Wie ook volgende week testen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nikie86, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik had deze ronde ook met een kussen gelegen!! :p Dus zo gek is dat niet...ben rond de eisprong elke keer een kwartier zo blijven liggen. Bij mij heeft t zn werk gedaan :D En idd het ligt super lekker

2. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geloof me meiden, regen is idd niet alles maar continue zweten en futloos worden van dit weer is nog wel een tandje erger. Het beinvloedt heel je dag en nachtpatroon. Ik douche hier wel 4x per dag en we kunnen eig pas savonds naar buiten. Ook slapen met deze hitte is een drama. Ik hou heel veel van t warme weer maar 30gr is wel genoeg..Ja aankomende maandag is het zover. Aan de ene kant heel erg zin in en aan de andere kant niet. Zo van..zal t wel goed zijn..weet ook niet of ik wel durf te kijken :)

Ik ben echt benieuwd nu wie de volgende is van jullie met blij nieuws!!!

Donenzone: ben blij voor je dat je temp eindelijk stabiel is he. Heb je nog een testje gekocht of helemaal niet meer??

Hanneke: ja rotongi!! Die zien we liever de komende tijd niet meer terug!! Heb je al gebeld of geinformeerd voor een check?

Moro: Als jij er meer rust bij hebt dat je er niet zo veel mee bezig bent is het toch goed :) hopen op een positieve werking :D

3. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het stil hier...
    Ik denk dat ik gisteren of vandaag m'n eisprong gehad heb. Of ik moet t helemaal mis hebben... ik heb geen ovulatietest gedaan, dus 't is maar op de gok. Maar vorige ronde zat ik ook goed, dus hopelijk nu weer. Dus weer een week of 2 afwachten.
    Hoe gaat 't met jullie??

4. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he :p ik zit maar te wachten hier tot maandag. Vind deze dagen maar niks. Aan de ene kant heb ik erg zin in de echo maar anderzijds helemaal niet. Ben doodzenuwachtig en ergens ook bang. Dat was ik met mijn zoontje ook. Ben maandag 6+5 dus hoop toch echt wel een mooi vruchtje te zien met hartje ;) al ga ik liever niet argghhhhh :) voel me ook niet echt zwanger dus mss komt het ook daardoor...

Oeeee spannende weken voor jou!! Zo benieuwd! Ik ga duimen voor je hoor :D:D

Hoe is t met de rest..joehoee?? :p

5. JoyfullHanneke

JoyfullHanneke Actief lid

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Joehoeeee! !! Ben er nog hoor! Afgelopen dagen enorm druk geweest. Ik geloof dat ik deze week de tv niet eens aangehad heb... van hot naar her!!!
    Maar vandaag begint mijn weekend!!! Jeeeeej!
    Hier alles relaxed! De donor kan rond 10 augustus weer afspreken, dus dan gaat de spannende tijd weer komen!!!
    Fijn dat je je ei gehad hebt moro! Spannend!! O ik hoop zo dat we straks allemaal zwanger zijn!!!

Ik kan kan me indenken dat je zenuwen hebt Nikie!! Komt vast goed!!! En kan je na maandag meer gaan ontspannen in je zwangerschap!

Ik merk dat ik per ronde meer en meer ontspannen word. Ook in contact met de donor. Het is altijd weer afwachten of hij die maand, op dat moment kan. ... en tot nu toe is hij elke maand bereidt om me dienstbaar te zijn. Zo fijn!!!

Bijna maandag Nikie!! Wiehoeeeei

Ik ga hard voor je duimen moro!
    En ik hoop dat jij je ei ook snel hebt DenenZo!!!

Hoe is het bij jou samsie??????

Lieve groetjes!

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hier doe ik lekker populair nee met de griep/verkoudheid :( Blegh gewoon!
    Maar....vanmorgen mij ei gevonden dus vanavond maar een dosis pcm nemen en gezellig doen :p en dan daarna proberen niet gelijk een stevige hoestbuien te krijgen :D

JoyfullHanneke ik heb het denk ik gemist....maar mag ik heel brutaal zijn en vragen waarom je met donor werkt?
    Wat verschrikkelijk fijn dat hij weer precies op het juiste moment kan!

Nikkie! Het komt wel goed meis! Ik zal voor je duimen!

7. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wat raar, ik kreeg ineens helemaal geen mailtjes meer dat er iemand gereageerd had hier. Ik dacht toch maar eens even checken;).

Ik heb nog steeds geen eisprong. Word er triestig van.
    En ik zit ook nog eens in een relatiedip met mijn vriend waar ik niet te veel over wil uitweiden... Maar het zit niet zo goed.

Dus ik blijf nog even vooral een toeschouwer hier in dit gesprek. Een beetje egoïstisch misschien om bijna alleen te willen reageren als er bij mij iets gebeurt :) maargoed.
    Hopelijk gaat het bij jullie allemaal een stuk voorspoediger;)

8. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Wat ontzettend naar donenzo....
    Ik geef je even een digitale knuffel!!!! 💜

Helemaal geen gekke vraag hoor samsie! Ik ben alleen. En 39... Dus het is nu of nooit! Een relatie heb ik niet, wel gedate etc, alleen niet een leukerd tegen gekomen. En dat is ok... en toch een kinderwens. Dus na de voors en tegens en hoofd en hart te hebben geleefd, heb ik besloten Bammam te worden als het kan. 😊

Wat is pcm als ik vragen mag?

