Donenzone dat zou geweldig zijn!! Ik hoop het zo erg voor je dan betekent t klustijd hihi Dat eggiewhite is een goed symptoom!! yeahhh
Moro ik snap dat je op een of andere manier 'blij' bent dat je nu een ronde verder bent ik heb dan alleen maar vroege miskramen gehad maar toch blijven bepaalde data bij je. Wanneer is het klustijd voor jullie of wanneer verwacht jij je ei??
Ja ik begon de dag ook enthousiast maar dat is nu wel veranderd in frustratie haha... 3 Ovutesten gedaan en geen positieve. Nieteens een bijna positieve. Aarghhh. Waarom ben ik zo ongeduldig. Ik heb ook ineens heel erg het gevoel dat dit weer een hele lange cyclus gaat worden. Even al die negatieviteit aan de kant zetten want er moet voor de zekerheid wel geknuffeld worden deze dagen Hou jij het nog een beetje goed vol, de testdrang Heb je ze eigenlijk al in de kast liggen?
Wat jammer!! Hier ook gefrustreerd. ..mag t eig niet eens zijn. Had getest vanochtend. Ben pas 8dpo dus ook veels te vroeg. Tuurlijk omowit. Ik heb er nog 2 liggen dus wacht nu braaf tot t weekend. Ben bang dat t weer niks gaat worden deze maand probeer wel hoop te houden.
Oh zo bedoelde ik 't niet hoor... sorry hihi wil ook niet zielig doen ofzo. Maar nikie, haha te ongeduldig! Nog ff wachten dus Donenzone, balen dat je je ei niet gevonden hebt. Wie weet komt ie toch heel snel Ik heb geen idee wanneer m'n ei komt. Ik zie t wel. We gaan Gewoon ons best doen, dan moet t goedkomen.
Moro knap hoor dat je zoveel geduld hebt met alles. Ik ben echt zo ongeduldig als t maar kan en dat ik echt soms lastig zeker met zwanger worden
Haha nikie 8dpo een positieve zou ook wel echt te mooi zijn om waar te zijn . Maar op vrijdag ben je dan 11dpo dus dat zou wel kunnen.. of bedoel je met het weekend zaterdag pas haha. Nou vandaag weer geen positieve ovutest... als ik er morgen nog geen heb dan ga ik echt niet meer 2 x per dag een paar uur mijn plas ophouden hoor. Ik drink bijna niks en om de 2 uur moet ik dan al zoooo nodig. Krijg straks nog een blaasontsteking haha. Ik weet nu iig wel al zeker dat ik mijn eisprong niet gehad heb op 10dpo want mn temp is nu al 2 dagen "laag". Ik moet er maar even niet zo veel van verwachten en al blij zijn als ik op dag 20-30 mn eisprong krijg. Ik zit al op dag 16 dus het gaat al best snel.
Oh nee daar moet je mee uitkijken dan. Dat moet je niet willen zon blaasontsteking ik zou zeggen doe t even een paar dagen niet maar dalik mis je je ei offff maak t gwn gezellig deze dagen dan mis je t ook niet. Ja slaat ook nergens op dat ik al test hoor, 8dpo haha. Verklaar mezelf ook voor gek. En dan hopen dat ik iets zou zien ik probeer zaterdag aan te houden....nog 4 dgn te gaan
Ik heb een beetje geleerd wat meer geduld te hebben. Al is dat vaak lastig. Ik zit ook dagen te tellen hoor, maar ik probeer me met andere dingen bezig te houden. En ik ben nog ongi, dat scheelt hahaha dan valt er niks te zenuwen hé Hoop dat ik deze keer weer op 30 dagen zit. Heb nu veel minder stress, dus laten we 't hopen. Donenzone, ik zie dat jou 1e cyclus ook netjes was. Gek hé dat 't daarna zo van slag kan zijn.
Klopt als ik ongi wordt is de stress meteen voorbij voor 1,5 week en daarna begint t weer tot aan mn NOD. Ik pieker en stress vooral als ik thuis zit. Buiten heb ik dat eig niet omdat ik dan (net wat jij zegt) bezig ben. Nu zorgt mijn zoontje gelukkig ook voor veel leuke afleiding hoor Maar een cyclus van 30 zou toch helemaal mooi zijn!
