@donenzone, balen... hopelijk is het allemaal snel over. Kan me wel voorstellen dat je dan gaat twijfelen of het wel zo verstandig is om nu onveilige sex te hebben.. succes iig! @hanneke, ei al in zicht? Ik ga denk ik idd die van de action halen volgende ronde (of niet ) @samsie, is t hoesten over? @nikie, nog geen kwaaltjes? Nu ik denk dat m'n eisprong geweest is ga ik meer op vanalles letten.. of ik iets voel enzo. Maar er zit niks anders op dan wachten. Als 't klopt van m'n eisprong dan kan ik testen als we op vakantie gaan. Hopelijk is t dus raak, want heb geen zin om dan ongi te zijn haha
Hey lieve meiden, Nou, de donor is boven (hihihi) en ik ga zo... Zoals altijd een goed gevoel, positieve energie en een hele hoop hoop! Mijn ei krijg ik zondag of maandag hoop ik... Dus ben op tijd. En dan zondagavond of maandag ochtend weer een x. Ik ga deze keer weer vol goede moed en vertrouwen de wacht weken in.... pffff ha hahaha! Hopelijk gaat het bij jullie ook allemaal goed!!! Lieve groetjes!!
Hey meiden! Nou, de donor hoeft vandaag niet langs te komen. Want mijn piek is al geweest. Vrijdag was dus perfect op tijd. Mijn eisprong was dus weer vervroegd... Zie foto. Dus de eerste donatie was perfect op tijd! En nu is het weer wachten! ! Moro, wanneer heb jij, Denk je, je nod? Ik hoop dat de vakantie een positief effect op jouw en mijn lijf heeft!! Ik wil graag denken dat de extra ontspanning en plezier dit kan bewerkstelligen! Zou fantastisch zijn toch!? Ik ga er gewoon in geloven deze x!!! Samsie, hoe is het bij jou? Wanneer is jouw nod? Nikie, hoe voel jij je? Ik ben benieuwd dames!!! Lieve groetjes
DonenZo: Ik hoop dat jij en je vriend er uit gaan komen... Hoe is het nu met je? Het lijkt me dubbel verdrietig... juist omdat je je moederhart hebt opengezet... Dus die energie stroomt nu ook door je heen, dat verlangen is dan ook sterker, kan ik me indenken.... Vanaf hier een warme knuffel voor jou!!!
Hahaha JoyfullHanneke wat een heerlijke timing! En nu een nieuwsgierig vraagje wat je mag negeren als je wil hoor.....maar je zei dat je donor boven was? Doe je zelfinseminatie? Of maken jullie het ouderwets gezellig? Nogmaals.....als je niet wil antwoorden mijn vraag gewoon negeren hoor! Ik heb vaker over zelfinseminatie gehoord en vind dat zo iets bijzonders! Wel super fijn dat de timing goed was....en ik duim met je mee! Ook hier doe ik deze maand aan positive thinking dus ik heb besloten dat ik zwanger ben deze ronde! Nee maar even serieus.... ik durf het zo slecht hardop uit te spreken omdat ik zo bang ben voor de teleurstelling, maar ik heb echt oprecht goede hoop deze ronde! Vanmorgen weliswaar nog omowit maar dat was bij onze eerste ook op 9dpo. En toen op 13 dpo een prachtig duidelijke test....dus ik blijf nog even positief doordromen! ♡ Donenzone hoe gaat het? Knufje meis!
Wat een goede timing hanneke!!! Nu hopen dat t raak is. Ik heb geen idee meer... viel vanalles. De ene keer een dag veel slijm en een paar niks en dan weer een paar dagen wel. Geen idee dus wanneer m'n eisprong geweest is. Heb wel steeds ongi krampjes. Heb besloten dat ik volgende week zondag ga testen als m'n ongi er dan nog niet is. Zit dan weet richting de 49 dagen, dus we zien wel. En als 't deze ronde niet gelukt is dan ga ik echt voor de ovulatietesten, zodat ik dan iig weet wanneer m'n nod ongeveer is. Samsie, voor jou ook spannend. Nog paar dagen wachten dus? Nikie, jij had vrijdag toch een echo? Hoe was die?
