Wie ook volgende week testen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nikie86, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL

Haha jaaaaa:D
    Al zegt m'n gevoel dat meteen na de test de rode duiveltjes binnen vallen:p Maar ik heb vanavond een feestje, dus wel fijn als ik dan weet waar ik aan toe ben, hihi.

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Spannend Dniese! Laat je het ons ook weten! Ik duim voor je!

3. JoyfullHanneke

JoyfullHanneke Actief lid

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    En Dniese??????

Ik zit hier voor je te duimen!!!!!

4. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ook nog steeds niets te zien hier. Nu 14dpo maar aangezien ik op 12dpo negatief had toch al vrij zeker dat ik niet zwanger ben. Hopelijk heb ik geen lf van 18 dagen 😮
    Zondag op 16dpo nog testen als ik niet ongesteld wordt aangezien ik een feestje heb savonds...

5. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wel echt super nieuwschierig naar jouw test trouwens, Dniese!

6. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duurt lang dat wachten zo he :) zeker als er geen ongi te bespeuren valt en je een nega test in handen hebt. Ik hoop zondag of een ongi voor je of een knaltest. Hoe voel je je verder??

7. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dniese houdt ons in spanning .... hihi

8. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Helaas een negatieve test hier:( bn voor me gevoel al lang over tijd en geen ongi te bespeuren.. of het druppeltje oud bloed van ong 4 dagen terug moest me ongesteldheid zijn.

9. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier nog niets te bespeuren, nog geen druppeltje. Denk ook echt niet dat ik zwanger ben na die negatieve test van woensdag en donderdag maar ik blijf er echt de hele dag mee bezig, gek wordt je er van;)
    Stiekem ook bedenken wat een leuk vaderdagcadeatje 't zou zijn voor mijn vriend.. Maar ik moet niet hopen.. niet hopen!

Ik kan ook nergens iets vinden over het ontpillen (ont-implanonnen) en of dat ook effect heeft op je cyclus ná een eisprong... of je dan geen rekening kan houden met +/- 14 dagen... straks duurt het nog weken voordat ik ongesteld wordt :(

10. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL

Jammer meid :( pfffff wat rot zeg. Maar dan heb je wel een hele weinige ongi gehad zeg. Zou je mss niet eens naar de ha kunnen gaan volgende week? Wie weet kan die nog je bloed testen?

11. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL

Zou je dat niet eens na kunnen vragen bij een gynaecoloog of ha? Want mss kan t zo maar zijn dat je lichaam tijd nodig heeft. Heb geen idee ervan. En mss voor jou ook een idee of evt je bloed te testen na volgende week?

12. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik zit pas op 15 dpo, dus 't is nog een beetje voorbarig om me al zorgen te maken;)
    Voel al wel wat meer steekjes maar weet niet of dat me ook opgevallen zou zijn als ik er niet op gelet had.

Morgen weten we hopelijk meer, als m'n vriend niet vergeet een test te halen :D

13. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nog even een vraagje,
    krijgen jullie ook wel eens met die kruidvat 2v5 testen na afleestijd een heeeeel licht streepje? Na 30-60 minuten ongeveer?;)
    Of zijn jullie allemaal zo slim om de negatieve test na 5 minuten weg te gooien;)

Kreeg net zo'n licht streepje dat ik hem eigenlijk niet eens op de foto kreeg. Niks om over naar huis te schrijven dus. Durf 'm niet eens aan m'n vriend te laten zien want die verklaart me voor gek:p

14. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik verwacht niet dat jullie iets zullen zien...

Bijgevoegde bestanden:

• tuur.jpg
      tuur.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,7 KB
      Weergaven:
      5
  15. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Pffff net weer een test gedaan,
    Dit is na 15 minuten, ik zag al een vaag streepje binnen de 5 min...
    Wat denken jullie?????????

Pff heel cliché maar in t echt istie duidelijker:p

Bijgevoegde bestanden:

16. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Donenzone ik zie duidelijk een streepje hoor. Voorzichtig gefeliciteerd? Hopen dat ie mooi oploopt!

17. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bedankt,
    ik ben pas gerustgesteld als hij oploopt... vind het echt een heel licht streepje voor 16dpo.

18. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Snap ik, werkte je met ovulatietesten? Want het kan natuurlijk een wat latere eisprong/innesteling zijn geweest.

19. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik heb voor het eerst getemperatuurd, dus er kan ergens iets verkeerd gegaan zijn.
    Ovulatietesten ben ik na zo'n 30 dagen mee opgehouden aangezien het een hele lange cyclus was.. zit nu op dag 62.
    Hopelijk weten we morgen of overmorgen meer ;)

20. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie wel een streepje maar echt heel licht :) voorzichtig gefeliciteerd alvast!! :D super hoor!!

Ik zou idd t om de dag testen om te kijken of ze oplopen. En die van de kv vind ik ook altijd heel goed. Al zou ik de test na 5 min niet meer aflezen, wat de bijsluiter ook al zegt. Al komt er een streepje na een half uur of uur is die niet betrouwbaar en eerder een indroogstreepje dan dat die dan positief zou zijn.

En hoeveel HCG je aanmaakt verschilt per lichaam en zwangerschap en zegt in het begin nog niks over t verloop van een zwangerschap. Ik had bij mijn zoontje 13 DPO een dikke vette 2e streep. Maar ik heb dan ook altijd redelijke korte cyclussen van 25-29 dagen en misschien maak ik gwn veel HCG aan haha geen idee ;)

Wij gaan na morgen weer beginnen met klussen :D ben nog een klein beetje ongi en dat zal na morgen wel weg zijn. Hopelijk dat ie raak schiet deze keer

Deel Deze Pagina