Ik zie op mijn mobiel ook nog niks nikie86.. Maar het is op een foto altijd moeilijker te zien. Volgens mij kan het geen indrooglijntje zijn als het binnen 5 minuten afgelezen wordt?
@nikkie86, ik mag 23 juni testen. Maar op 21 juni begin ik al hahaha gewoon omdat ik weet hoe gek ik word van al die gedachten ... wel voel ik bijna de hele dag Door mijn baarmoeder. Dan weer links en dan weer rechts. En ik heb sinds een dag of drie een beetje een rare metaalachtige zweem in mijn mond. Dus niet echt een duidelijke smaak, maar iets wat in mijn mond hangt. En dit kan ook duiden op.... en ik heb meer hele witte afscheiding.... en dit kan ook duiden op.... Het is in ieder geval iets nieuws deze poging. Dus ik blijf hopen!!!!!! @Fringe, niets voelen betekent niets... hahaha net als wel iets voelen... het is gewoon het grote niet weten... Af schu we lijk!!!!!!!!!!!!!!! Maar komt goed! Ik vind het fijn om met jullie dit te delen. Want jullie voelen en denken hetzelfde als ik, dus jullie begrijpen het echt. Das gewoon fijn!!! 😊 vandaag is ook al weer bijna voorbij, dus weer een dag dichter bij die NOD! 😉
@nikkie86 probeer een test van het kruidvat, die zijn heel gevoelig heb ik begrepen. Daar heb ik er ook een stuk of wat van liggen, kosten 2 voor 5. Mijn zus zweert erbij! (Is nu voor de 4de x zwanger) O ik hoop zo voor je dat het morgen een streepje heeft
@nikkie, spannend! Zie t zo op de foto ook niet, maar als t heel licht is is t lastig te zien op de foto. Over een paar dagen nog maar een keer testen? Vandaag is mijn nod, maar nog niks te bekennen. Ik denk eigenlijk dat mijn cyclus gewoon lang is door de stress die ik heb. Stond er vorige maand al van te kijken dat t 30 dagen was, had ik niet verwacht. Heb nog niet getest, durf ik niet echt. Heb ook nergens last van. Misschien over een paar dagen maar testen.
Nee klopt het is op de foto eig niet te zien. In t echt zie je vlak naast de controlestreep een heel licht streepje, bijna wit hoor. Of het iets betekent geen idee zal wel niet haha. Het is niet zo dat ik iets probeer te zien want het viel me gelijk op. Ach het is nog geen vrijdag he dus moet maar eens braaf wachten. En ja wie weet begint mij ongi gwn... mag ook niet verwachten dat het meteen de eerste ronde raak is. Dat is wel heel positief ingesteld Alleen die ongikrampen heb ik dus wel nog steeds al sinds een paar dagen naar mn ei. Die gaan dus niet weg. Normaal heb ik dat dus niet vroeg in mn cyclus. Alleen 1 a 2 dagen voor mn ongi.
@dniese: wil eig morgenvroeg of anders overmorgen weer keer testen. Heb er een paar in huis gehaald dus zal niet tot vrijdag kunnen wachten. Hoe gaat t met jou??
Mss waag ik t morgen weer hihi Maar je hoeft ook niks te voelen he...voor een zwangerschap bedoel ik dan. Het kan zeker positief zijn. Heb je echt geen neiging 1 testje te doen??
Nee dat lijkt me ook niet maar zal toch moeten wachten...ben ik zoooo slecht in he hahahah!!! Hoe staat t er met jou voor?
Ja gister....en omowit natuurlijk Dat komt er van met dat vroege getest Maar nu natuurlijk nog neveuzer over of het niet allemaal tussen mijn oren zit
Hier nog altijd geen test in huis. Hihi. Ook geen rare symptomen eigenlijk. Alleen dit keer geen trek in chocola wat ik anders heel erg heb voor ik ongi moet worden. Maar heb wel een opgeblazen buik en af en toe lichte ongi krampjes, volgens mij heb ik dat elke cyclus wel. Laaaaange dagen deze week
Dat heb ik dus ook! Al voel ik me wel anders en dat zit niet tussen mn oren..die krampen voel ik echt..maakt t nog onzekerder. Ik haat deze wachtdagen!!
Ja zucht..zeg dat wel..kan er echt niet tegen. Ik moet altijd weten waar ik aan toe ben zo erg...en nu kun je niks dan afwachten Ga je er wel eentje halen nog deze week of niet?
Jaaa heb wel de neiging om te testen, maar ik ben er zo van overtuigd dat t toch niet zo is, dat ik niet durf. Heb nu wel af en toe krampjes. Misschien dat ik morgenochtend toch maar ga testen. Dan weet ik het zeker.
Als ik vrijdag nog niet ongi ben, ga ik er eentje halen Maar heb het idee dat ik er geen hoef te halen.
Sommige testen met 9dpo al heel licht positief, maar zou zelf toch liever later testen. Duurt lang hè, dat wachten
Ik zou toch echt pas na je nod testen.. Al is dat wachten moeilijk. Ik heb testen van de action liggen, maar ik vraag me af of die betrouwbaar zijn. Geen idee waarom niet, maar is een gevoel. Heb gisteren testen besteld, als het goed is komen die vandaag binnen. Dan ga ik morgenochtend maar eens een poging wagen.