Hey Samsie, Ik doe inderdaad aan ZI. En neeeeeee moet er niet aan denken dat ik seks met de donor moet hebben. Ben totaal niet fysiek tot hem aangetrokken. Gelukkig! Dat zou alleen maar een complexiteit met zich meenemen.... En groot gelijk dat je positieve gedachten kiest!!! Ik ben ook zo dankbaar dat ik op een dag een kindje in me mag dragen, een baby mag voeden en een mens mag helpen om op te groeien tot een Bijzonder Mooi en Liefdevol persoontje. En ik vertrouw er volledig op dat dit komt!!! Dus elke maand is een kans, en die verdiend volledige commitment. (Behalve als je echt voelt dat het die x niet zo is dan he! Hahaha) Ik hoop intens met je mee Samsie! Moro; lekker testen en bij een nee, gewoon veel ovu testen bij de Action halen! Het geeft wel rust om te weten wanneer je je ei hebt... en ja, misschien kost het je 20. Wat is rust en weten je waard? Of ga ik nu over de schreef? Lieve groetjes!!!
Ik sluit me aan bij JoyfullHanneke Moro! Die rust is ook wat waard! Ik heb adhv die ovutesten uitgevogeld dat mijn cyclus weliswaar wat dagen wisselt soms....maar mijn lf standaard 11 dagen is. Geeft mij veel rust! Hoop alleen dat het niet nodig is meis! Ooow JoyfullHanneke leek me al wat complex om daadwerkelijk de lakens te delen Blijf je gewoon een powervrouw vinden!
Die 20 euro (of meer) is t me wel waard hoor. Merk nu gewoon dat ik niet weet waar ik naartoe moet leven. Als ik weet wanneer m'n ei is, weet ik tenminste wanneer ik de ongi kan verwachten of juist niet Maar dat is iets voor de volgende ronde. Positief blijven helpt wel denk ik! Alhoewel dat soms lastig is hihi ik kan de ene dag heel positief zijn en de andere dag is t weer helemaal anders en zie ik t somber in. Zo'n gedoe hé dat zwanger worden, maar toch heeft die spanning elke keer wel wat! Maar die moet niet te lang duren hihi
Ooow meiden....hier vanmorgen weer Omowit. NOD is woensdag. Zou mijn lijf dan toch weer gewoon een loopje met met me nemen?
Hoi dames, ik moet deze week even alles gaan terug lezen want afgelopen woensdag was mn zoontje jarig en is mijn moeder hier op vakantie gekomen. Als die weggaat volgende week komt mn vader weer...dus druk druk. Daarnaast is het gwn ontzettend heet hier en heb ik echt nergens zin in als alleen slapen. Ben niet vooruit te branden. Zweet me heel de dag kapot. Dus na alle dagelijkse bezigheden heb ik geen puf meer om alles te lezen en beantwoorden..tevens mail en facebook.. Ik hoop dat t allemaal snel voorbij is want leef in een soort van achtbaan en kan niet eens genieten van mn zwangerschap omdat ik zo druk ben. Vind dat echt niet leuk dus ik zal zo snel mogelijk op mn gemak eens een keertje alles gaan lezen hoor.. Vrijdag heb ik idd weer een echo samen met mn moeder
Oh Samsie wat een spanning hè! !! Afschuwelijk!!!! Ik hoop hard met je mee dat je woensdag een streepje hebt!!!! Lieve Nikie, wat naar dat je zo gevloerd bent door de hitte. Zo niet fijn dat het je belemmert om te genieten.... Ik hoop dat je mama je lekker vertroeteld en steunt!! Vanaf gisteren heb ik hoofdpijn, en ik voel mijn baarmoeder rommelen. Dus ik hoop dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden! De energiezizzles worden ook sterker Door mijn lijf, dus dat geeft vertrouwen!! Donderdag ga ik met mijn hoogzwangere zussie naar Scheveningen. Lekker een nachtje samen genieten. En het idee dat wel dan net op het randje nog samen zwanger zijn geeft ook een intens geluk gevoel! (Al vanaf het moment natuurlijk dat ik begonnen ben, zijn we in gedachte en hart samen zwanger, hahaha) dus het worden 2 dagen sapjes en groente en een ligbedje (als het weer meezit) Moro, ik kan me indenken dat je graag een eikpunt wil. En heel verstandig hoor, gewoon 50 test kopen. En als je merkt dat het streepje iets donkerder wordt, 2x per dag testen. Komt goed! En wie weet ben je nu gewoon al zwanger!!!!! DonenZo; ik Denk aan je!!! Dikke knuffel Lieve groetjes!!!!
