Wie ook volgende week testen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nikie86, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ja het zou eventueel 14 dpo kunnen zijn...
    Nou ik ga maar eens gewoon aan mijn dag beginnen ;)
    Ik weet niet of ik me in kan houden om dinsdag pas weer te testen, maar ik ga mijn best doen ;) er liggen hier nog een paar kruidvat testen...

Tot nu toe ga ik er nog steeds niet van uit dat ik zwanger ben maar ik vind het wel intens spannend!:p:p

Succes nikie, hopelijk is dit jouw ronde!

2. JoyfullHanneke

JoyfullHanneke Actief lid

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Ik ben 3 dagen te vroeg met testen....
    maar ik zie wel iets!!!! Whaaaaaaaa

Bijgevoegde bestanden:

3. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Ik zie m ook hoor Donenzone! !!!
    Gewoon positief blijven! Doe ik ook!!!!!! En een indroogstreepje... ach die heb ik ook bij negatieve testen niet gehad.... Dus. .. 😉

Spannend hoor!!!

Ik heb ook een streepje, ben zooooo blij!!!

4. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo begon mijn laatste zwangerschap ook! Ik wist toen mn cyclus niet, was heel onregelmatig. Hè. Toen getest en vergeten te kijken. Savonds pas gekeken en toen had ik ook zo'n streepje. Achteraf bleek dat ik heel vroeg getest had. Dag later werd t duidelijker.

5. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow die is hartstikke duidelijk al! Gefeliciteerd

6. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niks te bekennen... Wel veel slijm gisteren, dus wie weet komt er Toch een eisprong,maar wel heel laat dan. Zit nu op dag 37. Heb nog wel hoop. Vorige zwangerschap had ik ook een hele lange cyclus en was ik toch opeens zwanger. Dus alles is mogelijk :)

Jullie maken het wel spannend met die lichte streepjes! Nog meer meiden die het spannend maken..?

7. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Haha die van jouw is duidelijker dan die van mij, hanneke :D
    Spannend!

8. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Ja he! Super spannend!!!

Ik stuiter de hele dag al rond!!!!
    @DonEnzone : morgen hebben we beide vast een betere streep!!! Leuk!!!!!!!!
    😁

9. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Bedankt voor jullie steun meiden! Ben wel even verdrietig geweest door de vroege miskraam, maar aan de ene kant is het maar goed dat m'n lichaam het afstoot als het geen overlevingskans heeft. Hoop dat het snel weer raak is...
    Al vind ik wel apart dat ik niet echt extreem bloed. Ik bloed niet meer dan bij een gewone menstruatie. Kan sinds vrijdag (woensdag begon ik) het gewoon af met 1 tampon overdag. Dat is toch wel heel weinig? Ik ga dinsdag nog eens testen voor de zekerheid. Straks zit er gewoon nog wel een kindje en was het een tweeling ofzo.. :p

Wow, JoyFullHanneke; Mooi zeg, een streepje!
    DonEnZone: ik zie het streepje ook hoor!!!
    Hopelijk loopt het bij jullie allebei goed op!

Ik vind zwangerschapspagina echt een fijn forum. Op de een of andere manier krijg ik hier echt steun!! Dank jullie wel daarvoor :)

10. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    #150 DonEnzone, 22 jun 2015
    Laatst bewerkt: 22 jun 2015
    Helaas net ongesteld geworden :(
    Temperatuur is ook omlaag dus ik kan er echt meer omheen.

11. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL

Dat meen je niet!! :$ wat erg zeg :( tis ons nog allemaal niet gegund blijkbaar... sterkte hoor en dikke knuf

12. JoyfullHanneke

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    @Arr Ik denk dat je er goed instaat, en natuurlijk hoop ik hard mee dat je stiekem gewoon nog zwanger bent!!! Ik hoor het graag!! Voor jou een dikke knuffel!!

@DonEnzo Wat jammer!!! Naar he, dat je eerst positief test en toch ongesteld gaat worden.... dikke knuffel voor jou!!
    Ik had de eerste x precies hetzelfde. Daarom ben ik nu ook best wel een beetje onzeker of dit x het blijft plakken. Vanmorgen weer getest, nog steeds een licht streepje te zien. Toch word ik onzeker als het vanavond niet donkerder is. Was namelijk gisteren ook, in de ochtend lichter. ...

Ik hou jullie op de hoogte!!

13. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL

Graag gedaan hoor! :) Ik vind zon forum ook altijd heel fijn..je kuntlekker van je af schrijven zonder dat iemand je kent of je beoordeelt. En je kunt ook verhalen delen wat vaak al helpt. Ik had bij mijn beide miskramen veel verdriet maar daarna zei ik ook tegen mezelf: stel het was wel door gegroeit..wat dan? Was het dan wel gezond geweest? Je lichaam reageert vaak in dit soort situaties heel natuurlijk en als het niet goed is stoot het het af. Het is verdrietig maar aan de andere kant ook goed dat het zo reageert. Dat bleef ik tegen mezelf zeggen en heeft me er wel doorheen geholpen. We moeten positieve hoop blijven houden he ;)

Hoe voel je je verder?? Ik hoop toch echt wel stiekem dat er nog iets zit hoor ;)

14. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zeker spannend...ik vind t ook nog telkens spannend. Ok, ik heb wel een gezonde zwangerschap gehad maar dat wil niks zeggen voor een volgende. En als je een miskraam of meerdere hebt gehad blijft dat altijd meespelen en komt dan ook weer terug. Zeker met testen en de eerste weken. Maar....een lichte test wil niet altijd zeggen dat t mis zit he meis! :) Misschien loopt het bij jou heel langzaam op ;) Ga je vanaaf weer testen??

15. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook even een update over mezelf :

Na 5 dagen ongi geweest te zijn ben ik er eindelijk vandaag weer vanaf ;) Het is nog even tot de eisprong (denk ik) maar we gaan vanavond gwn weer aan de klus. Aangezien ik niet temp of aan ovulatietesten doe weet ik niet of m'n ei rond dag 10/11 of pas dag 14 komt. Dus het lijkt ons geen kwaad :p te kunnen om t vanaf nu 't weer gezellig te maken hihi. En dan om de dag lijkt 't meeste kans te hebben ipv elke dag dus dan doen we dat ook maar. Al zou ik t liefst elke dag willen maar dat lijkt de kwaliteit van t zaad niet te bevorderen..en dat willen we natuurlijk ook niet :D

Vind t weer spannend zo'n nieuwe cyclus..weer nieuwe hoop en kans. Maar aan de andere kant ook weer bang dat t niet raak zal zijn..

Praten jullie er met jullie mannen vaak over?? Mijn man is niet zon pratert en al helemaal niet over dit onderwerp. Dus ben blij dat ik hier mn 'ei' kwijt kan figuurlijk dan :p haha

16. DonEnzone

DonEnzone Actief lid

24 apr 2015
    200
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Mijn duimen draaien echt dat het jou wel gegund is JoyfullHanneke!

Ik was er echt heel verdrietig over, had ik eigenlijk niet verwacht omdat ik mezelf er al voor wilde behoeden...

@Nikie86: Ik praat er wel met mijn vriend over, maar ik ben er meer in mijzelf mee bezig en op het internet enzo. Maar dat doe ik vooral omdat mijn vriend al een aantal jaren graag een kindje wil en ik er pas net klaar voor ben. Ik ben dan bang dat het voor hem extra hard aankomt als het dan niet lukt, en vooral ook die lange cyclus nog erbij... Maar na zoiets als dit heb ik het wel nodig dat we even aan elkaar kunnen steunen hoor.

Ik ga vanaf vandaag aan de tarwekiemolie capsules en aan de Efamol PMP. Ik hoop echt dat dat mijn cyclus kan verkorten. Dat helpt me al heel erg om weer vooruit te kijken :)

17. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL

Moro hoe gaat t daar?

18. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi, lieve meiden.

Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden! :p
    Helaas een nega test. En op 1 ieniemienie druppeltje bloed na, helemaal niets, geen ongi. Zou dit mijn ongi geweest zijn? Vreemd weer. Op naar ronde 12 denk ik.

Liefs

19. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @donenzone, hè wat balen... Hopelijk helpen de pillen in je cyclus iets te verkorten.
    @nikkel, nieuwe ronde nieuwe kansen
    @handelen, nog getest??
    @dniese, lijkt me niet dat je ongi al geweest is. Vervelend hè doe onzekerheid

Hier nog steeds niks...
    Ik praat er met mijn man veel over, maar hij was ook degene die meteen weer wilde proberen na het overlijden van ons zoontje. Ik wilde nog wachten. Hij kan niet wachten tot het weer zover is en ik ben nog een beetje voorzichtig. Het zal nu toch allemaal anders zijn, niet meer onbezorgd, ondanks dat ik 2 goede zwangerschappen heb gehad. Hij wil nu zelfs weten wanneer mn eisprong is haha

20. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dniese: he jammer meis :( maar je ongi klinkt ook niet veel..mss nog een keer opnieuw testen?? En anders ga je gwn met ons mee naar een volgende ronde hoor :)

@moro: wel fijn dat je er met je man zo goed over praat ;) en dat je er ook steun aan hebt, heel belangrijk. Mijn man is niet zo..hij zegt alleen: als het zo ver is laat t me maar weten (met eisprong bedoelt hij dan). Hij wil natuurlijk wel super graag een kindje maar van die eisprongen en innestelingen is hij niet zo thuis haha

Deel Deze Pagina