Wie ook volgende week testen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nikie86, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Bedankt voor jullie meekijken!
    Ik heb vanmorgen weer getest. Streep was donkerder. . Maar een half uur na de test had ik ineens helder rood bloed... hele dag door wel een beetje. Net nog wel wat steken in borst... Heeft het zin als ik blijf testen? Ik hoop zo dat het kindje er nog zit.....
    Als het toch een miskraam is, vanaf wanneer zit er dan geen hcg meer in mijn lichaam?
    Voel me echt onzeker nu.

Bijgevoegde bestanden:

2. JoyfullHanneke

JoyfullHanneke Actief lid

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Bloedverlies komt wel vaker voor hoor Arr!!!
    En als je streepje donkerder wordt, is er meer HCG aangemaakt toch?? Nog niet meteen van het ergste uitgaan! Ik hoop dat ik vandaag weer een mooie foto met streepje van je te zien krijg!!

Ik snap je angst en onzekerheid heel goed.... gewoon nog even door met testen. .dan weet je het zeker, tenzij je ongi echt heel goed doorzet.

Ik heb van kregen ook getest, dag 10 dpo... hatsyikke wit natuurlijk!
    Maar ik heb nog steeds goede hoop! Mijn borstel doen echt best wel zeer, zijn enorm zwaar qua gevoel, dus het voelt als spierpijn. Ik heb nog steeds regelmatig hoofdpijn en ook momenten nog die metaalachtige seem in mijn mond. Oja, en ik heb spierpijn in mijn baarmoeder en loop al 3 dagen met mijn broek open omdat het te gevoelig is tegen mijn buik....

Maar of het iets betekent????? AAGGGHHHHH

Lieve groetjes!!!

3. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Grrr stomme autocorrectie!
    *hartstikke
    *borsten
    *zweem

4. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    JoyfulHanneke: haha, borstel!:D
    't Is maar afwachten hè ;) Akelig dat je jezelf ook altijd zo gek kunt maken door dat afwachten...

Bij mij is er nu zoveel bloed, dat het mijns inziens geen zin heeft om door te testen... Vanmorgen ook klodders :)->) erin... Ik baal echt... Op de een of andere manier hoort het er echt al 'helemaal bij'...
    Pas zat ik nog te verkondigen dat ik liever een kindje in het voorjaar ofzo krijg, maar heb echt spijt dat ik dat heb gezegd. Het maakt echt niet uit wanneer er een kindje komt. Het is gewoon super welkom, dus daar hoort niemand mee ooit meer over klagen. ;)

Hopelijk is het nu wel gauw raak...
    Kan ik nu zeggen dat ik een miskraam heb? Of was het niks? Of een vroege miskraam? Tegen welke mensen zeg je zoiets?

5. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je een vroege miskraam hebt gehad ofzo.. Geen idee hoe ze het noemen. Maar je testen waren wel positief, dus er zat wel iets. Kan me wel indenken dat je baalt.

Hier nog steeds geen ongi te bekennen, maar ook geen klachten ofzo. Ik baal ervan. Ik word liever gewoon ongi nu, dan kunnen we de volgende ronde in. Nu is het maar eindeloos afwachten.

6. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @arr: ah nee toch! :( ik denk dat je idd een vroege miskraam hebt gehad. Want je test alleen positief als je HCG in je lichaam hebt anders kan dat niet.

Mijn eerste miskraam was beetje gelijk aan die van jou. Testen waren heel licht maar liepen toch op en ineens bloed (ook helderrood). Ik heb toen dezelfde dag nog een echo gehad en de gyn stelde idd een vroege miskraam vast omdat ik positief getest had. Op de echo was daar helaas niks meer van te zien omdat alles bloed was zeg maar. Bij mij gebeurde dat bij precies 5,5 week. En ook al is het zo vroeg t raakt je zeker en t voelt ook al als jouw kindje ;) Ik wens je alle kracht toe en een dikke knuf! Die kun je zeker gebruiken xxxx

7. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$ nog steeds niks?? balen!!!! :( zucht...ik kan daar ook echt niet tegen dat eindeloos wachten, raak daar helemaal gefrustreerd en onzeker van. Op hoeveel dagen zit je nu?? Wil je nog een keer testen of niet?

8. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik hoop t echt voor je :D:D Ik duim heeeel hard mee! Hou je t vol tot 21 juni??

9. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte Arr!!

10. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier zijn de krampen aanwezig, maar geen ongi.

11. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier ook sporadisch wat ongikrampjes. Hopelijk zet het snel door dan kan ik weer beginnen aan de volgende ronde...

Sterkte Arr... met zo'n testje krijg je zo veel hoop en dan is t extra vervelend als t niet gelukt is..

12. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Jammer nikie dat je ongesteld vent geworden:(

Ik ga zo testen ven echt al ver over tijd voor mijn gevoel... ben benieuwd wacht op me man die haalt een test van de apotheek:)

13. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oooow nee Arr :( Dikke knuff meis!

Hier gisteravond ongie geworden en niet te zuinig ook :( maar ach

..ik vind Maart een hele mooie maand! :D

14. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    En en?? Ben zo benieuwd! !

Was ook we klein beetje teleurgesteld maar we gaan gwn weer door!

15. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL

Hoe gaat het nu bij jou? Hier komen en gaan de krampen, maar nog altijd niets. Straks een test halen. Wil het vandaag weten.

16. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    @nikkie86

Ik hou het denk ik niet vol tot 21 juni... hahaha
    maar besef me dat het al op de grens is, aangeven ik eigenlijk pas 23 mag testen (nod)
    Maar ik Denk dan ook, ach, ik heb nog 8 testen liggen... what the hell. .... en als het dan weer wit ik denken. .. zonde! Hahaha haha gelukkig over een paar dagen duidelijkheid. En ik duim zelf ook heel hard mee!!! Lief van je!!!

Groetjes!

17. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    @Arr... een vroege miskraam heet het idd. Dan is het eitje niet goed gedeeld, ingenesteld of heeft je lichaam gemerkt dat het niet goed was. Dus is het afgestoten. Heel naar en verdrietig. Ik had het ook bij poging 1. Ik was dankbaar dat mijn lijf functioneert en iets wat niet goed is.afstoot. Door het zo te zien, kon ik weer vol goede moed naar de volgende poging.
    ik weet natuurlijk niet of jij er iets aan heb, mijn woorden, maar wilde het wel even met je delen.

Dikke knuffel voor jou!!!

18. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels dag 35. Testen doe ik niet. Heeft geen zin. Zit niks anders op dan wachten.

19. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ga je testen vandaag??? Spannend hoor :D:D

20. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens ;) ja ik ben ook iets meer ongi dan normaal :( gelukkig neemt t na vandaag weer beetje af. Dag 3 zit er al op :D

Deel Deze Pagina