Oooooh spannende dagen dus!! hihi...ik duim voor je mee hoor! Ja 3 aug heb ik de intake met ook een echo al. Ik kon ook al een week eerder (met 6 weken) maar dan is het hartje niet altijd te zien. Dus vandaar dat ik pas met 7 weken wilde.
Godsamme grrr net op iedereen gereageerd verstuur ik het valt internet weg. Echt ik krijg er wat van....ben t onderhand wel gewend hier maar t blijft bloed irritant :x:x elektra, warm water...tjah dat hebben we wel eens niet. Lang leve Turkije dus! Maar goed...even opnieuw dan. Samsie wat balen zeg!! Maar zoals je zegt 3x is scheepsrecht dus kom op! Donenzone ik ben blij voor je dat je temp weer stabiel is. Nu nog wat ei..mss een keer extra rammelen dat ie dan komt hihi.. gebruik je de ovutesten nog of ga je nu op je lichaam af? Hanneke: hahaha ik lach me rot met je autocorrectie ik hoop dat jouw symptomen echt wat betekenen en dat je eindelijk die posi test in handen gaat krijgen. Ik overleefde die week naar mn innesteling ook nog wel maar daarna....naar je nod. Die week is echt verschrikkelijk
Hahaha Hanneke een zweeftreef! Weer een nieuw woordje geleerd! Klinkt hoopvol meis! Ik duim voor je! Nikie wat fijn dat je al vroeg een echo krijgt! en wat flink dat je zelf een week later hebt gepland....ik zou te ongeduldig zijn geweest! Haha....het ging hier nog een stapje verder...ik zal al en had de test al gebruikt voor ik mijn ogen gebruikte om erachter te komen dat ik al ongesteld was! Lekkere start van de dag! Fijn dat je tempratuur weer stabiel is meis!
Haha haha Samsie, ik bedoelde Zweefteef! Hahaha ik weet niet wat er met mijn taalknobbel is gebeurd, en die autocorrect heb ik gewoon elke x te laat door. Maar dat herken je dus, iets te laat doorhebben!!! Haha haha slaapdronken op de pot gaan zitten? Ik heb weer even het web zitten speuren, op zoek naar die klote bevestiging.... hahaha alsof ik dat vind op 3dpo haha haha dus weer even de rem erop! Maar goed, even mijn symptomen op een rij: *moe *hoofdpijn *iets zware borsten/gevoelig als ik er op duw aan de bovenkant *roze tepelknoppen die meteen stijf zijn *lage rugpijn *lichte steekjes in mijn buik/ploppende belletjes voelen in mijn buik *af en toe golven van energiezizzles door mijn lijf. Wat een beetje een dizzy gevoel geeft. Zo, dat was mijn laatste stuiptrekking van vandaag qua zwangerschapsgedachten.... (zeg ik nu!) Hoe voel jij je Nikie? Vind het zo leuk voor je!!!!!
Samsie ik zou t liefst vandaag nog gaan! Ik had eerst de afspraak ook een week eerder staan maar voordat we t ziekenhuis uitliepen zei ik tegen mijn man, ik ga hem een week verzetten. 6 weken is echt zon wel of niet week. Soms zien ze wel al iets en soms niet. T hartje begint dan ook te kloppen..maar ja stel nou net op die dag nog niet. Dan zou ik me helemaal zorgen maken Dus voor safety hihi maar op 7 weken gehouden Wat balen he van je ongi, sta je daar met je test. Ik had dat afgelopen maand. maar op naar een nieuwe ronde! Hanneke ja ik ben ook zo blij!!! Maar ik voel weinig. Alleen wat meer afscheiding en soms krampjes. Ik maak me daarom geen zorgen omdat ik dat de vorige keer ook zo had. Dat geeft me dan wel een fijn gevoel dat ik kan vergelijken. Anders zou ik nu al stressen dat ik me bijv niet misselijk voel Nee niet gaan zoeken op google enzo..maakt je helemaal gek hahah eerlijk waar!! En je zit idd pas op 3dpo dus nog te vroeg voor een innesteling...zou op zn vroegst pas kunnen over 2 dagen. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk he. Wie weet ben jij daar wel een van je zou over een weekje al een testje kunnen wagen he op 10 dpo..you never know
Haha Samsie, ja ik had de test ook maar gewoon gedaan aangezien hij al uitgepakt was . De minst spannende test die ik ooit gedaan heb. Nou het is vooral heel erg wennen, normaal gesproken moet ik echt minstens een half uur snoozen voordat ik wakker word, en nu gaat de wekker 1 keer af en denk ik meteen: thermometer! Ik vind het juist heel handig, een simpele handeling die 10 seconde duurt 's ochtends en je hebt heel veel informatie over je cyclus. Het enige nadeel is dus dat je achteraf pas ziet wanneer je je ei hebt gehad, maar voor lange cyclussen is dit echt ideaal Nou op mijn lichaam ga ik echt niet meer af! Haha Ik voel en zie vanalles maar er gebeurt niets Maar volgens mij had ik de vorige keer ook geen symptomen voor mijn ei, ik kreeg daarna juist krampjes. Ik had toch weer wat nieuwe ovulatietesten gehaald maar ik doe er gewoon 1 per dag en ik hou me ook niet meer zo streng aan dat 3 of 4 uur niet plassen, ik heb zo'n hekel aan dat gevoel dat je je plas moet inhouden. En als ik dorst heb, drink ik gewoon. Spannend die eerste echo! En inderdaad niet stressen dat je niet misselijk bent, maar hopen dat je dat niet later alsnog wordt . Enige voordeel van dat mijn eisprong nog niet is geweest is dat ik zondagavond als ik mijn verjaardag vier gewoon lekker mee kan drinken Lekker ontspannen en nergens aan denken. Zul je zien dat ik net die dag of de dag ervoor een positieve ovulatietest krijg
Dat is wel een goede inzet meid heey alvast gefeliciteerd voor zondag hiep hiep hoera!!! anders vergeet ik t mss als ik t nu niet doe En wat betreft t drinken...ik drink zelf eig bijna nooit. Maar totdat ik een eisprong zou hebben zou ik gwn lekker drinken. Kan toch nog geen kwaad alvast een hele fijne zondag toegewenst!!