Nou ik heb nog 5 testen over dus ik hoop dat m'n ei morgen of overmorgen komt, maar ik haal geen testen meer in huis.. er is echt geen touw aan vast te knopen zie foto. Ik vind deze testen wel echt vlekkerig.. Als ik nog een keer zou gaan testen dan zou ik sowieso weer die van zwanger&kids nemen. @moro nou die eerste 30 dagen is niet echt een cyclus, zo lang duurde het totdat ik voor het eerst een bloeding kreeg nadat de implanon eruit ging. Dus dat zegt helaas volgens mij niks.
Oh sorry... dat had ik niet begrepen. Welke testen gebruik je nu? En ik begrijp je hoor, ik had vorige x wat testen, maar ik word er alleen maar onzeker van. En toen ik geen testen meer had wist ik ook precies wanneer m'n eisprong geweest was. Hahaha nikie, ik snap t helemaal. Die eerste 1,5 week is er ook niks spannends aan, pas daarna hé! Ik zit nu dus gewoon in de saaie weken haha
Haha geeft niks joh. Dit zijn die van de action maar ik heb ze ff open gebroken want die enorme casettes bewaren vond ik ook niks
Ik zou wel nog even doorgaan met testen. Volgens mij moeten ze nog net iets donkerder worden, minimaal gelijk aan de controlestreep!
Ja maar ik zie het dus niet zitten dit nog 30 dagen te doen Aangezien mijn vorige eisprong op dag 46 was.
Hallo Hallo! Daar ben ik weer!! Even reageren op de vragen: De donor heb ik gevonden via Internet. En ik heb enorm geluk met hem! Super aardige jonge man die ook in de toekomst ruimte wil maken om mijn kindje te ontmoeten als daar behoefte is vanuit het kind. Op gepaste afstand nabij zeg maar! Hij komt naar mij toe en doneert dan. Ook dat is zo lief! Hij wil heel graag dat ik me zo ontspannen mogelijk voel zodat het meer kans van slagen heeft! Hoe dankbaar mag ik zijn dat hij dit elke maand weer doet! En hij is ook nog eens een hele leuke vent om te zien en genetisch ook erg goed. (En het is niet een type waar ik verliefd op zou worden, dus alles lekker ongecompliceerd!) Ik kijk uit naar morgen! Heel spannend ook weer hoor. En dan beginnen de dagen van wachten weer.... eens kijken hoe ik er dit keer mee omga. De maca slik ik tot en met de eisprong. Dan stop ik er inderdaad mee omdat ik geen risico wil nemen. Ook al is het homeopatisch... ik kon er ook niets duidelijk over vinden op het net. Mijn NOD is volgens mij rond de 27 of 28 (als mijn cyclus weer 30 dagen is) spannend!! Lieve meiden, ik ben blij met jullie en dit forum!!! Ondanks dat het via dit medium is voel ik me verbonden met jullie en leef mee! Het zou toch fantastisch zijn als.......... Als we nou zwanger raken, is een WhatsApp groepje dan leuk of stel ik nu iets geks voor?? Groetjes!!
Nee is juist heel leuk idee Hanneke!! Deze pagina is ook niet altijd even handig met reageren, omdat de pagina telkens ververst moet worden. Met mijn zoontje hebt ik ook via dit forum toen leuke contacten opgebouwd. Ook nog steeds spreek ik sommige via whatsapp en we hadden een geheime fb groep. Toen de kleintjes net geboren waren konden we elkaars fotos enzo zien, erg leuk! Je hebt echt enorm geluk met zo'n fijne donor dan dat t ook allemaal zo kan he. Als we internet niet hadden.... ik hoop op een goed maand voor jou ook!! Hier nog steeds stress en stress haha...ik had al getest (dom natuurlijk) en deze was natuurlijk negatief. Ook niet zo gek op 8dpo ik heb met mezelf afgesproken zaterdag of zondag pas weer een testje te wagen