Wie ook volgende week testen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nikie86, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Morgen 12dpo... als m'n temp nog goed is ga ik denk ik toch een testje wagen.
    Aangezien dit mijn eerste ronde is heb ik nog geen idee wat mijn lf is.
    Die kruidvat testen zijn gelukkig goedkoop genoeg om 't er maar op te wagen 😅
    Heb er niet heel veel vertrouwen in maar wie weet.

2. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Dames wat denken jullie? Ben heel zenuwachtig haha.. vanmorgen weer getest. Dag 36... Als het een zwangerschap is ben ik wel heel blij, breekt weer een spannende tijd aan..
    Ik zie wel een lichte streep....

Bijgevoegde bestanden:

3. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Raar zeg foto op mobiel is veel duidelijker. Zal het vanavond eens met de laptop proberen..

4. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    :D Ik zie het zo ook hoor,
    hopen dat hij oploopt!

5. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ik zie 'm ook Arr! Spannend!

6. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes morgen!!

7. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Arr, ik lijk ook iets te zien!

8. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bespeur hier net bruinverlies dus ben bang dat mn ongi gwn komt. Ook nega test nog steeds. Ik weet ook dat niet iedere zwangerschap t zelfde is maar bij mijn zoontje testte ik 3 dgn voor nod vet positief en had helemaal geen bruinverlies hmmm. Gek toch wel dat je lichaam je zo voor de gek kan houden want die krampen heb ik normaal nooit zo vroeg :(

9. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dalysa: denk dat je toch iets later moet testen. Ik testte bij mijn zoontje 14dpo dik positief. Nu is het ook zo dat ieder lichaam een andere HCG waarde aanmaakt. Dus het kan goed zijn dat jij bijv al veel eerder positief test dan een ander. Je kan t altijd proberen maar het is eig best vroeg hoor.

@moro: ja ik heb al getest en die was dus nega. Sinds ik dat zag heb ik ook t gevoel dat ik ongi ga worden. Helemaal nu ik bruinverlies krijg. En zoals je zegt het is een gevoel...moeilijk te omschrijven idd ;)Ben benieuwd voor je morgen! Laat je t weten??

@dniese: hoezo heb je t gevoel dat je er geen eentje moet halen?? Bedoel je dat positief of negatief :) ??

@donenzone: spannend hoor!!! 12dpo is wel mooi om idd een testje te wagen. Ben ook benieuwd voor jou meid :D

@arr: jaaaaaaa ik zie ook iets heeeeel lichts! Op een foto is het altijd moeilijker te zien. Anders probeer t eens met een testje van morgenvroeg? Wie weet is t streepje al dikker

10. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahhhhh neee toch:$

11. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Negatief;) omdat ik het idee heb dat ik voor vrijdag ongi ga worden.

12. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja denk t wel want heb ook een nega test dus ja. Ik wacht nu maar op mn ongi. Gebeurt t zaterdag niet test ik nog wel eens. Maar als ik bruinverlies krijg ben ik meestal een dag erna ongi...helaas maar waar. En hoe voel jij je verder dniese??? Tekenen van ongi in zicht?

13. JoyfullHanneke

JoyfullHanneke Actief lid

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    @Arr: ik zie ook zeker een licht streepje.... en nu maar hopen dat het vandaag en morgen en overmorgen alleen maar donkerder wordt!!!!

@nickie86 En? Vandaag je ongi??

Ik merk dat ik zo lichaamsbewust ben, dat ik alles voel.... en ik probeer mezelf echt te remmen merk ik. Want anders is dit proces doodvermoeid. Ik krijg dus sinds een paar dagen weer wat meer rust in mijn hoofd.
    Ik wil zo graag vertrouwen dat mijn kindje echt wel komt... is het niet nu, dan een ander moment.... maar ja, dan hijgt meteen de tijd weer in mijn nek en klinkt mijn biologische klok oorverdovend.....

Dus ik mag van mezelf 21 juni beginnen met testen. Ook nog te vroeg... maar goed, misschien een tuur streepje om me gerust te stellen of knal wit om te helpen met loslaten deze maand.... 😊

Succes meiden, pffffffffff

Ik hoop voor jullie positieve testen!!!

14. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Helaasss hier ook negatief op 12dpo...
    Test pas weer zondag ofzo mocht ik nog niet ongesteld zijn want dit is eigenlijk wel al duidelijk...

15. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    He wat jammer :( zucht. Heb er zelf hier ook geen goed gevoel bij ;) ga uit van een ongi deze week of ik moet een late ei hebben gehad maar dan nog

16. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net ongi geworden :( jammer. Op naar de volgende maand, nieuwe kans ;)

17. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog geen ongi te bekennen en een witte test. Mijn cyclus begon zo goed, maar nu dus van slag... Lang leve de stress pfff.. Maar ach, februari was toch niet zo'n fijne maand geweest! Nu maar hopen dat ik snel ongi word.

@arr, nog getest?
    @nikie, balen, maar je cyclus is iig ok.

18. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind maart ook mooier klinken :D meer voorjaar hihi...dus ik ga voor maart! Over een week gaan we weer aan de slag! Ben wel blij dat ik nu al ongi ben dan kan ik deze maand afsluiten.
    Aan de ene kant teleurgesteld toch wel, had goede hoop. Maar ja het is niet anders

Mijn zoontje 'was raak' in de 3 rondes na mijn mk..we zien wel hoe t deze keer gaat.

ik ga wel door met kletsen hier hoor, hoop voor jullie ook snel duidelijkheid

19. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat onwijs jammer! Hoop dat je volgende maand wel zwanger bent!
    Ik voel me moe, maar heb slecht geslapen en ben ik meestal als ik ongi word/ben. En wat lichte ongi krampjes. Verder voel ik me goed en niet anders of zo.

20. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    O ja en een beetje snotterig en keelpijn, maar zal de hooikoorts wel zijn haha

Deel Deze Pagina