het niet blijf zitten en dus stopt alles weer.... heb ik een vroege miskraam. Zo heet dat.
    Maar nog geen bloed dus wie weet toch nog een verrassingsei....

Ik wacht rustig af.

Ben trots op mezelf dat ik gisteravond en vanmorgen niet getest heb. Dat is weer even de regie terugpakken zeg maar... leek wel een dwaas.... hahaha haha

Lieve groetjes!

14. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ja maar een vroege miskraam kan toch niet zonder bloedverlies? Als het niet is blijven zitten moet het er uitkomen neem ik aan...

15. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Ja, dat is waar. Misschien heeft het tijd nodig om los te komen?
    Ik weet het ook niet. Vandaag nog niets. Stiekem hou ik een sprankje hoop dat het allemaal nog een verrassende wending krijgt.... :)

16. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hanneke wat onzeker zo! Leef zo met je mee he...kon niet eerder reageren want ons internet valt vaak opeens weg. Jaa lang leve wonen in Turkie :p not!

Hoop zo dat je ei blijft 'hangen' he....maar als ik eerlijk ben en je zegt mn hcg wordt minder omdat ik geen streep meer zie ben ik er een beetje bang voor. Wel heel goed van je dat je even niet meer getest hebt...petje af hoor meid! Wanneer waag je er eentje? Of ben je er bang voor wat ik ook begrijp...?? De uitkomst bedoel ik. Knufffff knufff

17. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moro spannend zeg...!!! Vind t zowiezo spannend hier..het is net wat donenzone zegt. Echt een apart clubje...maar we willen deze rondes wel positesten zien hoor. Kom op meiden :D ik duim voor iedereen hier incl mezelf :) ik heb vanaf vanochtend vruchtbaarslijm dus mn ei kan niet ver weg meer zijn. Wanneer precies weet ik niet...maar vandaag maar es aan de slag ;)

18. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel vreemd hanneke... hopelijk toch snel duidelijkheid. Wel knap dat je even niet meer test. Denkt dat je jezelf anders alleen maar gek maakt.
    Nikie, veel plezier haha

Idd vreemd clubje hier ;) maar wie weet volgende ronde positieve testen!

19. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hanneke hoe gaat t?? En met de rest?

20. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier heb ik last van buikkrampen en enórm emotioneel sinds gisteravond. En dat gaat níet samen met een chagrijnige vriend kan ik je vertellen:). Het is nu wel weer over gelukkig.
    Het lijkt wel of ik met terugwerkende kracht nog even wat menstruatiesymptomen krijg.

Ik ben ook wel nieuwschierig naar Hanneke...

Deel Deze Pagina