Samsie: Hoe is het??? Test gedaan??? Ik zit in de gekmakende wacht modus... Hoe gaat het bij de rest??? Lieve groetjes! !
Samsie, ik ben ook benieuwd! Hier niks te melden... ik denk maandag of dinsdag m'n nod, maar dan zijn we op vakantie dus ik zie wel of de ongi komt. Ik denk t wel. En anders koop ik daar wel een test of thuis na de vakantie
Oooow sorry even niet online geweest! Maar ongesteld geworden helaas vandaag dus bloed wezen prikken en maandag mijn afspraak bij de gyn. Hoop heel hard dat mij pco flink verminderd is maar we zullen zien Hoe gaat het met jullie dames?
Ook maar weer eens van me laten horen Samsie wat jammer dat het niet gelukt is! Hoop op goed nieuws voor je maandag! Joyfullhanneke en moro spannend die wachtweken! Ik kijk hier wel vaak hoor voor updates en ik hoop zo dat tenminste iemand deze ronde een positieve test in handen heeft.. Nikie hoe is je echo vrijdag gegaan? En is het daar al een beetje afgekoelt? Hier wel sinds gistermiddag, lekker regen en onder de 20 graden Je zei dat een ventilator zoveel stroom verbruikte maar je hebt ook van die batterijdingen he, of is dat nog erger? Werken minder goed maar die kan je gewoon recht op je houden Hier geeft mijn temperatuur een eisprong aan, maar ik heb meer dagen nodig om dat zelf ook te denken. Heb namelijk 2 dagen wijn gedronken en vaak stijgt mijn temp daar behoorlijk van. Ook heb ik me later dan nornaal getempt, vandaag pas om 12u ipv. 8 . Ik hoop natuurlijk dat ik wel mijn eisprong heb gehad maar ik denk het niet. Zit inmiddels op dag 56! Qua relatiestatus is het nog niet helemaal stabiel maar we willen er allebei aan gaan werken. Meer praten en meer dingen samen ondernemen. Ik hou jullie op de hoogte
Hey DonenZo, fijn te lezen dat jullie er samen aan willen werken... ik wens jullie veel Liefde en Wijsheid en Compassie in dit proces. Ik hoop dat je snel je ei hebt!!!! Ik voel me weer zwanger! Das fijn, want de vorige keren dat ik dit gevoel haf, was de test ook positief! Dus ik hoop dat dit een plakker is. Ook heb ik een afspraak bij de gynaecoloog om me eens goed door te lichten... Hopelijk is het niet meer nodig, maar ik ga gewoon. Ook als ik positief test. Vind ik gewoon een fijn idee. Ik voel me goed, wel heel moe en mijn borstel beginnen wat gevoeliger te worden. Ik mag nog een week wachten... spannend!! Samsie, balen dat je ongesteld bent geworden. Hoe voel je je eronder? Nikie, hoe is het met jou Meis? En jij Moro? Lekker vakantie (gehad?)?? En hoe is de stand van zaken bij jou??? Hopelijk snel weer allemaal positief nieuws 😁 Lieve groetjes!
Je klinkt al een stuk positiever DonEnzone! Fijn! Ik duim voor je! Wauw Joyfullhanneke! Dat klinkt hoopvol! Idd hopen dat je bezoek aan de gyn niet meer noodzakelijk zal zijn! Mijn duimen draaien! Tjsa....hier wisselt het. Moet nu hoe dan ook weer wachten op mijn ei en dat duurt nog even hier pas volgende week rond het weekend zal mijn eisprong zijn. Voor nu tjsa...wisselt. Heb wat moeite hoop te hebben maar dat had ik vorige rondes ook zo ver voor mijn ei.
Lastig he, die Hoop en het Vertrouwen vast houden als er elke keer een teleurstelling achteraan komt. Ik heb vorige week een mooie Engelenreading en Healing gehad. En toen zag de dame in kwestie dat er in de buurt van mijn buik een baby'tje zit. En het zieltje kon ze ook al bij me voelen (ik ook dus die bevestiging is fijn) Dat geeft me dan weer heel veel vertrouwen en helpt de gedachte dat alles op Goddelijke Timing komt.... en best ook wel snel 😉 (even weer ZweefTeven hoor) Ondertussen voelen mijn tepels een beetje branderig en heb ik met regelmaat hoofdpijn. Dus ik hoop nu nog harder!!! Nog 1 week wachten...... (adem in en adem uit....) (aaaagggghhhh) hahahahahahajaha Lieve groetjes!!