Lieve groetjes!!

9. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Krachtvrouw JoyfullHanneke! Goed van je en zeker knap! Aaaawh doe me een plezier en film sommige reacties eens als je gaat vertellen dat je zwanger bent? :D
    Hoe heb je je donor leren kennen?

Pcm is paracetamol :)

Ooow lieve Donenzone! Dikke knuff en veel sterkte!

10. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Dank je wel samsie!
    Wat een leuk idee om mensen te filmen als ik ze het bijzondere nieuws ga vertellen!!

Ik heb mijn donor op het Internet gevonden.
    Wil namelijk dat mijn kindje weet waar het voor de helft vandaan komt. En deze jongeman staat open voor contact, mocht er vanuit het kindje behoefte zijn.
    En ik heb intens veel geluk gehad, hij was de eerste en enige donor waar ik een mail naar gestuurd heb. En hij is super! Genetisch perfect, qua uiterlijk en innerlijk.
    Het is een pittig proces, dat wel. Maar het is het waard om te doorleven! Heel bijzonder.

En nu hopen dat het deze keer blijft plakken! 😊

Lieve groet!

11. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hanneke: mooi keuze hoor...zeker als je kinderwens zo groot is. En er zijn zoveel moeders alleen die het allemaal prima kunnen. Ik ben dan wel getrouwd maar mijn man werkt ontzettend hard en veel...ik voel me ook vaak meer een alleenstaande moeder. Ik doe alles in huis, voor de kleine zonder hulp van hem. Het is wel zwaar moet ik zeggen maar je krijgt er veel voor terug! En je hebt idd heel veel geluk met je donor als ik dat zo hoor :D super toch! Ook dat hij telkens maar weer komt 'opdraven'... :p hihi fantastisch!

Samsie voel jij je al wat beter?? Ik vandaag ook aan de pcm :p haha mooie afkorting..heb zoveel hoofdpijn door die warmte hier. En dan komt er nog een hetere hittegolf aan...pfff dat ik dit nog trek. En heeft t medicijntje geholpen??

Donenzone: aaah meid!!! Begrijp t helemaal hoor...wat ontzettend rot dit! Als je toch behoefte hebt aan praten zijn wij hier hoor..hoeft echt niet alleen over beebs en eieren te gaan :) xxxx

12. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Donenzone ik sluit me bij Nikie aan hoor! En nog een knuffel!

Ooow Nikie kon je hier maar even een weekje kamperen! Wou dat ik iets kon doen voor je. Hoop dat de pcm helpt?

JoyfullHanneke ik ben gewoon een soort van super trots op je! En klinkt geweldig die donor van je! Tsja wat Nikie zegt....hier ook. Ml is veel weg voor zijn werk waardoor ik veel alleen doe. Het is pittig maar zeker niet onmogelijk! Enne....zie dat je in Utrecht woont dus als je eens hulp nodig hebt geef je maar een gil! ;) (ik werk daar ;) )

Hier hielp de pcm net genoeg om het even gezellig te hebben. Maar daarna de hele nacht liggen hoesten dus nu weer bang dat het zaad daardoor moeilijk op de juiste locatie aan is gekomen ;) haha waar een vrouw zich wel niet druk om kan maken :D

13. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh hahah nou dat had ik dus ook...ik zie tegen mn man ik blijf even een kwartiertje zo liggen hoor. Nou je had zn gezicht moeten zien: jij spoort niet zei die hahah :p maar ja toen huilde mn zoontje dus moest na 2 min alweer recht op staan. Toen die eenmaal sliep dacht ik..t zal allemaal wel weer naar beneden gezakt zijn :D:D oooh ooh waar denken we idd aan, lachen hoor.

Ja het heeft geholpen, nu maar weer onder de airco. Maar die heb ik liever ook niet te lang aan want daar krijg je ook weer hoofdpijn van en kost klauwen aan elektriciteit. Zodra je dat ding uitzet is t toch weer bloedheet in huis...als t nou niks kostte had ik m echt heel de dag aan en alles potdicht. Helaas gaat dat dus niet :(

14. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou lekker dan, vannacht gedroomd over een miskraam...fijn, net voor een echo. Ben nu helemaal nerveus zucht

15. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa een kloppend hartje! Alles is aanwezig en ziet er goed uit. Ben idd 6+5 zoals ik zelf al berekend had. Over 10 dgn terug en dan kijkt hij nog een keer of t allemaal goed gaat. I love de extra echos hier...23 maart uitgerekend.

maar hoop toch niet nog een x zon droom te krijgen bah :( maakt je wel van slag.

hoe gaat t met jullie? ?

16. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa wat fijn!!!! En fijn dat je ook zo snel nog een echo krijgt.
    Ik denk toch dat ik ernaast zat vorige week... denk dat ik vandaag of morgen m'n eisprong heb. Ik snap nog weinig van m'n lichaam, Denk elke keer dat m'n eisprong eraan komt, maar een week later twijfel ik weer haha
    Als 't deze ronde niet raak is, dan ga ik volgende ronde wel ovulatietesten halen hoor. Dan haal ik er gewoon heel veel hahaha

17. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wat goed nikie! Wat zul je opgelucht zijn :D.
    Volgens mij is die eerste echo echt het spannendst, of niet?

En idd niet meer van die dromen krijgen, maar ik had gelezen dat je tijdens ee zwangerschap veel levendigere dromen kan hebben. Geen idee of dat echt waar is...

18. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Jeeeeej Nikie wat fijn!!!!! Nu is het echt helemaal definitief!! En heel snel die angstdroom vergeten!!!! Wat fijn dat het hartje klopte en dat je snel weer een echo krijgt!!!!

Ik ga morgen weer beginnen met de ovulatie testen. Koop er ook altijd een hoop. En hopen dat het ei zich laat bevruchten😉

Gewoon die van de action halen moro. Doe ik ook... en ja kost 10 euro, heb je er 20! En op het moment dat je ziet dat je steep donkerder wordt, 2x per dag testen. Is heel fijn om te weten wanneer je het had toch? Ik hoop dat je deze x ook raak hebt geschoten hahaha
    Ik hoop dit weekend ook weer! Spannend!!!

Groetjes

19. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Ben echt idd een heel stuk geruster...ik was helemaal op van de zenuwen omdat je niet weet wat je kan verwachten. Ik ben pas opgelucht als die eerste 8 weken voorbij zijn. Mijn verloskundige zei eens dat een kans op miskraam na 8 weken een heel stuk kleiner al is. De gyn had nu heel goed gekeken en hij kon ook geen bloedingen of iets zien. Zag er allemaal goed uit dus geen reden voor bezorgdheid zei hij ;) Normaal in NL zou ik nu dus moeten wachten tot de termijnecho. Maar blijkbaar doet deze gyn het dus anders en mag ik volgende week vrijdag alweer kijken :D

Ja die stomme dromen!! bij mijn zoontje droomde ik ook echt veel over zwangerschappen, bevallingen, jongen of meisje etc..maar geen enge of nare dromen. Daarom schrok ik nu dus ook... dus t klopt Donenzone, je droomt dan echt de gekste dingen :p Hoe gaat t met je nu??

Hanneke: je donor komt dit weekend weer?? ik ga echt dubbele duimen draaien voor je deze ronde! laat m maar een keer extra komen dan hihi

Moro: wat vervelend jeetje..ik zou ook moedeloos een beetje worden als je elke keer ernaast zit :( mss idd aan de ovutesten..wie weet krijg je zo meer grip of je cyclus en kun je zien of je ei elke maand rond dezelfde dag komt.

20. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bedankt voor jullie lieve, steunende berichtjes trouwens.. helemaal nog niet op gereageerd:$.

Met onze relatie is het nog steeds onzeker. Het zou een te lang verhaal zijn om te vertellen hoe het zit, en ik denk dat ik en mijn vriend allebei een ander verhaal zouden vertellen. In het kort zit het, zoals ik het zie, een beetje zo dat mijn vriend erg ongelukkig is in het leven nu. Hij is zichzelf een beetje kwijt geraakt de afgelopen jaren, hij is 3 jaar geleden voor mij naar Nederland gekomen. Maar hij voelt zich nog steeds niet thuis in NL maar ook niet meer in Suriname. Hierdoor heeft hij soms "buien" dat hij echt intens somber en chagrijnig is. Er hangt dan zo'n zware sfeer in huis. Hij doet dan ook die hele tijd bot tegen mij waardoor we weer ruzie krijgen. Volgens hem zijn we niet gelukkig samen. Ik vind dat hij niet genoeg moeite doet om de situatie beter te maken. We zijn trouwens 6 jaar samen, al sinds ik net 19 was.

De hele situatie is natuurlijk veel ingewikkelder dan dit en het gaat ook niet alleen hierover. Maar dan is er een beetje een beeld.

Qua eisprong weet ik nog niks. Ik geloof dat ik net vruchtbaar slijm heb gespot, maar zeker weten doe ik het ook niet. Ik heb er aan het begin van mijn cyclus ook al naast gezeten. (Ik zie soms ook niet echt het verschil tussen mijn eigen slijm en 'dat van mijn vriend' zeg maar, sorry voor de TMI:) ) Ik heb voor de zekerheid weer wat ovutestjes gehaald, maar die om 18u was negatief. Ik zit nu op cd44. Mijn vorige eisprong was op cd46/47.

Ik weet ook niet of het in onze situatie wel verantwoord is om nog onveilige seks te hebben:( (want dat doen we nog wel). Het zou sowieso wel echt een liefdesbaby zijn, want we houden echt nog veel van elkaar, maar je wil ook niet al voor de geboorte een gebroken gezin zijn... Ik vind het allemaal maar lastig.

Deel Deze Pagina