Samsie: Dank u Maar mss dat je ei na die donkere strepen gwn springt. Ik weet niet veel van ovutesten hoor maar als ik zo vele verhalen lees dan is die streep niet altijd helemaal gelijk aan de controlestreep en blijken vrouwen wel een eisprong te hebben. Hoe was je vakantie??? Donenzone: oh nee balen die testen zeg. ik snap dat je wilt weten wanneer je piek enzo is maar zoals je zegt ben je er de hele dag mee bezig. Mss moet je het eens laten rusten en dan kijken wat er gebeurt. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.....Zoals je al zegt, als je om de 1 a 2 dagen klust is genoeg hoor. Hopelijk raak je dan minder gefrustreerd en heb je minder stress. Je ziet dat het bij sommige dan zo raak is. Ik raak zelf ook erg in de stress als ik zoveel test. Dat moet ik ook gwn niet doen. Dus ik test pas zondag. Stel dat ik het nu had gedaan en t streepje was t zelfde zou ik al helemaal paniekeren, wat mss niet nodig is. Natuurlijk maak je zelf de keuze maar heb t alleen goed met je voor en wil ook dat je snel zwanger bent...en als je lichaam wat rustiger is wie weet wat er dan gebeurt toch Hanneke: Dank je wel!! Ik hoop ook op een plakkert...vind t allemaal doodeng en spannend. Durf nog niet zo heel blij te zijn hoor..eerst maar eens mn NOD as dinsdag afwachten en de oplopende testen En voor jou nu deze week ook spannend he hihi...welke dag is je NOD??
Dit zijn mijn streepjes tot nu toe... ook nog steeds niets. Maar ik verwacht mijn eisprong dus rond de 12de
Nikie, ga je het echt volhouden? Super knap en ook heel verstandig!! Ik hoop ook echt dat het me lukt om niet voor 27 juli te gaan testen!!! Scheelt een hoop gedoe zeg maar! Ik heb wel ervaren vorige maand Hoe gevoelig mijn borstel waren toen ik die week positief teste... Dus ik ga mijn borden nu maar als meetinstrument inzetten. En dan kijken of het klopt! Hahaha Hoi Samsi, wat is jouw status ? Spannend he meiden!!! Whoop whoop!
Hahaha status nadat ik klaar was met lachen om je laatste post? Ik weer op het wachtbankje en komende vrijdag NOD. Minder kwaaltjes dan vorige maand en ergens overtuigd dat het niet raak is maar wel stiekeme hoop all over the place is denk ik de correcte status
Borstel whahaaa dan denk ik idd aan iets anders! Lach me rot hier hihiii maaruh kloppen die data want er staat op 2 testen juni ipv juli...of heb ik t nu mis? Ja ik moet t van mezelf. Heb nu ook geen testen in huis. Koop er morgen vlak voot sluitingstijd nog een dan moet t me lukken
Spannende tijden alom weer hier in het topic! Hopelijk mag ik binnenkort ook aanschuiven op het wachtbankje. @nikie wat heerlijk! Een enorm voordeel van in een warm land wonen! En wat een schattig zoontje heb je! Volgens mij ook wat lichter haar, of zie ik dat niet goed?
Haha haha Nikie wat ben je scherp!!! Inderdaad, met mijn suffe hoofd zet ik juni ipv juli! Waar is dan die autocorrect he! Hahaha haha Allemaal juli dus! Spannende status dus Samsie! Ik begrijp dus dat je over een week je nod hebt. Misschien is het nog niet ingenesteld, en maak je nog geen hcg aan... en niets voelen hoeft niets te zeggen! En Nikie, wat een heerlijke omgeving. Jaloers hier! !! Hahaha Fijn dat we zo kunnen lachen in deze spannende momenten! En slim dat je morgen pas laar een test gaat kopen! Ijskoude beheersing van je!!! Ik heb nog een stuk of 10 testen liggen... hahaha (sla ik door? ) hahaha haha Eerst maar even mijn ei krijgen en dan nog een week wachten en dan hoop ik jouw beheersing te hebben Nikie!!! Lieve groetjes
Jaa zeer scherp t viel me meteen op. Ik dacht meld t maar eventjes 10 testen is wel veel maar snap je volkomen. Ik heb er net 4 nog gekocht maar wacht netjes tot zondagochtend En heb er al 3 verbruikt dus kom ook wel in de buurt van 10 hoor hihi. Ik woon in Marmaris (Turkije) en de testen zijn hier goedkoper dan in NL. Het zijn dezelfde als van kv alleen hier heb je er eentje voor 5 lira (1,80 euro). Dus voor 4 testen was ik 7 euro kwijt, valt mee, scheelt toch weer 3 euro met NL En wat betreft die beheersing...nou...ik bijt nu echt op mn tanden van ik moet t niet doen!! Ik heb eig al veels te vroeg getest op 9dpo. Wilde eerst vandaag doen ik dacht nee...en nu denk ik weer zal ik morgenvroeg..zucht. Het is zo moeilijk he En jij je ei dit weekend!! Whoop whoop..spannenddd
Nikie ik stel een meeting bij jou voor! heerlijk lijkt het me daar! Hoe is het om daar te wonen? Behalve goedkope zwangerschapstesten dan?