DonenZo: zal je zien, Ga je lallend jullie bed in, krijg je van je man nog een "kadootje uit eigen zak" (sorry voor de platheid maar kan het niet laten) en heb je je ei!!! BAM! Dat zou dan toch wel de best birthday ever zijn!!!! (Vele vrouwen zijn zwanger geraakt van een one night stand uit de kroeg ) ha hahaha Nou ik wens je ook alvast een heel ontspannen en fijne verjaardag! Dat je een geweldig nieuw levensjaar tegemoet mag gaan! Vol Liefde, Geluk en Vrolijkheid! En natuurlijk poepluiers, baby prutteltjes en meer!! Lieve groetjes
Donenzo: ik snap het! Dan is het temperaturen voor mij niet een meerwaarde. Ik heb altijd mijn ei rond dag 16, en die ovulatie testen bevestigen eigenlijk wat ik al weet. Al waren ze 2 x een dag vroeger en kon ik dankzij die test hier perfect op afstemmen met de donor. Samsie: je voelt je dus nog niet anders? Inderdaad fijn dat je kan vergelijken. Wat ik al eerder schreef, ik sta er rustiger in dit keer. Dus voel ook minder. Behalve dan wat ik opgeschreven heb. En dat kan allemaal gewoon zijn Door de normale hormonen (en heb ik het altijd al gehad) maar focus ik me sinds het begin van de Grote Avontuur er meer op. In de ochtend voel ik het minst. Maar ben wel blij de steekjes (spierpijnachtig gevoel) in mijn buik te voelen. Want dat is voor mij wel het teken dat er iets bezig is daarbinnen. Dit weekend komt een vriend langs die over is uit Amerika, en met hem heb ik altijd heerlijke Bourgondische avonden vol goed eten en wijnen.... Sus zit in dubio of ik niet 1 glas wijn mag.... (Nee natuurlijk niet zegt mijn moederhart, heus wel 1 want het ei is nog niet ingenesteld zegt mijn hoofd dan weer...) En ik moet hem vertellen dat ik dus berg ben met zwanger worden.... spannend! Gaat hij helemaal te gek vinden maar ook wel pittig aangezien ik het alleen ga doen.... Nou ja, genoeg om over te praten zeg maar! Hahaha Moro: wat is jouw status? Alles nog rustig en meer in balans? Nou, ik ga weer ff verder, ben blij dat de lucht weer blauw is!! Fijne dag!!!
Haha dat zou wel echt het beste verjaardagskadootje ooit zijn ja . Bedankt voor de felicitaties alvast! (Ben trouwens maandag pas jarig, zondag vier ik het). Ik ben zo benieuwd of je voorgevoel klopt Hanneke is wel een heel handig gave om dan te hebben haha .
