Wie ook volgende week testen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nikie86, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga misschien volgende ronde ook weer de ovulatietesten van de action halen. Alleen dan even kijken wanneer ik moet testen. Het ziet er nu naar uit dat deze ronde op een dag of 52 gaat eindigen, als ik geluk heb.
    Die action testen kosten geloof ik 2,50 per 5 ofzo. Stuk goedkoper dus dan in Turkije.

Geniet van 't weer dames!

2. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woww das vet goedkoop! Had ik maar een action hier...
    wanneer denk je je ei te hebben moro??

3. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik word 25.
    Bij de action zijn ze inderdaad 2,49 voor 5 stuks. Maar ik heb er niet zulke goede dingen over gehoord, dus we zullen zien. Iedereen zweert bij die van Zwanger & Kids, als je daar in bulk koopt dan ben je net zo voordelig uit als die van de action.

Pff ik dacht ik ga eens wat opzoeken over dat cervixslijm, om daar je vruchtbaarheid aan af te kunnen zien. Jézus wat een foto's:)
    Kijken jullie daar ook naar? En zie je dat dan echt? Ik heb me daar echt nooit mee bezig gehouden...

4. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik zal eens laten zien wat ik allemaal aan capsules slik op een dag. Als ik er naar kijk heb ik echt zoiets van waar ben ik in godsnaam mee bezig :) En ze zijn allemaal ook nog eens zo groot dat ze amper in het bakje passen.

Ik neem de eerste 2 vakjes bij het ontbijt, en de andere 2 bij het avondeten.

Bijgevoegde bestanden:

5. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nikie, ik denk ongeveer een week geleden
    @donenzo, ik ga niet echt voelen hoor voor dat slijm haha ik merk 't gewoon als ik naar de wc ga. Maar weet pas over een week of 't echt klopt. Weet nog wel dat ik bij m'n vorige zwangerschap een lange cyclus had en opeens veel slijm en paar weken later bleek ik zwanger te zijn.
    Wow... waar zijn al die pillen voor dan?

6. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @moro ik neem
    2 x per dag 2 teunisbloemolie capsules
    2 x per dag 1 etos zwanger worden capsule
    1 x per dag 1 maca capsule.

De teunisbloemolie en maca om dus hopelijk mijn cyclus te verkorten, en de etos capsules gewoon voor foliumzuur en vitamines etc., maar die schijnt ook bij mensen met een lange/onregelmatige cyclus geholpen te hebben.

Over zo'n 5/6 weken (of hopelijk eerder al) weten we of het gewerkt heeft :D

Pfff hebben jullie ook zo'n enorme testdrang altijd? Nu ik ze eenmaal in huis heb wil ik toch vanaf dag 12 ofzo die ovutesten gaan gebruiken. Vrijdag is dat. Het zijn alleen wel midstream testen, maar ik ga ze gewoon als dipsticks gebruiken...

7. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat wel met zwangerschapstesten donenzone...zeker als ik ze in huis heb test ik altijd te vroeg :p ik denk dat ik deze maand ook niet tot mn NOD kan wachten hihi... en met dat slijm. Ik merk het ook rond t midden van de maand voel ik het ineens natter worden en soms voel ik het ook lopen. Ik kan er nooit echt lange draden van trekken hoor maar ik zie wel degelijk dat het ander slijm is. Heel doorzichtig, nat en rekbaar. Normaal heb ik wat dikker en korreliger of bijna niks.

Dat zijn idd heel wat capsules :$ maar als het helpt waarom niet toch. Kan alleen maar goed zijn wat er in zit..ik heb er 1 per dag, multivitamine voor zwangerschap. In NL had ik die altijd van Gravitamon. Nu van de apotheek hier...zit t zelfde in.;)

8. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd of 't echt werkt om je cyclus te verkorten. Ik heb expres geen testen in huis, kan ik niet testen ook haha en ik gebruikte die testen ook gewoon als dipstick. Ik kan nooit over zo'n ding plassen.

9. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Mijn hemel! Ik heb geen idee of jullie hier geïnteresseerd in zijn maar ik wil het toch even delen :D Ik heb zelden een forumthread zo stomverbaasd en met open mond gelezen.

difference between sticky and creamy cm? - The Bump

En ik vond er aan voelen al ver gaan :D

10. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha omg!!! :$

11. JoyfullHanneke

JoyfullHanneke Actief lid

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Ieuw!!!!!!!!! Haha haha hahaha nee, dat gaat me te ver! Ha hahaha

12. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Ik liep net met de hond, was weer aan het dromen over de naam voor mijn kindje to come... en werd ik gewoon Door een vogel bescheten. Niet op mijn hoofd maar op mijn zij.... dat moet gewoon geluk brengen!!!!!!

Haha haha

13. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hahaha wilde je d'r toevallig Merel gaan noemen :D

14. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die van cb gehad in NL toen met mn eerste zwangerschap en die hield ik ook gwn in een potje hoor :D want ik plas altijd scheef mhuahahha :p

15. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieeeekkkkk :$:$ hihihi dat kan niet anders dan geluk brengen hoor :) go Hanneke!!

16. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @donenzone: gatverdamme!!! Sommige sporen echt niet hoor :$:$ wie gaat dat nu proeven...ik vind het al niks om m'n slijm te bestuderen hahah en veeg het t liefst meteen af. Laat staan proeven

17. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik ben weer super zenuwachtig aan t aftellen. Probeer er niet aan te denken maar voor mij kan die 2 weken niet snel genoeg voorbij gaan. Jammer dat we zoiets niet eerder kunnen weten he ;) stel dat t dan niet raak is dat je lichaam dan gwn naar een volgende ronde gaat..was t maar zo makkelijk :) zucht. Maar goed probeer me in te houden met testen tot mn NOD (13juli) maar mn hormonen gieren door mn lijf

18. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    #258 JoyfullHanneke, 1 jul 2015
    Laatst bewerkt: 1 jul 2015
    Nikie86: super spannend weer!!!! Ik ga hier heel hard met je meehopen en duimen!!!!! Ik zeg steeds: "Ik zou willen dat ik gewoon een groene stip op mijn voorhoofd krijg wanneer je zwanger bent, meteen na de innesteling" hahahahahahahahaha

Ik denkt de eerste week "er is nog geen innesteling dus ben niet zwanger." Dit helpt me door de eerste week te komen.... maar dan doe 2de week....... is het ingenesteld????? Whaaaaa..... ik wil het weten!!!!!
    Ik merk dat elke ervaring me wijzer maakt... Want te vroeg testen is echt wel killing.... zeker als het weer afgestoten wordt. Dus ik heb mijn nieuwe voornemens en hoop dat ik het ook daadwerkelijk kan volhouden!!!!

DonenZo: mooie pillendoos!!! Ik heb deze staan:
    Ik hoop dat de Maca je helpt!

Moro: Ik gebruik de ovulatie testen van de action en het werkt bij mij wel heel goed. En het helpt mij heel goed om 2 x per dag te testen omdat ik die piek zo vroeg mogelijk wil weten. Hahaha iets met controle??? Hahaha ha
    En het is echt belangrijk dat je de 2de streep goed donker krijgt. Ik heb de eerste maand (niet eerste poging) echt getest om te oefenen en dacht dat een beetje donkere streep ook goed was. Maar een dag of 2 later teste ik echt donker en wist ik dat dit de piek was.

Succes en ik hoop dat je je piek vindt!!!
    Lieve groetjes!!

Bijgevoegde bestanden:

19. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Gisteren is een goede vriendin van me bevallen van haar dochtertje... en nu heeft het kindje een naam die in mijn top 3 stond......
    Ik ben super blij voor haar, moest alleen wel even slikken... ben ik nu heel erg? :(
    Wat zouden jullie doen???

20. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha die vogelpoep
    Hanneke, ik zou me er niks van aantrekken. Gewoon tegen de tijd een naam kiezen die je leuk vind.
    Nikie, erg hè die wacht weken... ik heb inmiddels al 4 wachtweken geloof ik. Maar deze week is echt spannend. Maar ik geloof dat ik wel ongi ga worden... mijn humeur is niet al te best hahaha

Deel Deze Pagina