Kom maar hoor! Gezellig Het heeft voor- en nadelen om hier te wonen. Mis mijn familie enorm, vriendinnen die ik daar nog heb en de winkels. Marmaris is een toeristisch oord en geen grote stad dus ik mis veel winkels. Mss dat we dan ooit naar een grote stad verhuizen ook ivm scholing voor kinderen. Je hebt hier vrij weinig omdat het hier zo op toeristen is gericht. Maar de omgeving is prachtig en we wonen echt 2 min lopen van t strand af. Het weer is wel ontzettend heet vanaf juni tm sept..en geloof me daar wen je niet aan puf pufff. vorig jaar ben ik in augustus bevallen van mn zoontje en dat was echt te heet met zon kleintje. Dus drm vind ik maart nu wel een mooie maand. Maar ben van plan om in NL te bevallen...het was hier ook wel goed hoor maar in NL krijg je veel meer persoonlijke aandacht van de verloskundige en kraamzorg. Dat heb je hier niet. Mijn moeder was er gelukkig maar anders sta je er alleen voor... Donenzone..ja ik heb getest maar helaas niet donkerder dan 2 dagen geleden ik weet, het wil nog niks zeggen want dinsdag is pas mijn nod maar had m wel iets donkerder verwacht. hij is gelijk aan die van eergister. jammer. probeer niet te stressen maar toch doe je dat wel. nu ga ik maandag weer testen en als hij dan niet donkerder is tjah verwacht ik niet veel goeds. Soms zeggen ze ook zolang je niet ongi wordt is het goed. Maar daar vertrouw ik ook niet op want mijn miskramen begonnen zonder bloed bij mij, ben ook 1x gecurreteerd omdat het zelf niet kwam. Afwachten weer maar maak me toch al een beetje zorgen
Hmmm vervelend ja dat onzekere! Het kan altijd nog aan de concentratie van je urine hebben gelegen he... Ik ga iig voor je duimen! Marmaris ben ik trouwens ook eens geweest toen ik 11 was haha. Echt in zo'n all-in resort. Weet de naam niet meer.
Ik blijf positief Nikie! Ik teste in de middag donkerder dan in de ochtend. Omdat ik smorgens zoveel urine had. Na 14.00 ging ik niet meer drinken en plaste ik even goed uit. Dan om 17.00 weer een test... was beter! Maar ja uiteindelijk ook geen plakker... maar nu heus wel!!! Lieve groet
Ja idd ik moet sochtends ook altijd veel plassen en smiddag en savonds wat minder. Ligt er ook aan hoeveel ik drink natuurlijk. Met die hitte hier drink ik nu veel meer dan normaal. Mss moet ik dan maar een paar uur wat minder drinken..wat mijn urine is al dagen licht van kleur en normaal is het sochtends toch altijd een stuk donkerder. Maar ja is geen garantie, ik weet t. Ik hoop alleen het beste.
Ik duim voor ons allemaal!!!! Volgend mij heb ik vandaag mijn eisprong. De testen zijn op en ik heb geen zin om naar de action te gaan... De donor is vanmorgen weer langs geweest, dus het maakt nu toch niet meer uit. Daarnaast heb ik wat last van mijn onderrug, dus vandaag of morgen... ik ga daar maar van uit. En mijn laatste test vanmorgen had een wat donkerder streep, dus ik zit wel richting mijn piek.. het is gewoon wachten om magie daar binnen en dan hopen op een plakkertje.... Lieve groetjes!
En Nikie, als jij nou vanmiddag gewoon inderdaad niet meer drinkt en later nog een testje doet..... . Heb je een goed excuus toch? Doe je het voor mij! om mijn theorie te testen... whahahahaha