En hup.... Daar gaan mijn gedachten.... ik voel niet zo veel meer en mijn tepel jeuken ook niet. Dus nu is de gedachte "niet zwanger" meer ruimte aan het inpikken... en daar baal ik van!!! Want die twijfel maakt me gek!! En dan ga ik weer Google'n en zoeken etc etc etc.... terwijl er nog geen innesteling heeft plaatsgevonden!!!! Maar bij de vorige 2 x dat ik wel even zwanger was had ik heel snel jeuken tepels.... maar ja, dat werden vroege miskramen.... Dus misschien... of toch?? Of niet.... of wel.... Pfffff sorry maar moet even zeuren en zeiken... dan gaat het ook weer over! Ik heb even terug geteld en vorige maand had ik op 10 dpo het eerst echt gevoelige borsten... Dus nog 4 of 5 dagen geduld.... Dank u voor het luisteren!!! Ik herpak mezelf weer... Lieve groetjes
Haha vreselijk hè, die discussie met jezelf. Het ene moment 100% overtuigd dat je zwanger bent, 5 seconde later weet je ineens zeker dat het weer niet gelukt is. Ik had dat vooral 's avonds als ik in bed lag, dat ik ineens dacht dat het allemaal nergens op sloeg. En ik kan nu wel zeggen dat geen enkel symptoom (of juist nergens last van hebben) niets betekent maar daar heb je toch nietes aan. Nog even een weekje wachten en dan weet je hopelijk meer
Hanneke begrijp je helemaal!!! Ik heb ook wat afgegoogeld maar uiteindelijk heb je er niks aan. En betreft je symptomen, t zegt allemaal zo weinig of niks. Bij mijn zoontje heb ik nooit maar echt dan ook nooit ergens last van gehad. Totdat op t einde natuurlijk mn buik een beetje in de weg begon te zitten. Maar dat was meer een ongemak dan een kwaal. Ik had soms t gevoel helemaal niet zwanger te zijn omdat ik nooit wat voelde. Maar geloof me dat is de beste zwangerschap ooit die je kan hebben... T liefst zou je nu al testen maar helaas, nog eventjes geduld hoor je kan t! En als je t helemaal niet meer uithoudt rond 10dpo gwn een testje doen, who knowesssss.
Ja lieve dames, dat is allemaal waar! Ik blijf het bijzonder vinden hoe snel je weer in dezelfde valkuil stapt. Dit is nu poging 4 en na alle 3 de keren zei ik: "ik ga het nu los laten!" Hahahahahaha wat een mindfuck! Ik ga wel naar de gynecoloog als het deze x niet lukt. Wil gewoon even dat ze kijken of het daarbinnen wel allemaal goed zit. En ik heb niet de tijd om "eerst een jaar te proberen voordat je een stap neemt". Het feit is gewoon dat ik 39 ben... Dus die angst zit er misschien ook wel bij. Aan de andere kant, fuck it! Er komt echt wel een beebie!!! Hahaha Hebben jullie het aan jullie vrienden verteld dat jullie er mee bezig zijn? Mijn inner circle is op de hoogte en leeft echt mee. Zo fijn! Al merk ik dat ik hen niet te vaak wil belasten met mijn gedachten en gezeik... hahaha! Daar heb ik jullie voor!!! Fijn!!!! Het is wel heel bijzonder hoor om dit proces te delen met vrienden. Zij maken dit eigenlijk ook nooit mee, vanaf de dag van insemineren tot de test... en straks de zwangerschap en alles er omheen! Wie mogen er bij jullie bij de bevalling zijn? Ik wil graag mijn zussie en moeder bij mijn bed. En op de gang mijn beste vrienden. (Weten ze nog niet, maar ook dit moeten ze gewoon meemaken!!) Champagne een chips in de wachtkamer en persen maat! Hahahahahaha Ik kijk er nu al naar uit om dit met hen te delen!! Lieve groetjes!!
OK het woord f.u.c.k. word gewoon gecensureerd en er komt het woord piep.... bizar!! We leven toch niet in China??
Hier niks te melden... ik zit te wachten op m'n eisprong, maar dat zou zomaar nog 2 weken kunnen duren. Wil er ook niet teveel mee bezig zijn allemaal. Ben ook veel rustiger dan de vorige rondes. Bij ons weet eigenlijk iedereen dat we bezig zijn. Ook op m'n werk. Vorige keren hadden we het niemand verteld, maar deze keer is toch anders. Bij mijn bevalling wil ik alleen mijn man. Vorige keren ook alleen hek erbij gehad en dat voelde goed. Hij stond er toch maar nutteloos bij hahaha Maar eerst proberen zwanger te worden..
Haha ik vond je al zo veel moeite doen om alles in piep te veranderen . Bij ons weet eigenlijk niemand dat we bezig zijn, ook omdat ik weet dat het voor mij heel lang kan duren maar ook omdat ik de eerste ben in mijn vriendengroep die (voor zover ik weet) proberen zwanger te worden. Ook heb ik maar 1 zus en die is ook nog niet bezig. En het lijkt me ook heel leuk om straks die verassing te vertellen . Ik wil ook echt alleen mijn vriend in de kamer. Ik ben ook super preuts dus het lijkt me vreselijk als mij moeder/zus/vriendinnen alles van mij zo kunnen aanschouwen haha. Maar in jouw geval zou ik het denk ik wel overwegen, Hanneke. Zoiets wil je natuurlijk ook niet in je eentje doen. Moet wel toegeven dat ik eigenlijk nog helemaal niet aan de bevalling denk. Heb er ook helemaal geen ervaring mee, ook niet van mensen die heel dichtbij me staan. Dus het wordt allemaal één grote verassing haha.